is dat zo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:05 schreef Eikelpiercing het volgende:
Had eerst op internet gelezen dat het christelijke muziek was.
Sufjan is wel een Christen en zijn albums hebben ook zeker een spirituele inslag, maar gelukkig wordt het nooit prekerig, dweperig of irritant, zoals je dat wel vaak hebt bij typische Christelijke muziek.quote:
Dat wist ik niet en eigenlijk heb ik er nooit zo op geletquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sufjan is wel een Christen en zijn albums hebben ook zeker een spirituele inslag, maar gelukkig wordt het nooit prekerig, dweperig of irritant, zoals je dat wel hebt bij stereotype Christelijke muziek.
Op die cd's over Illinois en Michigan zijn die christelijke teksten ook wat minder opvallend aanwezig, maar zijn album Seven Swans bijvoorbeeld heeft heel duidelijke christelijke teksten:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef Christine het volgende:
Dat wist ik niet en eigenlijk heb ik er nooit zo op gelet.
Zal er de volgende keer eens extra op letten (en de CD illinois ga ik deze week halen denk ik).
ja precies. daarom vind ik iets onder "christelijke muziek" scharen altijd behoorlijk twijfelachtig. geeft 't gelijk zo'n lading die nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sufjan is wel een Christen en zijn albums hebben ook zeker een spirituele inslag, maar gelukkig wordt het nooit prekerig, dweperig of irritant, zoals je dat wel vaak hebt bij typische Christelijke muziek.
Het is inderdaad zo'n label dat het beeld oproept van een Christen die over iets heen pist om zodanig zijn/haar territorium af te bakenen, waardoor het radioactief wordt voor de normale muziekliefhebber.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:37 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
ja precies. daarom vind ik iets onder "christelijke muziek" scharen altijd behoorlijk twijfelachtig. geeft 't gelijk zo'n lading die nergens voor nodig is.
Woehoee, leuk!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:10 schreef thijsdetweede het volgende:
Iedere Sufjan liefhebber leest pitchfork. Daarom wisten jullie ook al lang dat onze sympathieke jongeman het begin van het carnavalseizoen in Paradiso komt vieren. Dat wordt me een dolle boel.
Meerdere zelfsquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef Z het volgende:
Hij had toch al een plaat met kerstliedjes?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef Z het volgende:
Hij had toch al een plaat met kerstliedjes?
Iets met dollartekens en ogen... Of ben ik weer te cynisch?quote:The creatively-titled five-disc set compiles newly mixed and mastered versions of four of Stevens' infamous Xmas EPs
Hij had drie platen met kerstliedjes, maar voor zover ik weet waren die nooit officieel uitgebracht en had hij die liedjes eigenlijk vooral opgenomen voor familie en vrienden. Ze konden wel gedownload worden (ik heb ze alle drie op m'n pc staan) en deze liedjes staan nu ook allemaal op deze box, zie ik, plus nog een hoop extra nummers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Iets met dollartekens en ogen... Of ben ik weer te cynisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |