Ik vond 't geluid juist legendarisch slecht. Vooraan tenminste.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:23 schreef Drumslurf het volgende:
Ja dat was wel effe een partij indrukwekkend. En wat een geweldig geluid daar in Paradiso! Elk instrument was fantastisch te horen.
Vertel... Wat schrijft 'ie?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:30 schreef Drumslurf het volgende:
De recensie van Gijsbert Kamer in de Volkskrant was weer traditioneel lachwekkend (zou er dan echt niemand op die redactie zijn die buikpijn krijgt bij het lezen van Kamers stukken?). Maar ja, Wilco brengt zijn platen dan ook niet uit via Excelsior Recordings
Op zich zouden ze zo langzamerhand wel een platencontract bij XLCR verdienen, trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:30 schreef Drumslurf het volgende:
Maar ja, Wilco brengt zijn platen dan ook niet uit via Excelsior Recordings
Er circuleren meerdere optredens. Ik heb er ook één van Sydney.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:02 schreef Summerteeth het volgende:
In Torrentland circuleert een bootleg van het optreden in Stuttgart (28/5), met een geluidskwaliteit die in de buurt komt van Kicking Television.
Nee, maar weet jij dan wel waar de teksten van Summerteeth, Yankee Hotel Foxtrot of A Ghost Is Born over gaan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:59 schreef Eikelpiercing het volgende:
Het nieuwe album is steengoed. Mijn lievelingsnummer is zeker weten Impossible Germany. Alleen een beetje rare tekst, 'k snap hem niet echt. Weet ieamnd misschien waar die over gaat?:D
daar valt meestal wel iets uit te halenquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:10 schreef webfreak het volgende:
[..]
Nee, maar weet jij dan wel waar de teksten van Summerteeth, Yankee Hotel Foxtrot of A Ghost Is Born over gaan?
post de linkjes is!quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:09 schreef webfreak het volgende:
[..]
Er circuleren meerdere optredens. Ik heb er ook één van Sydney.
Het zijn niet echt bootlegs. Wilco heeft ze zelf opgenomen (vandaar de goeie geluidskwaliteit) en ze het internet opgeslingerd in een webcast.
Ze worden gestreamd, vervolgens captured iemand ze, en zet ze op een torrentsite.quote:
btw, ik vond dit niet zo'n geweldige opnames. Vroegah stond Wilco toe dat taper op het soundboard inplugden, tegenwoordig kennelijk niet meer. Ik vind dus alleen maar audience opnamen, en die missen toch een heel stuk diepte en detail.quote:Op zondag 1 juli 2007 06:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
http://www.dimeadozen.org/torrents-details.php?id=148587
Dan zoek je niet goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
btw, ik vond dit niet zo'n geweldige opnames. Vroegah stond Wilco toe dat taper op het soundboard inplugden, tegenwoordig kennelijk niet meer. Ik vind dus alleen maar audience opnamen, en die missen toch een heel stuk diepte en detail.
ik zocht eigenlijk op stuttgart 28-5, maar zal eens op sydney 21-04 zoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed
Zoek eens op Sydney, 21-04-2007
Die is wel héééél degelijk van 't soundboard getapedDoor Wilco zelf.
Het duurde bij mij ook lang, maar uiteindelijk is het gewoon hét album van het afgelopen decennium. Ieder nummer is zo verdomd goed, het is gewoon curieus.quote:Op maandag 8 september 2008 18:04 schreef emokid het volgende:
Yankee Hotel is toch wel DE meest koppige plaat die ik ken. Ik luister er nu al pak weg een jaar naar en hij begint nu echt te groeien. Klinkt raar maar na een tijd begin ik elk nummer op het album te waarderen, zelfs de eerste!
Dat dus!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:12 schreef pfaf het volgende:
Dat zeker! De beste plaat is stiekem Kicking Television; live in Chigaco. De beste nummers op magnifieke wijze verkondigd.
De opener vond ik juist direct al één van de betere tracks. Met name Poor Places was bij mij een groeinummer.quote:Op maandag 8 september 2008 18:04 schreef emokid het volgende:
Yankee Hotel is toch wel DE meest koppige plaat die ik ken. Ik luister er nu al pak weg een jaar naar en hij begint nu echt te groeien. Klinkt raar maar na een tijd begin ik elk nummer op het album te waarderen, zelfs de eerste!
Hmmm, A Ghost is Born vond ik eigenlijk een stuk makkelijker te verkroppen dan YFH. Geniale plaat wederom, maar kan 'm niet echt als groeiplaat bestempelen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:10 schreef placebeau het volgende:
en dan moet je a ghost is born ontdekken.
Da's nog meer een groeiplaat, en eigenlijk nog beter dan YFH. Maar daarvoor moet je hem dubbel zo lang beluisteren.
Ik 3 dat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:12 schreef pfaf het volgende:
Dat zeker! De beste plaat is stiekem Kicking Television; live in Chigaco. De beste nummers op magnifieke wijze verkondigd.
Klopt. Wilco is live altijd in topvorm. Zelden zo'n goeie liveband mogen meemaken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef thijsdetweede het volgende:
En te oordelen naar de laatste keer dat ik ze heb zien spelen, halen ze dat niveau op een willekeurige dinsdagochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |