quote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef Nuongirl het volgende:
De All-round beste chatcrew medewerker :
Een gedeelde eerste plaats met allebei 4 stemmen voor:
Dubbeldrank en Curry684
![]()
Ik ben het er wel mee eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef qu63 het volgende:
De All- round beste FA:
De grote winnaar met maar liefst 25 stemmen is geworden:
Dagonet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef Ali Salami het volgende:
De All-round beste Crewmanager :
Een grote winnaar met 6 stemmen:
Nuongirl
![]()
![]()
Het is dan ook de beste subsite![]()
SA sport, recordnieuwsposter sport, ex-mod C&H...quote:
Ah sportquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
SA sport, recordnieuwsposter sport, ex-mod C&H...
Ik heb de ballen verstand van sport, maar zelfs ìk ken Nuongirl.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef SPK het volgende:
[..]
Ah sport
Nu snap ik al waarom ik dr niet ken
Ja maar jij bent mod schatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand van sport, maar zelfs ìk ken Nuongirl.
Shame on you!
Ik heb verkeerd geteld. Anders was ik wel doorgegaan met mn campagnequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef methodmich het volgende:
Wow, beste reviewer én columnist. Daar doen we het voor natuurlijk.
Alle stemmers en de organisatie bedankt, medewinnaars van harte!@
Kan je nagaan, zelfs de campagnevoerder geklopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd geteld. Anders was ik wel doorgegaan met mn campagneMaar tis je gegund
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:47 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Daarom moest ik zo lachen toen ik je topic zag met je dank je speech
Ik wist toen namelijk al dat je niet had gewonnen
Boeie, ik ben zelfs nooit Fok-crew geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef _moder8or_ het volgende:Ik heb de award en ik ben ex-Fp medewerker
Mag hem wel houden hè?
waar is je poesje nouquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef curry684 het volgende:
[..]
Boeie, ik ben zelfs nooit Fok-crew geweest
Idd, nooit van Nuongirl gehoordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:59 schreef SPK het volgende:
Ik weet niet eens wie het is :')
Sta ik tenminste nog èrgens vermeld... in afwachting van mijn eigen icoon. :')quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef dennistd het volgende:
ik heb ook een icoontje
quote:
Ja, geef Tonk een plaatje voor het Meest Lekkende Crewlid 2005quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef tonks het volgende:
Waar zijn de plaatjes!
Toevallig heb ik wel een echte award gewonnen! jij lekker nietquote:Op zondag 19 maart 2006 15:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, geef Tonk een plaatje voor het Meest Lekkende Crewlid 2005
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |