Nee mijn ouders. En er zit een extra verzekering bij dat je een extra bestuurder mag rijden. Nu maakt het mijn moeder niet zoveel uit of ze rijd of niet, en mijn lijkt het wel gaaf. Maar volgensmij mag dat niet... Maar ik vroeg me af of dat ze echt zo is.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ga jij die auto huren?
Je moet bij het ophalen van de auto aangeven wie de auto gaan besturen. Wie dus de hoofdbestuurder is en wie de bijbestuurder. Officieel is het zo dat een verhuurbedrijf (Alamo iig) alleen bestuurders accepteert van 21 jaar en ouder. Het zou dus wel mogelijk zijn om je als tweede bestuurder op te geven als je 21 bent. Natuurlijk kan je zelf gaan rijden terwijl je niet geregistreerd staat, als je gepakt wordt ben je natuurlijk zwaar de lul.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee mijn ouders. En er zit een extra verzekering bij dat je een extra bestuurder mag rijden. Nu maakt het mijn moeder niet zoveel uit of ze rijd of niet, en mijn lijkt het wel gaaf. Maar volgensmij mag dat niet... Maar ik vroeg me af of dat ze echt zo is.
Vooral je verzekering is blij als je dat doetquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Keiichi het volgende:
Je ouders huren de auto, jij rijdt er gewoon in. Niemand die het merkt lijkt me.
Meestal moet je minstens 21 zijn en idd minstens een bepaalde tijd je rijbewijs hebben. Ik weet niet precies hoe lang dat is, maar dat kun je op de websites terug vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef timmeeeh het volgende:
ik ga in augustus voor een half jaartje naar de usa, en ik ben 21. dus ik mag dan wel huren? of geldt er een minimum aantal jaar dat je je rijbewijs hebt (ooit iets over gehoord) ? Ik heb em namelijk pas sinds november 2004.
Mijn ervaring in Florida is dat je buiten de grote steden soms niet eens GSM verbinding hebt. Hot spots zullen helemaal wel weinig voor komen lijkt me dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef Remzz het volgende:
Even nog een ander vraagje, hoe is het daar met het draadloos internet gesteld? Ik hoor altijd de grootste verhalen dat je op elke straathoek een wifi accespoint hebt. Maar is dat ook zo?
Idd alamo is zeeeeeeeeeer relax, nooit gezeik met die lui. Leverde 1 keer een auto in die van de zijkant was uitgewoond door een jeep die mij niet had gezienquote:
boh wat ga je daar doen??quote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef timmeeeh het volgende:
ik ga in augustus voor een half jaartje naar de usa, en ik ben 21. dus ik mag dan wel rijden.. maar mag ik ook huren? of geldt er een minimum aantal jaar dat je je rijbewijs hebt (ooit iets over gehoord) ? Ik heb em namelijk pas sinds november 2004.
ja je mag ook huren. regel wel even een creditcard.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef timmeeeh het volgende:
ik ga in augustus voor een half jaartje naar de usa, en ik ben 21. dus ik mag dan wel rijden.. maar mag ik ook huren? of geldt er een minimum aantal jaar dat je je rijbewijs hebt (ooit iets over gehoord) ? Ik heb em namelijk pas sinds november 2004.
Je kunt er ook aan denken om in de staat waar je gaat wonen je rijbewijs te halen. Hier in Florida koste me dat maar een paar tientjes. Ook te gebruiken als ID, zodat je je paspoort thuis kunt laten en je een bar inkomt met je rijbewijs.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef timmeeeh het volgende:
Nope. Is alleen nodig in de staat masachusessets. verder nergens in de US of A. Ik heb nooit wat gehoord over een ondergrens, wel is het zo dat je tot 25 jaar in een risicogroep valt, en dus voor huurauto's een aanvullende verzekering moet afsluiten. Die varieert van staat tot staat en van verhuurder tot verhuurder. Ik rij nu zelf met een huurauto rond in de states (werktripje) en ben 23, maar de verzekeringen e.d. zijn allemaal al door mijn werkgever geregeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef longinus het volgende:
Je kan een internationaal rijbewijs aanvragen, dan zou het moeten kunnen.
onder de 21 kan je ook eigenlijk bij geen normaal verhuurbedrijf een auto huren. en @ iemand hier boven weet je cker dat je je rijbewijs moet halen om een auto te kopen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nope. Is alleen nodig in de staat masachusessets. verder nergens in de US of A. Ik heb nooit wat gehoord over een ondergrens, wel is het zo dat je tot 25 jaar in een risicogroep valt, en dus voor huurauto's een aanvullende verzekering moet afsluiten. Die varieert van staat tot staat en van verhuurder tot verhuurder. Ik rij nu zelf met een huurauto rond in de states (werktripje) en ben 23, maar de verzekeringen e.d. zijn allemaal al door mijn werkgever geregeld.
Nou... in de voorwaarden staat nooit dat er een ondergrens is, dus ik ga er vanuit dat iedereen met een rijbewijs een auto kan huren. De regelneukerij van Amerikanen kennende, zouden ze het echt wel beschreven hebben als 21 zijn en een auto huren niet mocht.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:28 schreef greetoz_ het volgende:
[..]
onder de 21 kan je ook eigenlijk bij geen normaal verhuurbedrijf een auto huren. en @ iemand hier boven weet je cker dat je je rijbewijs moet halen om een auto te kopen?
Lezen is moeilijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Gripper het volgende:
Nou... in de voorwaarden staat nooit dat er een ondergrens is, dus ik ga er vanuit dat iedereen met een
bronquote:Age
At most Avis locations in the US, the minimum age to rent an Avis vehicle is 25. In certain situations or at certain locations, the minimum age may be 18 or 21. In some instances a surcharge may apply for renters under age 25. Please check with Avis at 1-800-331-1212 for details.
Please note: At corporate locations in New Jersey, Connecticut, Washington D.C., Iowa and Idaho the renter and any additional drivers must be 25 years of age or older. In New York, if the renter is between the ages of 18-24, a fee of $110.00 per day will apply. A fee of $25 per day will apply in all other states for renters 21-24 years old.
Ik heb ook niet hoeven lezen, de auto werd door mijn baas voor mij gehuurd. geen moeilijke vragen gehad, ondanks dat ik 23 ben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |