FC Godenzonen, verslaggever van de Sportweek.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Maar als het waar is, is Van Geel erg goed bezig. Wat is je bron?
het zou je sieren als je mensen normaal benoemd ipv dat je er zielige bijnamen voor gaat verzinnen, maar dat zal wel boven je niveau zijn vrees ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef Gelderland het volgende:
Wat een sukkeltjes die gloeilampen
. Toen Stam een rode kaart kreeg tegen PSV, kreeg hij ook niet zo'n vriendelijk afscheid van hun 'aanhang'.......
Én daarbij weten die naïve debielen nog geen eens wat er gaande was, miss wilde PSV Stam niet hebben, was hij te duur voor ze etc. etc...![]()
Én daarbij, Reiziger voetbalt toch ook bij PSV, toch ook een Ajacied![]()
STAM AJACIEDPSV-ers
![]()
![]()
Die bijnaam was al verzonnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het zou je sieren als je mensen normaal benoemd ipv dat je er zielige bijnamen voor gaat verzinnen, maar dat zal wel boven je niveau zijn vrees ik.
Ik wens Stam een goede tijd toe in Amsterdam al had ik hem liever in Eindhoven bewonderd.
AT5quote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Maar als het waar is, is Van Geel erg goed bezig. Wat is je bron?
Bla bla dat gezeik over bijnamen, dat hoort er gewoon bij en nu naar je PSV topic en laat ons nu eindelijk is wat plezier hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het zou je sieren als je mensen normaal benoemd ipv dat je er zielige bijnamen voor gaat verzinnen, maar dat zal wel boven je niveau zijn vrees ik.
Ik wens Stam een goede tijd toe in Amsterdam al had ik hem liever in Eindhoven bewonderd.
Dat Perez naar Ajax komt als Martens naar AZ gaat..quote:Op maandag 30 januari 2006 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat zei AT5 precies, trouwens?
(Ik geil altijd op de kleine details)
Vergeef me mijn gebrek aan kennis, maar de Martens van Club Brugge of die van RKC Waalwijk?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat Perez naar Ajax komt als Martens naar AZ gaat..
Plezier kan ook zonder domme opmerkingen natuurlijk, of wil je het niveau bewust laag houden hier?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bla bla dat gezeik over bijnamen, dat hoort er gewoon bij en nu naar je PSV topic en laat ons nu eindelijk is wat plezier hebben
Dank jequote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Danzig het volgende:
Alle Ajax-aanhangers gefeliciteerd met Jaap. Ik als PSV-er vind het jammer dat hij niet voor PSV heeft gekozen maar heel erg vind ik het ook weer niet. Bij Jaap begint de leeftijd nu wel mee te spelen, zeker tegen beweeglijke, snelle, wendbare spitsen heeft hij het de laatste tijd toch wel erg moeilijk. Desondanks is het uiteraard wel een speler met een enorme staat van dienst en kan voor elke club nuttig zijn.
RKCquote:Op maandag 30 januari 2006 23:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vergeef me mijn gebrek aan kennis, maar de Martens van Club Brugge of die van RKC Waalwijk?
Dank je, Jullie veel plezier met Reizigerquote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Danzig het volgende:
Alle Ajax-aanhangers gefeliciteerd met Jaap. Ik als PSV-er vind het jammer dat hij niet voor PSV heeft gekozen maar heel erg vind ik het ook weer niet. Bij Jaap begint de leeftijd nu wel mee te spelen, zeker tegen beweeglijke, snelle, wendbare spitsen heeft hij het de laatste tijd toch wel erg moeilijk. Desondanks is het uiteraard wel een speler met een enorme staat van dienst en kan voor elke club nuttig zijn.
Wij Joden, jullie boeren/gloeilampen tering als je daar al gaat over zeiken. Heeft niks met laag niveau te maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Plezier kan ook zonder domme opmerkingen natuurlijk, of wil je het niveau bewust laag houden hier?
Maar plezier zullen jullie wel beleven aan Jaap denk ik, al is het de vraag hoe het met zijn fysiek is over een half jaar, hij is de afgelopen jaren behoorlijk geblesseerd geraakt als ik het me goed herinner.
Dankquote:
Er wordt in ieder geval gewerkt om volgend seizoen weer mee te draaien bovenin, dat moet vertrouwen geven denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat Perez naar Ajax komt als Martens naar AZ gaat..
Nu nog een trainer die dit kan bewerkstelligenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er wordt in ieder geval gewerkt om volgend seizoen weer mee te draaien bovenin, dat moet vertrouwen geven denk ik.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dank je, Jullie veel plezier met Reiziger![]()
Laat maar, ik denk er anders over maar goed.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wij Joden, jullie boeren/gloeilampen tering als je daar al gaat over zeiken. Heeft niks met laag niveau te maken.
L van Gaalquote:Op maandag 30 januari 2006 23:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nu nog een trainer die dit kan bewerkstelligen.
Ze hadden het over 35 miljoenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:21 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Laat maar, ik denk er anders over maar goed.
Wat wordt er eigenlijk betaald voor Japie?
Niet zoveel, Milaan zou 'meewerken' omdat Stam graag terug wilde naar Nederland. Zal een miljoen of 1,5 zijn denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:21 schreef Elgigante het volgende:
Wat wordt er eigenlijk betaald voor Japie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |