ach laat ons even dromenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom praat men toch steeds over LandzaatZie ik hier steeds voorbijkomen, hij zal wel ff komen
Reken hier maar niet (al te veel) op...
die heb je zeker niet met paint gemaaktquote:Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef Nashje het volgende:
Mooi plaatje:
[afbeelding]
In de OP a.u.b..
quote::Juk schreef:
smerige kale overloper is het, *** stam, k a p o t s t a m p e n volgend jaar
Dat kan nog gezellig worden. =)quote:Precies!
met PSV-Ajax zal hij merken hoe wij over verraders denken
Daar in eindhoven welquote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit las ik op de PSV forum:
[..]
[..]
Dat kan nog gezellig worden. =)
Wat te denken van Guus Hiddinks last-minute op Schiphol met Nigel de Jong?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Jasza het volgende:
Wat zijn die pisveers toch grappig, ze liepen al bijna rond met shirts van Van Persie en Vd Vaart en nu worden ze pissig omdat Ajax het wel lukt met Stam.
precies, maarja wij zouden ook niet blij zijn geweest als vdvaart naar psv zou zijn gegaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Jasza het volgende:
Wat zijn die pisveers toch grappig, ze liepen al bijna rond met shirts van Van Persie en Vd Vaart en nu worden ze pissig omdat Ajax het wel lukt met Stam.
Je kan Stam niet vergelijken met van der Vaart.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
precies, maarja wij zouden ook niet blij zijn geweest als vdvaart naar psv zou zijn gegaan.
true...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:58 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan Stam niet vergelijken met van der Vaart.
Het is precies hetzelfde met Reiziger.
Dat is toch heeeeeeeel wat andersquote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
precies, maarja wij zouden ook niet blij zijn geweest als vdvaart naar psv zou zijn gegaan.
Dat moet ik eerst nog zien, ik geloof wel dat ie aan het eind van het seizoen komt maar dit gaat az denk ik toch niet doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef StarGazer het volgende:
Perez mogelijk al per direct naar Ajax lees ik nu weer. Van Geel
Hangt er vanaf of Martens naar AZ komt...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst nog zien, ik geloof wel dat ie aan het eind van het seizoen komt maar dit gaat az denk ik toch niet doen.
Geloof me, ik wil niks lieversquote:Op maandag 30 januari 2006 23:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of Martens naar AZ komt...
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef StarGazer het volgende:
Perez mogelijk al per direct naar Ajax lees ik nu weer. Van Geel
Scheringa is gewoon een kneusquote:Op maandag 30 januari 2006 23:04 schreef jna het volgende:
Scheringa is dan ook al z'n geloofwaardigheid in 1 klap kwijt.
Dat soort reacties heb je helaas altijd en natuurlijk zal hij wel te horen krijgen dat ie bij Ajax spelt ipv PSV als men in het Philipsstadion speelt, maar hij zal echt niet verketterd worden of iets, zoiets verdient niemand, Stam al helemaal niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit las ik op de PSV forum:
[..]
[..]
Dat kan nog gezellig worden. =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |