quote:Heb gebeld met Melkweg en Ticketservice. Melkweg zegt: rare situatie, stuur alvast een mailtje naar ons met klacht en cc naar info@ticketservice.nl. Ticketservice zegt: is inderdaad raar, wordt naar gekeken, gaan we waarschijnlijk omzetten van 'afgelast' naar 'verschoven', in dat geval blijven de oude kaarten gewoon geldig. Even afwachten dus...
Nou zo storm liep het niet, ik heb een week van te voren nog kaartjes gehaald.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef Litso het volgende:
Betekent dat dat er een nieuwe kans is op kaartjes?
Shit Luckquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ze nu Teeth Like God's Shoeshine gaan spelen leg ik een gouden ei.
Jaa. En alle Johnny Marrfans en popjournalisten van "What de Fuck is dit? We waren voor Dashboard en Missed The Boat gekomen!"quote:
Fuck dat. Ik wil de typische MM gitaarpingeltjes horen en flink wat gegrungequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jaa. En alle Johnny Marrfans en popjournalisten van "What de Fuck is dit? We waren voor Dashboard en Missed The Boat gekomen!"
Volgens mij spelen ze altijd de nodige oude tracks tijdens hun concerten. Bij hun optreden in Paradiso van een paar jaar terug deden ze dat in elk geval ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Ticket is gehaald. Het is in ieder geval verheugend dat ze de laatste maanden steeds meer oude liedjes spelen van de pre Moon & Antarctica-albums. Zelfs Brokevan de EP Building Nothing Out Of Something is onlangs weer in de setlist opgedoken
.
Als ze nu Teeth Like God's Shoeshine gaan spelen leg ik een gouden ei.
Ik heb ze pas op een festival gezien, en daar speelden ze alleen liedjes van hun twee laatste albums. Maar dat zal ook wel komen omdat ze maar een uur speeltijd kregen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze altijd de nodige oude tracks tijdens hun concerten. Bij hun optreden in Paradiso van een paar jaar terug deden ze dat in elk geval ook.
quote:aanvang: 21:00 uur open: 20:15 uur
En mevrouw had gelijk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef mindgames het volgende:
Op de valreep toch nog even een kaart gekocht. Volgens de mevrouw aan de balie was het nog nét niet uitverkocht...
Uiteraard. Volgens Isaac Brock is 'ie nu zelfs ook een vaste member.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:02 schreef spacemangraig het volgende:
Marr is er toch wel bij he vanavond?
Ah, dat is een van de twee nummers die ik niet herkendequote:Op zondag 9 september 2007 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Persoonlijke hoogtepunt: http://www.youtube.com/watch?v=d1O2mExBZX8
..het nummer dan, niet per se de man
Whehe, ouwelulalarm. Is die review ergens online te lezen?quote:Op zondag 9 september 2007 18:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Zeikerige Recensie in het NRC van Jan Vollaard weer trouwens. "Johnny Marr redt Modest Mouse", afgeven op het overwegend jonge publiek (?), MM een voorbeeld vinden van de Amerikaanse middelmatigheid. Dat laatste is helemaal grappig in het licht van de prima Amerikaanse pop van dit moment.
quote:Gitarist Marr redt Modest Mouse
Concert: Modest Mouse. Gehoord:
5/9, Melkweg Max, Amsterdam.
Door Jan Vollaard
Britse popmuzikanten, het blijven professionals. Neem Johnny Marr, legendarisch gitarist van The Smiths, die zijn dagen nu slijt bijde Amerikaanse groep Modest Mouse. Hij zou kunnen rentenieren, maar koos liever voor een tamelijk banaal gezelschap, vergeleken bij de muziek die Marr in de jaren tachtig maakte als secondant van Morrissey.
Sinds de breuk in 1987 bleef Morrissey volhouden dat The Smiths nooit meer bij elkaar zullen komen, zelfs niet toen onlangs 75 miljoen dollar werd geboden voor een reünietour. Johnny Marr bleef mondjesmaat spelen, onder meer in het duo Electronic met zanger Bernard Sumner. Onverwacht trad hij vorig jaar toe tot Modest Mouse, een groep uit Washington die al veertien jaar met wisselend succes bestond. Marr diende als katalysator, want de laatste cd We Were Dead Before the Ship Even Sank haalde de top van de Amerikaanse albumlijst.
Eerder speelde Modest Mouse voor een handjevol mensen in Nederland; nu trokken ze een volle grote Melkweg met overwegend jong publiek. YouTube droeg bij aan hun succes, want de clip van hitsingle Dashboard haalde daar een massapubliek. Slim ook, om de bandleden niet te prominent in beeld te brengen, want er verscheen een weinig charismatisch clubje mannen met baarden, dat een onnadrukkelijk soort kermismuziek maakte met banjo, accordeon, harmonium en trompet. Zanger Isaac Brock is een anti-ster met schorre stem, die zijn aandacht verdeelt tussen praatzang en boze schreeuwrefreinen. Zijn tirade ‘Are you dead or are you asleep?’ leek zowel gericht aan zijn bandleden als aan het publiek.
Reddende factor voor het rock & rollgehalte was het briljante gitaarspel van Johnny Marr. Ondanks zijn stoere rockerspose vervulde hij een dienende functie, met in elk nummer minstens één herinnering aan zijn oude klasse: een gitaararpeggio, een trefzekere riff, een welgemikt powerakkoord. Modest Mouse mag zich gelukkig prijzen, dat zo’n talent zich
leent aan de verpersoonlijking van de Amerikaanse middelmaat.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:57 schreef Albee het volgende:
Hmm dus het was geen super concert zo te lezen aan de reacties? Ik had ook kaartjes maar heb ik in moeten ruilen omdat ik plotseling naar de usa konJammer dat ze World at Large laatste tijd niet meer doen tijdens concerten, wat een geweldig nummer is dat!
Betere clips of betere nummers? Want volgens mij hebben ze van een stuk of 10 (!) nummers van de laatste plaat ook een officiële clip gemaakt. 'Fly Trapped in a Jar' is voor zover ik weet in elk geval geen single.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Hm, ze hebben betere.
Wow, ik ben echt blind,quote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zie een paar posts boven je. Er zijn al meer mensen hier die tickets hebben (waaronder ik).
Had ik ook niet echt verwacht om eerlijk te zijn. Modest Mouse is in Europa veel kleiner dan in de VS, maar puur door hun status aldaar zijn ze prijzig genoeg om hier enkel in zalen met een capaciteit van 1500+ te staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:39 schreef Thijsssss het volgende:
Nog even wachten tot het einde van de maand... Op Last.fm page van 't concert stond dat er vorige week nog 1100 kaarten te verkrijgen waren, loopt blijkbaar niet echt storm.
Doin' the Cockroach.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:24 schreef Norrage het volgende:
We Were Dead is ook een topalbum. Straks eens Lonesome Crowded West proberen...Die is vast wat ruiger en ruwer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |