Oeh jij zei meppeler mug.Wat fout!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef guitarist.nl het volgende:
welke meppeler mug gaat met _mimic en justme33 mee naar de mac ??
ja dan ga ik vast ook wel weerquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef cerror het volgende:
Nu nog niet, morgen misschien?
Zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja dan ga ik vast ook wel weer
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja dan ga ik vast ook wel weer
Euuh goedkoper?Are you sure?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
lezennn, alleen ff wat drinken, is goedkoper dan 7up in de kroeg
Buurman? WTF?quote:
7upquote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
lezennn, alleen ff wat drinken, is goedkoper dan 7up in de kroeg
ga jij eerst de kleuterschool maar eens overnieuw doenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Meppel, meppel, moet je daar een paspoort voor hebben? Is het ver vliegen?
Hey sloetjes!quote:
En ik ben mike, en ik presenteer de oral-robic, voor uw orale plesure!quote:
ga je mee naar de mac, kunnnen jullie samen fietsenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef cerror het volgende:
Yo gerben, wat heb je een klote usernaam.
ik ga ook alleen maar drinken, morgen middag is goedquote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
Man, ik heb me vanavond helemaal volgevroten met macaroni.
Wat dachten jullie van morgen-middag?
En vergeet Sander zelf niet.quote:
Top, mac-kroket here I come.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ga ook alleen maar drinken, morgen middag is goed![]()
Dat zie je toch echt verkeerd...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja sander is ook 1 van mijn sletjes
ah overleggen we morgen welquote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Top, mac-kroket here I come.
Uhm, hoe laat eigenlijk?
Top, niet te laat...quote:
Nee dat dat ff duidelijk isquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
duh, moet je ook lezen wat sander typt
Hey aapje, moet je een noot?quote:
ik ook niet, ik hoef maar 1 dag in de week naar school (morgen) en dan alweer weekendquote:
relax ik moet eigenlijk 5 dagen per week naar schoolquote:Op maandag 30 januari 2006 21:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ook niet, ik hoef maar 1 dag in de week naar school (morgen) en dan alweer weekend
Ah, een fok stelletje?quote:
ik ben jouw slet nietquote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nope dat is sander al, jammer!!
Goh jammer hequote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nope dat is sander al, jammer!!
nopequote:Op maandag 30 januari 2006 21:47 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Goh jammer he![]()
Hebbie geen ander sletje?
Oh god, nog een Meppeler.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:48 schreef PICHT het volgende:
Negers.
o d'r is d'r een jaloers omdat ik weer met linda omgaquote:
Hahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o d'r is d'r een jaloers omdat ik weer met linda omga
nah linda en ik zijn gewoon goede vrienden wees maar niet bang hoor!
tis geen slet!!!
Verknipte MWD-erquote:Op maandag 30 januari 2006 21:51 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
ik wel wou je zeggen?
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:51 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
ik wel wou je zeggen?
Mits bier lul, mits bier!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef PICHT het volgende:
Godverdomme Cerror, WE MOETEN EENS AFSPREKEN
optiefen kenker n00bquote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef Integrity het volgende:
Meppel stinkt naar koeiebrokken
Dat is te zwaar voor op de snelbinders.quote:
Goed voor de bierspier!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is te zwaar voor op de snelbinders.
True, true.quote:
Cerror, grote vriend, je hebt humorquote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef cerror het volgende:
[..]
True, true.
Héhé, maden: het zijn snelontbinders.
Soms, heel soms.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Cerror, grote vriend, je hebt humor
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:01 schreef -babydoll- het volgende:
Hmmm knap een opleiding waar je op kunt stemmen!
Ik weet het beter!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef Integrity het volgende:
[..]Weet ik ook wel
Maar PICHT weet het beter!
Hee volgens mij heb ik hem wel eens gezien!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef Integrity het volgende:
[..]Weet ik ook wel
Maar PICHT weet het beter!
idd ff topicreport !!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef Furious het volgende:
Gehucht bagger! Slotje!
Ja ik ben die malloot met dat lange haarquote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Hee volgens mij heb ik hem wel eens gezien!
Volgens mij vanochtend nog kan dat? Op het station?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ja ik ben die malloot met dat lange haar
Euhm ja, ik was er tegen 8:40.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Volgens mij vanochtend nog kan dat? Op het station?
Uiteraard. Jij bent zeker een eerstejaarsquote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef -babydoll- het volgende:
Ook windesheim dan?
en ja dat is best stoer![]()
Is daar iets mis mee? je moet ergens beginnen jaquote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij bent zeker een eerstejaars
Volgens mij zag ik je nog wel zitten tijdens de toets methodiek. Ik was de enige 2e jaars die diie toets moest herkansen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee? je moet ergens beginnen ja![]()
Aaah die toets...stomme toets, antwoorden klopten nietquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef PICHT het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je nog wel zitten tijdens de toets methodiek. Ik was de enige 2e jaars die diie toets moest herkansen.
Exact dezelfde als vorig jaar, net als psychologie. Het scheelde dat ik de antwoorden nog had, leren op herkenning is leukquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Aaah die toets...stomme toets, antwoorden klopten niet![]()
Zal best jaquote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef PICHT het volgende:
[..]
Exact dezelfde als vorig jaar, net als psychologie. Het scheelde dat ik de antwoorden nog had, leren op herkenning is leuk![]()
Teveel. Ik kan je wel vertellen dat die toetsen uit het eerste jaar niks zijn vergeleken met die uit het 2e.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Zal best jaMoet je veel herkansen dan van vorig jaar of alleen die toets?
*zucht*quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef guitarist.nl het volgende:
wanneer kom je m'n sleutel brengen kitty ?
Echt? Owquote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef PICHT het volgende:
[..]
Teveel. Ik kan je wel vertellen dat die toetsen uit het eerste jaar niks zijn vergeleken met die uit het 2e.
Brian ga je weer beginnen?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en nee dit is geen stoken ik wil hem echt terug!!!
nee hoor helemaal niet, maar ik moet het wel telkens blijven vragen!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef PICHT het volgende:
Agressie.
?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet, maar ik moet het wel telkens blijven vragen!wordt ik een beetje moe van!!
Zeiksnor! Je hebt mij!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:41 schreef p-etr-a het volgende:
Meppel
Wat is nou echt zo leuk aan Meppel? Ik ben er nog steeds niet achter... Wonen prima, maar verder?
Jawel. Ik kan niet een paar dagen de stad uit zijn, dan word ik gek. In Meppel ligt mijn hart.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, jij zit toch niet aan de stad vast.
Wow is je liefde voor meppel zo groot?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:45 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan niet een paar dagen de stad uit zijn, dan word ik gek. In Meppel ligt mijn hart.
Oneindig. Ik heb het gevoel dat ik leef als ik de roggebrood lucht inadem die 's ochtends door de straten zwerft.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Wow is je liefde voor meppel zo groot?![]()
Jij bent cerror toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:48 schreef PICHT het volgende:
[..]
Oneindig. Ik heb het gevoel dat ik leef als ik de roggebrood lucht inadem die 's ochtends door de straten zwerft.
Klinkt best poëtisch joh!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:48 schreef PICHT het volgende:
[..]
Oneindig. Ik heb het gevoel dat ik leef als ik de roggebrood lucht inadem die 's ochtends door de straten zwerft.
Het spijt me.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:51 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik ben net zo zeer cerror als jij een zuid afrikaan bent.
Vanaf vandaag kun je je er weer voor opgeven toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik heb teveel zweverige keuzemodules gevolgd op school.
Ik zou zeggen, kijk op de portaalsite.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Vanaf vandaag kun je je er weer voor opgeven toch?
Zing voor me, ZING VOOR ME!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef p-etr-a het volgende:
Oh, oh, Meppel,
mooie stad achter ehh.. Zwolle.
Meppeler toren, Poort van Drenthe, Ogterop.
Oh, oh, Meppel,
waar boeren met mekander dollen.
De Neuf is gegaan,
de roggebroodlucht rot nooit op.
Hoe laat moet jij morgen met de trein?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef -babydoll- het volgende:
*aplausje*
12.48 pasquote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij morgen met de trein?
Meppel is geen stad.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:20 schreef p-etr-a het volgende:
Waar in Meppel wonen jullie (voor de gegadigden hier die nog lurken en er wonen) en wat is jullie favoriete plek in de stad?
Officieel wel. Ik kan er ook weinig aan doen hoor, ben zelf slechts import en heb er ook aan moeten wennen maar het zijn de feiten.quote:
Mietje.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef -babydoll- het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken denk ik
Pussy.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef -babydoll- het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken denk ik
Wat moet er toch van jou worden...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:32 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Niks mietje! Ik had vandaag mijn 4 uur moment al om 12 uur ('smiddags)![]()
Ook goedkoper zeker?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef PICHT het volgende:
Café de koelkast. Wordt het lekkerste bier geschonken.
Huhu Clouso danquote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef PICHT het volgende:
Unrealcafe is voor paupers. Onee wacht, Meppel is voor paupers
Ben er nog nooit geweest maar het ziet er altijd een beetje duf uit, van de buitenkant danquote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef PICHT het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in de Kameel. Hangt altijd een goede sfeer en relaxte muziek. Iedereen respecteert elkaar daar.
Vind je het gek, het is het grootste indoctinatiecafé van heel Meppel. Enkel toegang voor Reli-knakkers.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest maar het ziet er altijd een beetje duf uit, van de buitenkant dan
Ja ik wilde net zeggen! Ben je er ook zo een dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is het grootste indoctinatiecafé van heel Meppel. Enkel toegang voor Reli-knakkers.
Ik weet dat ik eruit zie als Jezusquote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zeggen! Ben je er ook zo een dan?
Hahaha heb je ook zo'n tshirt ervan?"Jesus is my homeboy" die dingen waren een tijdje geleden helemaal hipquote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik weet dat ik eruit zie als JezusGOD 4 LIFE HOMIE!
Helaas. Als jij er 1 voor me koopt dan draag ik hem. Ik wil dan zelfs wel even naast je lopen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Hahaha heb je ook zo'n tshirt ervan?"Jesus is my homeboy" die dingen waren een tijdje geleden helemaal hip![]()
Aaah das sociaal van jequote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef PICHT het volgende:
[..]
Helaas. Als jij er 1 voor me koopt dan draag ik hem. Ik wil dan zelfs wel even naast je lopen.
Jopie en z'n geile bik bar. Ik vind dat zo'n smerige keet, ik zou daar nooit wat kopen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef Justme33 het volgende:
wij zijn btw terug, en het is jopie geworden ipv. de mac
ik welquote:Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jopie en z'n geile bik bar. Ik vind dat zo'n smerige keet, ik zou daar nooit wat kopen.
Ik vind het 'volk' met scooters enzo daar nou ook niet echt uitnodigend staan. Plus dat het gewoon een frietkot is. Staat me niet zo heel erg aan.quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Meppel, meppel, moet je daar een paspoort voor hebben? Is het ver vliegen?
Nogal, gezien het getuigd van weinig topografische kennis.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef guitarist.nl het volgende:
welke meppeler mug gaat met _mimic en justme33 mee naar mac ??
zegt meer over het plaatsje dan over mijn topografische kennisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal, gezien het getuigd van weinig topografische kennis.
ben jij een meppeler mug dan ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar ik ben helemaal niet in de buurt van meppel!
nee, ik ben macquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ben jij een meppeler mug dan ??
Aha, die zin klopt voor geen meter gezien Meppel stadsrechten heeft en 30.000 + inwoners.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef space-kees het volgende:
[..]
zegt meer over het plaatsje dan over mijn topografische kennis![]()
![]()
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Aha, die zin klopt voor geen meter gezien Meppel stadsrechten heeft en 30.000 + inwoners.
Zwaai die maar af algemene-kennis-schuwende-kutpuber.
Plaats of plaatsje is niets meer dan een aanduiding van een locatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.![]()
optiefen k*nker n00b, snap je dat dan wel ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben je nou zo'n ontkennende stiekem nog in de pubertijd zittende wannabe volwassen man, dat je het woord plaatsje niet kan onderscheiden van dorp/gehucht waar jij mee in de war bent.![]()
wimpel die maar af knul!
Ik wilde ook meppel aanduiden het is tenslotte een locatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Plaats of plaatsje is niets meer dan een aanduiding van een locatie.
Oftewel een incorrecte aanduiding van een stad of heel misschien het verkleinwoord ervan.
Noem het dan een dorp/stad.
Dan had je Meppel moeten kennen als je enige topografische kennis had.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:31 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ik wilde ook meppel aanduiden het is tenslotte een locatie.
als jij nu eens heel snel je gitaar in die scheur van je stopt, stuk bagger!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
optiefen k*nker n00b, snap je dat dan wel ?
neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan had je Meppel moeten kennen als je enige topografische kennis had.
Punt.
Moet een e-mail adres zijn van een internetprovider.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
ff offtopic, iemand wil een fok! aanmaken, maar zijn email kan niet meer worden gebruikt daarvoorweet jij dit C. ?
Ah, I've made my point anyway.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef space-kees het volgende:
[..]
als jij nu eens heel snel je gitaar in die scheur van je stopt, stuk bagger!
En wie is hier nu de noob??![]()
![]()
: Geregistreerd op: donderdag 22 december 2005 @ 13:15
naja ookee omdat jij het bent, ik vond het wel grappig(het eerste bericht wat ik gequote heb)quote:
zegt meer over jou leven knulquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]1060 (gemiddeld 2 per dag)
jij woont cker in belgië, wat snap je niet aan het woord optiefen
Het is natuurlijk een impuls om gelijk waar ligt Meppel te roepen, maar het hangt me de strot uit onderhand.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:39 schreef space-kees het volgende:
[..]
naja ookee omdat jij het bent, ik vond het wel grappig(het eerste bericht wat ik gequote heb)
anyway, beetje jammer dat er dan weer gelijk met kanker gesmeten moet worden, laat het levens besef van zo iemand wel weer zien!! Maar dat was jij niet![]()
k*nker of kenker is hip kanker iets minderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een impuls om gelijk waar ligt Meppel te roepen, maar het hangt me de strot uit onderhand.
En tja, kanker is hip.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een impuls om gelijk waar ligt Meppel te roepen, maar het hangt me de strot uit onderhand.
En tja, kanker is hip.
Komop, als we de verwensingen moesten geloven had iedereen kanker.quote:
heb jij iemand in je naaste omgeving, die kanker heeft?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
k*nker of kenker is hip kanker iets minder
ben je hier nu nog, daar hebben we een klaagbaak voorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:44 schreef space-kees het volgende:
[..]
heb jij iemand in je naaste omgeving, die kanker heeft?
moet je daar eens kanker ..... tegen zeggen. Buiten het gesprek dat je het over de ziekte heb, en dan natuurlijk wel kenker zeggen hè.. want dat zal diegene het wel hip vinden!![]()
en dan zit iedereen over de samenleving te ouwehoeren, maar begin eens bij je zelf, denk ik danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, als we de verwensingen moesten geloven had iedereen kanker.
ben je nou echt zo'n triest ventje, dat niet eens een discussie durft aan te gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ben je hier nu nog, daar hebben we een klaagbaak voor![]()
dit is het meppel topic, niet het space-kees zit te zeuren over kanker topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:46 schreef space-kees het volgende:
[..]
ben je nou echt zo'n triest ventje, dat niet eens een discussie durft aan te gaan?![]()
vroeger wel, toen werden daar de intercity's altijd los en vast gekoppeld, maarja voor de ns was het handiger en goedkopen om dat in zwolle te doen!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:18 schreef Dangel het volgende:
Meppel![]()
Gelukkig stopt de intercity daar niet
Nu je het zegt.... valt me nu pas op!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vroeger wel, toen werden daar de intercity's altijd los en vast gekoppeld, maarja voor de ns was het handiger en goedkopen om dat in zwolle te doen!!
wies is jou stinkbroertje, en wie is zijn vriendin ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:45 schreef Integrity het volgende:
Waar is mijn stinkbroertje met zijn vriendin gebleven?
En dan wil jij, persoon die mij noob noemt na aanleiding van een paar koeiebrokken, nog antwoord op ook? Ik heb maar 1 woord voor jou: CSM! En de hele stad stinkt er naar. Vroeger wel althans.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wies is jou stinkbroertje, en wie is zijn vriendin ?
csm, acm.. nu agrifirm!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
En dan wil jij, persoon die mij noob noemt na aanleiding van een paar koeiebrokken, nog antwoord op ook? Ik heb maar 1 woord voor jou: CSM! En de hele stad stinkt er naar. Vroeger wel althans.
Zelfs in het centrum stinkt het! Maar Picht is dus mn broertjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
csm, acm.. nu agrifirm!
gelukkig woon ik helemaal aan de andere kant van meppel!
maar daar in de buurt stinkt het idd wel een beetje
ah kj, jij bent verhuist?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:09 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zelfs in het centrum stinkt het! Maar Picht is dus mn broertje
ik heb 10 jaar in zwolle gewoont, maar nee.. ik heb liever meppelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Meppel gewoond, ik woon al ruim 8 jaar in Zwolle. Bevalt me prima.
Mn moeder zou ook wel willen dat ik naar Meppel kwam, maar als ik Zwolle uitga dan doe ik dat voor een heel speciaal meisje en dan wordt het richting het zuiden of westen des lands.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb 10 jaar in zwolle gewoont, maar nee.. ik heb liever meppel
Helaas, helaas. Dat zou nou echt schelen, als je die van --.18 uit Zwolle kunt hebben in plaats van overstappen op de --.26. Wat ik trouwens wel mooi vind is dat ze 's ochtends een extra stop maken voor ons.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:18 schreef Dangel het volgende:
Meppel![]()
Gelukkig stopt de intercity daar niet
Waarom het westen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Mn moeder zou ook wel willen dat ik naar Meppel kwam, maar als ik Zwolle uitga dan doe ik dat voor een heel speciaal meisje en dan wordt het richting het zuiden of westen des lands.
Hangt een beetje af van waar Linda naar school wil, ik kan toch overal wel aan het werk straks. Ik ben, als alles meezit, eind juni afgestudeerd. Het Oosten en Noorden trekt Linda niet, dus dan zijn we in die hoek al gauw uitgekeken en ik wil in de toekomst wel dichter bij haar in de buurt zijn.quote:
Station?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:42 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ben wel eens in Meppel geweest. Ongeveer een minuut lang.
Jep. Lang genoeg, me dunkt.quote:
Niet lang, want het is ook niet een erg uitgebreide post. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:45 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hoelang duurde het nadenken over je post?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Niet lang, want het is ook niet een erg uitgebreide post. Wat is je punt?
Mijn punt is dat je net zolang in Meppel was, als dat je hier postquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Niet lang, want het is ook niet een erg uitgebreide post. Wat is je punt?
Dat schiet al heel erg op dan. Ik zal je verder niet hier uithoren,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:41 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van waar Linda naar school wil, ik kan toch overal wel aan het werk straks. Ik ben, als alles meezit, eind juni afgestudeerd. Het Oosten en Noorden trekt Linda niet, dus dan zijn we in die hoek al gauw uitgekeken en ik wil in de toekomst wel dichter bij haar in de buurt zijn.
Ga je ook mee naar Breda trouwens?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat schiet al heel erg op dan. Ik zal je verder niet hier uithoren,.
Ja, zaterdag lekker vroeg uit de veren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Breda trouwens?
nee mên, de conducteurs vonden de stank gewoon niet te harden in meppel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vroeger wel, toen werden daar de intercity's altijd los en vast gekoppeld, maarja voor de ns was het handiger en goedkopen om dat in zwolle te doen!!
Shit ik wil eigenlijk nog trainen zaterdagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, zaterdag lekker vroeg uit de veren.
#carequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn tante woont in Meppel en heeft een lief bootje
picht?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef cerror het volgende:
Geen mac voor mij vandaag Brian.
Vanavond krijg ik marcel op bezoek voor de hoes van scheldgeweld. (ff afmaken).
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef cerror het volgende:
Geen mac voor mij vandaag Brian.
Vanavond krijg ik marcel op bezoek voor de hoes van scheldgeweld. (ff afmaken).
Ik denk dat het niet mag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:56 schreef guitarist.nl het volgende:
al weer bijna een meppel deel 2
zal ik dan ff de usericons er neer zetten van de meppelerfokkers ?
net zoals ik bij het gitaristen topic heb gedaan met een link naar diegenes fobo
iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:20 schreef PICHT het volgende:
Dit topic verdient juist een tweede deel!
Alleen ben ik bang dat zulks niet door gaat als het aan de mods ligt.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat zulks niet door gaat als het aan de mods ligt.
ikke?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef guitarist.nl het volgende:
nog niet zoveel topic bezocht, ofwel?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef _mimic het volgende:
[..]
Gelukkig mist die l, anders was het sience fiction
ik weet, ik zei hoiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
dus...
je bent gesignaleerd door mijn moeder brian![]()
ow sander haha wat ben je grappig.. ga maar wow'en ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef _mimic het volgende:
Als ik die moeder was zei ik niks terug, en dat deed ze vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |