Terug keren naar z'n oude liefde en z'n gelijk halen??quote:Op maandag 30 januari 2006 23:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oude koeien enzo. Die man gaat na 1 jaartje AZ echt niet terug naar Ajax hoor.
Met een gedichtjequote:Op maandag 30 januari 2006 23:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Terug keren naar z'n oude liefde en z'n gelijk halen??
Niet al na een jaar. We moeten wel realistisch blijven.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Terug keren naar z'n oude liefde en z'n gelijk halen??
Neej nu gaat ie rappenquote:
Duetje met Ali B in het kader van de geslaagde integratie, Cohen zal als MC te werk gaan.quote:
Van mij mag Melchiot wel weer terugkomen. Ik weet dat hij niet bij iedereen even gelieft is, maar ik vind het een uitstekende voetballer.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:24 schreef F1Bas het volgende:
Hoe dan ook, er zal ook een nieuwe rechtsback moeten komen.
Master of Cementary?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Duetje met Ali B in het kader van de geslaagde integratie, Cohen zal als MC te werk gaan.
...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef addictivebeat het volgende:
leuk en aardig hoor, maar stam kan niet zo best opbouwen
Idd, na het nieuws dat Jari Litmanen terugkeerde bij Ajax en het contracteren van Brian Laudrup de derde transfer waarbij ik opsprong van vreugdequote:Op maandag 30 januari 2006 23:30 schreef jimjim1983 het volgende:
ik was zo blij toen ik het op tv hoorde dat ik opsprong
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:45 schreef Spideyman het volgende:
Kale kop, spelen bij Lazio en je eigen mensen verraden. Trek je conclusies maar.
Hij had bij Lazio een geweldige kapper die verhuist is naar Amsterdam?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:45 schreef Spideyman het volgende:
Kale kop, spelen bij Lazio en je eigen mensen verraden. Trek je conclusies maar.
Kanu?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen denken jullie dat wij nog iemand terug gaan zien van de gouden generatie uit '95?
Als van Geel voor een paar man daarvan zorgt is het echt een held en kus ik zijn voeten.
Finidi is gestopt.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef cultheld het volgende:
Finidi George en Nwankwo Kanu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |