quote:Heb gebeld met Melkweg en Ticketservice. Melkweg zegt: rare situatie, stuur alvast een mailtje naar ons met klacht en cc naar info@ticketservice.nl. Ticketservice zegt: is inderdaad raar, wordt naar gekeken, gaan we waarschijnlijk omzetten van 'afgelast' naar 'verschoven', in dat geval blijven de oude kaarten gewoon geldig. Even afwachten dus...
Nou zo storm liep het niet, ik heb een week van te voren nog kaartjes gehaald.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef Litso het volgende:
Betekent dat dat er een nieuwe kans is op kaartjes?
Shit Luckquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ze nu Teeth Like God's Shoeshine gaan spelen leg ik een gouden ei.
Jaa. En alle Johnny Marrfans en popjournalisten van "What de Fuck is dit? We waren voor Dashboard en Missed The Boat gekomen!"quote:
Fuck dat. Ik wil de typische MM gitaarpingeltjes horen en flink wat gegrungequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jaa. En alle Johnny Marrfans en popjournalisten van "What de Fuck is dit? We waren voor Dashboard en Missed The Boat gekomen!"
Volgens mij spelen ze altijd de nodige oude tracks tijdens hun concerten. Bij hun optreden in Paradiso van een paar jaar terug deden ze dat in elk geval ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Ticket is gehaald. Het is in ieder geval verheugend dat ze de laatste maanden steeds meer oude liedjes spelen van de pre Moon & Antarctica-albums. Zelfs Brokevan de EP Building Nothing Out Of Something is onlangs weer in de setlist opgedoken
.
Als ze nu Teeth Like God's Shoeshine gaan spelen leg ik een gouden ei.
Ik heb ze pas op een festival gezien, en daar speelden ze alleen liedjes van hun twee laatste albums. Maar dat zal ook wel komen omdat ze maar een uur speeltijd kregen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze altijd de nodige oude tracks tijdens hun concerten. Bij hun optreden in Paradiso van een paar jaar terug deden ze dat in elk geval ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |