Wat een geluksvogel zal dat wel niet wezen!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef PLAE@ het volgende:
Er is 1 kerel met een overheersende stem die nu een solo inzet![]()
Ja ik moet dit horenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Neem het op
tering goed idee! Ik heb een andere huisgenote die ik daar voor in kan schakelen. Die schreeuwt de hele buurt (letterlijk) bij elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Locusta het volgende:
Heb je niet nog wat 18+ materiaal op je computer staan en dan volume op max
Ik zou niet weten waarom. Andersom werkt dat ook niet zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef The_Terminator het volgende:
OP aangepast en een aantal bash reacties richting gelovigen verwijderd. Je mag best een afkeer hebben tegen een geloof, maar hou het wel netjes als je daar je mening over geeft.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef filmfreek het volgende:
Ga je nu je ene huisgenote palen terwijl de andere hosanna staat te zingen?
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:41 schreef voodoo_x het volgende:
Erbij gaan zitten, en meedoen..
Misschien hoef je dan niet naar de hel,
Daar waar alle hoeren zitten, en waar de drugs op straat liggen.
En waar je kunt gokken en zuipen..
Maar kom je in de hemel, waar je in een nette witte kamer kunt gaan zitten ganzeborden.
Neuh, maar bashen is niet netjes. Ik ben zelf trouwens ook atheïst, dus dat gaat niet op.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef filmfreek het volgende:
Atheïsme is verboden op Fok hè? Voortaan beter opletten jongens!
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef Zombine het volgende:
Maar wat is er nu eigenlijk zo grappig dat hun een bijbelstudie houden?
Hadden ze over andere dingen gezongen dat had je niemand horen zeuren. Maar zodra het over het geloof gaat is het direct kansloos en sneuquote:
ja dat is het wel. En nou kop houden en bidden dat ik in de hemel kom!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Zombine het volgende:
VIND jij ja, is het niet!
LOL makkelijk praten, ik kan ook zeggen dat de wereld jouw gehersenspoelt heeft met zijn eigen theorieen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja dat is het wel. En nou kop houden en bidden dat ik in de hemel kom!![]()
En als je toch bezig bent knal je ouders overhoop. Ze hebben je laten hersenspoelen en verpest.
Vindt hij...vindt jij. Of het zo IS zullen we dan maar in het midden laten he? Anders ben je hypocriet bezigquote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Zombine het volgende:
VIND jij ja, is het niet!
Laten we het maar gewoon op 'vind jij' houden, 'vindt jij' is namelijk niet goedquote:
Vroegahhh noemden ze dat catechisatie...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef MartineBijl het volgende:
Noemen ze dat tegenwoordig 'bijbelstudie'. De viezerikken
Wij noemden dat "circle jerk"quote:Op maandag 30 januari 2006 22:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
Vroegahhh noemden ze dat catechisatie....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |