Echt? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook de reden van Paltos om hier te komen!![]()
ik kom hier vanwegequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef Dizer het volgende:
Iedereen komt hier vanwegemij
. Ik heb ooit dit topicreeks geopend
![]()
Ik zei toch geen ShowChat?!!11quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In SHO lurken is al dubieus.
Maar in ShowChat?!?!?Dan met je echt een freak zijn, wil je daar
lurken
![]()
![]()
Haaibaaike
![]()
Waarom zwaai je dan naar haar in ShowChat doos?!?!?!?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei toch geen ShowChat?!!11![]()
![]()
![]()
:R;r;r;
Omdat ik had verteld hoe tof ShowChat is, dus wie weetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom zwaai je dan naar haar in ShowChat doos?!?!?!?![]()
![]()
![]()
rrrrrrrrrr!1!!111!
![]()
!111
!?
Daaruit valt toch logischerwijze af te leiden dat je verwacht dat ze jouw tekst leest?!![]()
Oe, wat een spammertje was ik toenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kom hier vanwegeSven
da's algemeen bekend
WAT NOU, "quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat ik had verteld hoe tof ShowChat is, dus wie weet
NEE, NU BEN JE LEUK!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, wat een spammertje was ik toen!
IK ZEI TOCH NIET DAT SPAMMERS STOM WAREN, KLOOTVIOOLquote:
vuile jatmoos, zul je bedoelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Svensational het volgende:
Oe, wat een spammertje was ik toen!
Dat eerst.quote:
andersom maakte je hier ook reclame voor daar.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef Svensational het volgende:
Dat eerst.. En daarna ging ik reclame maken voor FOK! daar
.
DAARENTEGEN SUGGEREERDE IK DAT WEL DEGELIJK, GREPPELSLETTEBAK DIE JE D'R BENT!!!1!11!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH NIET DAT SPAMMERS STOM WAREN, KLOOTVIOOL![]()
Veel goedkoperquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das jouw manier. Ik had het meer over Siliconen![]()
Allemaal bedoeld om mijn schoolboy crush op Sven te verbloemen.quote:
WAT DENK JE??!!1!quote:
Without me there is no partyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:57 schreef Zhenar het volgende:
Oh fijn.Niksan
om het festijn alhier compleet te maken.
![]()
!
Wat een toffe wending danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAARENTEGEN SUGGEREERDE IK DAT WEL DEGELIJK, GREPPELSLETTEBAK DIE JE D'R BENT!!!1!11!(((((
rrrrrr
![]()
r!11!12!
!
Morgen heb ik als het goed is tijd ervoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vergeet het bijna te vragen: nog iets op de post gezet?!??![]()
![]()
Labambaaaaaaaaquote:
Niet als je met mij getrouwd bent. Dan maakt geld niks uit. Ik ben rijk, weet je nog? Vroegah maakte je veel gebruik van mijn tweede creditcard. Die heeft babette21 nu. Trouwens, hoe zit het met mijn creditcard babette? Ik heb nog geen afschrift gehad, moet ik bang zijn?quote:
Ja hè?quote:
er zal geen dag voorbij gaan dat ik er niet om vraagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
Gewoon blijven stalken en vragen hoor babette!!!! Ik weet nog wel een keer dat ik zijnverjaardagskaart
vergeten was
![]()
.
Oh ja, jij bent zo'nquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef babette21 het volgende:
tijd om naar huis te gaan.............................................weekbreak
ah de pathalogische leugenaar komt weer in hem boven.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Dizer het volgende:
Niet als je met mij getrouwd bent. Dan maakt geld niks uit. Ik ben rijk, weet je nog? Vroegah maakte je veel gebruik van mijn tweede creditcard. Die heeft babette21 nu. Trouwens, hoe zit het met mijn creditcard babette? Ik heb nog geen afschrift gehad, moet ik bang zijn?
uhuh-uhuhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:03 schreef Zhenar het volgende:
Oh ja, jij bent zo'nwoensdagpauzeerslet
!
![]()
Vergeet die cd maar :R :R:R :R:R ;r;quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah de pathalogische leugenaar komt weer in hem boven.....
meneer-ik-woon-nog-thuis-en-teer-op-de-zak-van-mijn-ouders-maar-doe-of-ik-babette-die-
notabene-een-baan-en-een-auto-en-een-koophuis-heeft-[en-dus-uiteraard-ook-een-eigen-
creditcard]-onderhoud....
Topickillerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vergeet die cd maar :R :R:R :R:R ;r;:r
r;R ;r
![]()
:R : ( :R R: R;R ;e:W: e #:
eehhmmm..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet als je met mij getrouwd bent. Dan maakt geld niks uit. Ik ben rijk, weet je nog? Vroegah maakte je veel gebruik van mijn tweede creditcard. Die heeft babette21 nu. Trouwens, hoe zit het met mijn creditcard babette? Ik heb nog geen afschrift gehad, moet ik bang zijn?
Was wel erg toepasselijk, kon er niksan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Jezus, dat lied wordt veel te vaak gepost..
komt hard aan he, de waarheid.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:09 schreef Dizer het volgende:
Vergeet die cd maar :R :R:R :R:R ;r;:r
r;R ;r
![]()
:R : ( :R R: R;R ;e:W: e #:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was wel erg toepasselijk, kon er niksan doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Klaar staatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:15 schreef BVO het volgende:
In het Idols Tournament komt zo een shoot-out tussen Raffa en Christon, degenen die willen stemmen, let dus op.
Wat?quote:
Ik bén goedkoopquote:
Dat zou jij wel willen weten he??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |