zoals mijn jongste dochter zou zeggen:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef Sokolsky het volgende:
Weet je al wat je met Dekalog gaat doen?
Overigens had ik hier eerder gepost dat je in vorige tournaments daar niks mee gedaan hebt; toen werd \'ie niet genomineerd.
tjaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Jezus, hoe kom ik er nou in godsnaam achter welke ik vroeger wel en niet gezien heb?!?
ik heb er nog eens goed naar gekeken en ik neem ze NIET mee, gewoon omdat ze maar 55 min. per stuk duren en dat voldoet niet aan de op fok! gehanteerde gewoonte dat een full feature minstens een uur moet duren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:37 schreef Sokolsky het volgende:
-Het zijn films
-Ze komen uit Polen
-Ze zijn uitstekend los van elkaar te bekijken
dat is wel nog een optie die te overwegen is iigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben als hij in zijn geheel meedeed. Maar dat zullen anderen dan weer minder vinden. Allemaal apart vind ik ook wat overdreven.
alsof dat erg isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef Sokolsky het volgende:
Zo, dat is nog eens een uitstekende reden; vijf minuten te kort. Ach, het scheelt weer; hoef ik ook al die Wajda's en Kieslowski's niet te gaan bekijken.
eigenlijk gaat die vraag altijd op hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef FremantleDockers het volgende:
Wanneer mag je dan stemmen? Als je ze allemaal gezien hebt? Is een genoeg? Is er een minimum?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kan niet stemmen, maar ik heb wel de topictitel aangepast, dus ik heb zeer zeker iets bijgedragen in deze ronde.
ik ben nog bezig met dekalogquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:44 schreef Kolkus het volgende:
Eh laat ik het zo zeggen, ik kan niet stemmen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |