Moet je ze wel op tijd opsturen :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Nou, kunnen we vragen of hij het leuk vond dat Johan enkele e-mails citeerde in diens column.
Die gedachte had ik ook al. Dat was eigenlijk privéquote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Nou, kunnen we vragen of hij het leuk vond dat Johan enkele e-mails citeerde in diens column.
Het zou me niks verbazen als ze het interview met Jorien ook vantevoren opnemenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was toch alleen met Van Basten maar zo?
Nee, de meeste vragen worden 's-ochtends geselecteerd en een paar voor of tijdens de uitzendingquote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was toch alleen met Van Basten maar zo?
Zo is Jorien nietquote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze het interview met Jorien ook vantevoren opnemen.
Hij zegt dat Feyenoord het in eigen hand heeft omdat het doelgemiddelde beter en de afstand 3 punten is en dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:34 schreef cultheld het volgende:
GKL denkt dat PSV in Eindhoven te pakken is
"We moeten nog tegen PSV, dús hebben we het nog in eigen hand"quote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij zegt dat Feyenoord het in eigen hand heeft omdat het doelgemiddelde beter en de afstand 3 punten is en dat is gewoon een feit.
Dat is toch ook zo. Als Feyenoord nu alles wint zijn ze kampioen, dus hebben ze het in eigen hand.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
"We moeten nog tegen PSV, dús hebben we het nog in eigen hand"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |