Dank je wel, zat het me zelf ook af te vragenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Soofjen (in het Engels, dus Soefjen in het Nederlands).
Illinois.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef beautiful_world het volgende:
wat een heerlijke muziek maakt hij!!!! HEERLIJK!! Ik heb Michigan besteld.. erg goede cd. Je kan zijn concert (paradiso ) beluisteren op de website van 3 voor 12... kan niet wachten tot de cd er is!!
welke cds raden jullie mij aan??
Seven Swans kan ik je ook van harte aanraden!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef beautiful_world het volgende:
oke thanks. kan niet wachten tot de eerste cd binnen is!
Het is niet zozeer de productie alswel het veelvuldig gebruik van koortjes dat de plaat inderdaad een theatraal karakter geeft. Kan me goed voorstellen dat 't als storend kan worden ervaren, al vind ik het prachtig. Ik vind wel dat Sufjan het de komende platen niet meer op deze manier moet aanpakken, de overkill ligt immers snel op de loer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef beautiful_world het volgende:
Illinois heb ik net gekocht en zit hem te luisteren. Moet zeggen staan mooie nrs op maar ik vind de productie een beetje te musical achtig. Moet hem nog vaker luisteren hoor.. tot nu toe. prachtige nrs productie wat minder.
en Grobbel je laaste link werkt niet..?!
Sevens Swans is vrijwel kaal wat betreft koortjes e.d.quote:Op zondag 30 april 2006 11:47 schreef beautiful_world het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het ook erg mooi vind. Probleem is dat ik het wel zat ben na 6 nrs waardoor ik niet echt het album kan afluisteren. Hoe zijn de eerdere albums?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |