abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43901287
Heb eindelijk de kerstbox binnen Wat een pretbox is dat zeg... Hangt ergens tussen kunst en kitsch in
pi_43901984
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:57 schreef Numbie het volgende:
Heb eindelijk de kerstbox binnen Wat een pretbox is dat zeg... Hangt ergens tussen kunst en kitsch in
Ik heb hem ook net binnen en vind hem alleen om de mooie vormgeving, compleet met stickervel, boekje met teksten én akkoorden en kerstverhalen en een kerststripverhaal, al de moeite waard. En gelukkig is de muziek ook nog mooi.
It's not going to stop 'till you wise up
pi_43902046
Ben benieuwd wat m'n ouders ervan zullen zeggen als ik komende kerstavond deze cd's opzet en m'n moeders Carpenters cd er (eindelijk) uithaal...
pi_43902665
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:21 schreef Numbie het volgende:
Ben benieuwd wat m'n ouders ervan zullen zeggen als ik komende kerstavond deze cd's opzet en m'n moeders Carpenters cd er (eindelijk) uithaal...
Oh, de Carpenters zo af en toe is helemaal niet erg. Gewoon opzetten, er zitten genoeg bekende kerstliederen tussen die je moeder vast ook kent. Trouwens, Aimee Mann heeft ook een kerstcd gemaakt. Het wordt nog weleens wat met de kerstmuziek.
It's not going to stop 'till you wise up
pi_44241685
Zag op nu.nl ook nog een hele goede recensie staan. Zal het eens aankaarten bij de review crew...
pi_46960796
Erg flauw, ontdek ik deze muziek pas in december, blijkt dat ie net een maand daarvoor in Nederland was. Dat is overigens nog niet eens zo erg, maar het betekent wss weer minstens anderhalf jaar wachten, zo niet langer.
pi_46965744
quote:
New Music: Sufjan Stevens: "Casimir Pulaski Day" (Demo)

The first Monday of every March is Casimir Pulaski Day, the day on which we all remember the Polish Revolutionary War officer. Asthmatic Kitty has celebrated by posting a demo of Sufjan Stevens' "Casimir Pulaski Day", from 2005's Illinois. Besides the demo-ness of it (Stevens' voice is more tentative, the instrumentation more bare), there are a few interesting lyrics changes. For one, Stevens sings, "I touched your blouse"-- no "almost" here, while the song's tragic character only "touches" his neck. Their discovery by the character's father is also a little more sinister: "Oh the glory at the top of the stairs/ If he raised his hand/ I could pull his hair/ And kick him in the face." It's a street-tough side of Suf we haven't seen, kicking and pulling hair. He can't punch? It doesn't exactly do justice to the father of the American cavalry. Dude had command of four Light Calvary Regiments!

MP3: > Sufjan Stevens: "Casimir Pulaski Day" (demo)
  dinsdag 6 maart 2007 @ 08:58:16 #234
127981 Misstique
11-07-2014
pi_46965778
Sufjan. .
Casimir Pulaski Day. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_46974394
Sufjan heerscht *valt in herhaling*

http://last.fm/user/miek/

nieuwe nr 1
pi_48712776
Sufjan Ik moet hem nog steeds een keer live zien, ik was net uit Nederland weg toen hij Paradiso deed vorig jaar. Ik hoop dat 'ie snel een keer naar Londen komt.

De kerst cd's waren briljant! Ik moet nog steeds de staten-cd's aanschaffen, ik hoop dat ze binnenkort op emusic te vinden zijn, zoals zijn oudere werk.

Van de week speelde iemand hier op kantoor een heleboel Sufjan op het geluidssysteem! Happy Femke!
pi_62378680
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:10 schreef thettes het volgende:
Erg flauw, ontdek ik deze muziek pas in december, blijkt dat ie net een maand daarvoor in Nederland was. Dat is overigens nog niet eens zo erg, maar het betekent wss weer minstens anderhalf jaar wachten, zo niet langer.
Langer dus
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:40:24 #238
141482 Q.
JurassiQ
pi_62379063
Wanneer komt ie weer? Hij staat echt bovenaan mijn lijstje met artiesten die ik nog moet zien.
For great justice!
pi_62380133
Inderdaad..snif.....zo gaaf, zo weinig in Europa.
(:
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:56:36 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62397187
Ik neem aan dat tie op 4 november een CD neerlegt voor alle staten die Obama wint.
pi_63323143
Tegenvaller :p

wel een aanrader; 09-17-06 acl sufjan stevens. Is op genoeg sites te vinden, een mooi optreden van sufjan op tv uit 2006
pi_84877665
Wow waar is iedereen in dit topic??

Ik ga een nieuwe Sufjan Stevens luister periode inlassen de komende week heb ik besloten!
[edit] Mijn laatste plays van hem waren in mei 2009 :o :o zo lang niet geluisterd? Alleen wat Illinoise nummers (mijn favorieten Chicago en they are night zombies) maar verder niet :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:19:45 #244
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_84878739
Wat een kick :D

Wel terecht, ik vind Illinoise heerlijk om af en toe te luisteren ^O^
Met ander werk van hem ben ik eigenlijk niet echt bekend.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:50:45 #245
313103 ArtSailor.
góðan daginn
pi_84879845
Sufjan Stevens is heerlijke muziek! :)

Als ik het luister zie ik altijd vredige gezinnetjes voor me, en ruik ik warme appeltaart door de kamer heen geweven! :9 't heeft altijd wel een heel onschuldige sfeer, en daarom ga ik dit ook maar eens weer vaker luisteren! Word overigens tijd voor een nieuw album bedenk ik me. Die side-projecten ben ik nu wel zat..
Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ArtSailor. wel echt heel netjes vind. Daar kunnen sommige mannen nog wat van leren.
pi_84903274
Indeed, een nieuw album zou leuk zijn. Tourtje erbij, NL erbij, en Nein is blij :D
(:
pi_84968506
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef ArtSailor. het volgende:
Sufjan Stevens is heerlijke muziek! :)

Als ik het luister zie ik altijd vredige gezinnetjes voor me, en ruik ik warme appeltaart door de kamer heen geweven! :9 't heeft altijd wel een heel onschuldige sfeer, en daarom ga ik dit ook maar eens weer vaker luisteren! Word overigens tijd voor een nieuw album bedenk ik me. Die side-projecten ben ik nu wel zat..
Heb je dat gevoel ook bij een nummer als John Wayne Gacy Jr. ? :P

Ik las overigens *ergens* (Pitchfork, denk ik) dat er een redelijke kans is dat Sufjan dit jaar met nog iets nieuws gaat komen, anders begin volgend jaar.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_85098491
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 10:42 schreef Orbis het volgende:

[..]

Ik las overigens *ergens* (Pitchfork, denk ik) dat er een redelijke kans is dat Sufjan dit jaar met nog iets nieuws gaat komen, anders begin volgend jaar.
Hij heeft inmiddels een Amerikaanse tour aangekondigd voor eind van het jaar.
pi_85116575
Inderdaad een dikke Noord-Amerikaanse tour. Als 'ie nou ook even naar Europa komt... :)

En ik lust ook best weer een nieuw volwaardig (folk) album, ik vind The BQE en Run Rabbit Run namelijk niet tellen! :6
pi_85176525
Hij moet nog een paar 'staten-albums' maken, toch? ;)
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')