En je laat tevens de kans niet voorbij gaan dat je erg weinig vergoed krijgt als je ziek bentquote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
100 gratis condooms. Die kans laat ik niet voorbij gaan.
Hij zal ze wel in een weekje opneukenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hey, die zijn beperkt houdbaar hoor.
Ja, dat lokkertje van die condooms is waar.....goedkoop is duurkoop is hier dan ook weer waar.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef KritischBlikje het volgende:
Het is toch wel echt waar he? Anders vertel ik morgenvroeg aan mijn collega's van de plantsoenendienst een grove leugen, en dat moeten we niet hebben...
Daar heb ik het niet over, dat is een bijzaak. Ik wil graag bevestigd zien dat tong80 inderdaad overstapt op CZ!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef optifree het volgende:
[..]
Ja, dat lokkertje van die condooms is waar.....goedkoop is duurkoop is hier dan ook weer waar.
Waarom twijfel je daar aan ?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, dat is een bijzaak. Ik wil graag bevestigd zien dat tong80 inderdaad overstapt op CZ!
Ik ben een impulsief persoon.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:03 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Het is allemaal zo plots, zo onwerkelijk.
Heb jij dit nog nooit gedaan danquote:
De pil zit niet meer in het ziekenfonds.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Black-Death het volgende:
Of koop een vriendin die de pil slikt
Oe.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je VGZ met jongeren extra nemen. Daar wordt anticonceptie voor vrouwen wél vergoed.
neuken en fokken kan heel goed tegelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef Klonk het volgende:
ik vraag me af waar Tong ze voor wil gebruiken hij zit dusdanig veel op Fok! dat er voor neuken geen tijd meer is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |