Echt? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook de reden van Paltos om hier te komen!![]()
ik kom hier vanwegequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef Dizer het volgende:
Iedereen komt hier vanwegemij
. Ik heb ooit dit topicreeks geopend
![]()
Ik zei toch geen ShowChat?!!11quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In SHO lurken is al dubieus.
Maar in ShowChat?!?!?Dan met je echt een freak zijn, wil je daar
lurken
![]()
![]()
Haaibaaike
![]()
Waarom zwaai je dan naar haar in ShowChat doos?!?!?!?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei toch geen ShowChat?!!11![]()
![]()
![]()
:R;r;r;
Omdat ik had verteld hoe tof ShowChat is, dus wie weetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom zwaai je dan naar haar in ShowChat doos?!?!?!?![]()
![]()
![]()
rrrrrrrrrr!1!!111!
![]()
!111
!?
Daaruit valt toch logischerwijze af te leiden dat je verwacht dat ze jouw tekst leest?!![]()
Oe, wat een spammertje was ik toenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kom hier vanwegeSven
da's algemeen bekend
WAT NOU, "quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat ik had verteld hoe tof ShowChat is, dus wie weet
NEE, NU BEN JE LEUK!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, wat een spammertje was ik toen!
IK ZEI TOCH NIET DAT SPAMMERS STOM WAREN, KLOOTVIOOLquote:
vuile jatmoos, zul je bedoelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Svensational het volgende:
Oe, wat een spammertje was ik toen!
Dat eerst.quote:
andersom maakte je hier ook reclame voor daar.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef Svensational het volgende:
Dat eerst.. En daarna ging ik reclame maken voor FOK! daar
.
DAARENTEGEN SUGGEREERDE IK DAT WEL DEGELIJK, GREPPELSLETTEBAK DIE JE D'R BENT!!!1!11!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH NIET DAT SPAMMERS STOM WAREN, KLOOTVIOOL![]()
Veel goedkoperquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das jouw manier. Ik had het meer over Siliconen![]()
Allemaal bedoeld om mijn schoolboy crush op Sven te verbloemen.quote:
WAT DENK JE??!!1!quote:
Without me there is no partyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:57 schreef Zhenar het volgende:
Oh fijn.Niksan
om het festijn alhier compleet te maken.
![]()
!
Wat een toffe wending danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAARENTEGEN SUGGEREERDE IK DAT WEL DEGELIJK, GREPPELSLETTEBAK DIE JE D'R BENT!!!1!11!(((((
rrrrrr
![]()
r!11!12!
!
Morgen heb ik als het goed is tijd ervoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vergeet het bijna te vragen: nog iets op de post gezet?!??![]()
![]()
Labambaaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |