quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Het gebeurt zo vaak dat een cliënt verliefd wordt op zijn/haar therapeut. Het kan je behandeling flink dwars zitten. Ik zou het zo snel mogelijk ter sprake brengen, dan kan hij ermee bepalen wat te doen.
Schoft!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef Copycat het volgende:
KieWie.
Er ging iets mis waardoor ik per ongeluk jouw reactie heb ge-edit.
En dat is het juiste antwoord.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Het gebeurt zo vaak dat een cliënt verliefd wordt op zijn/haar therapeut. Het kan je behandeling flink dwars zitten. Ik zou het zo snel mogelijk ter sprake brengen, dan kan hij ermee bepalen wat te doen.
Deze kans is wel erg groot ja. Zet je er overheen of zoek een andere psych.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef longinus het volgende:
Je bent niet verliefd, je valt voor de aandacht van hem.
Ik zou hier mee stoppen omdat het je behandeling in de weg staat.
Erh..quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Onzin is elders
ben psycholoog op de afdeling Jeugdquote:
Het lijkt haast een échte relatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:45 schreef KonnieKipke het volgende:
dit is niet ongewoon. Misschien moet je het bespreekbaar maken. Als psychiater-arts-assistent maak ik het ook vaak mee.
Risico is wel dat hij de behandelrelatie beeindigt.
een risico wat je naar mijn idee moet nemen en misschien zelfs wel aan te raden isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:45 schreef KonnieKipke het volgende:
dit is niet ongewoon. Misschien moet je het bespreekbaar maken. Als psychiater-arts-assistent maak ik het ook vaak mee.
Risico is wel dat hij de behandelrelatie beeindigt.
Alsof jeugd(igen) niet verliefd kunnen worden.quote:
Copycat zei: 'Er ging iets mis'quote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef Copycat het volgende:
KieWie.
Er ging iets mis waardoor ik per ongeluk jouw reactie heb ge-edit.
Waarom sluit het elkaar uit?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef longinus het volgende:
Je bent niet verliefd, je valt voor de aandacht van hem.
Wie heeft er hier nu een psycholoog nodig?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Bombie het volgende:
[..]
Copycat zei: \'Er ging iets mis\'
Copycat bedoelde: \'ik deed iets stoms\'![]()
Onthullend...
Ontopic: Je bent gewoon een beetje een geile weirdo. Dat zijn we allemaal wel (een beetje). Maak je fantasie werkelijkheid en leef de gevolgen, zou ik zeggen. Kan nooit verkeerd zijn.
Neuk met iedereen die je pad kruist... neuk met je vriend, neuk met je geheime vriend, neuk met je denkbeeldige vriend, neuk met je broer, neuk met je vader, neuk met de broer van je vriend, neuk met de babysitter, neuk met de leraar, neuk met de pizzabezorger, neuk met de nerd van het dorp, neuk met de brandweerman, neuk met de politieagent, laat je kontneuken door Jezus, neuk met je collega\'s (ja, allemaal), neuk met het gehele dorp, neuk met je ergste vijand, neuk met je verkrachter, neuk met je moordenaar, neuk met je psycholoog.
Maar neuk, neuk, neuk! En leef! Nu het nog kan...
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:26 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb me overigens door dit topic laten inspireren.
Eén uur per week
:\')![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Dat kan waarschijnlijk wel achter komen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:27 schreef The_Mavericks het volgende:
een psycholoog zal wel waarschijnlijk weten dat je verliefd op hem bent, als het een goede is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |