Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef Furious het volgende:
Ik zou hem, en zijn auto bewerken met een moker als ik jou was.
Al die uitbouwingen zitten toch vastgelijmt/taped, die vallen er zo af.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid!
Dat ik me iriteer aan dat soort knaapjes. Ze denken dat ze heel wat zijn in hun omgebouwde wagentjes maar eigenlijk zijn het maar kansloze dwaasjes.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef The_Verve het volgende:
Maar wat is je klacht precies?
En het liefst met een stoel in een helling van net 15* graden zodat hij niets vlak voor zich kan zien, en dan nog het allerliefst in het midden van de auto.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef mrcool het volgende:
En dan stoer achter het stuur zitten in een auto die het liefst zoveel mogelijk herrie maakt. En zonnebrilletje op zelfs al is het donker.
Even overbodig als jouw reactie dus!quote:
Ha, een newbie.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:00 schreef Forcefuzz het volgende:
In het half jaar dat ik hier lees op Fok!, ben ik zo'n topic al 423718 keer tegengekomen.![]()
Overbodig dus.
En dit slaat op?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef XiChico het volgende:
Ach schijt, hun de pauperauto's, jij de paupertattoo.
Je meld jezelf anders wel!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef vitamine-z het volgende:
levenloze gasten hiero :/
Hey! Dief!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef vitamine-z het volgende:
levenloze gasten hiero :/
Dat was jij zaterdag 21 september 2002 om 11:38 anders ook!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef FoXje het volgende:
Spring voor de auto, roep HALT!
Doe je broek naar beneden, en rukken maar!
Daarna spuit je heel zijn golf onder!!!![]()
Daarom. Waarom zou je je daar aan gaan zitten ergeren? Tijdverspilling. Lach erom...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef mrcool het volgende:
Dat ik me iriteer aan dat soort knaapjes. Ze denken dat ze heel wat zijn in hun omgebouwde wagentjes maar eigenlijk zijn het maar kansloze dwaasjes.
Mijn newbie periode heb ik overgeslagen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Dat was jij zaterdag 21 september 2002 om 11:38 anders ook!![]()
Hey, een uitgebouwde sjonnie in dit KLB-topic!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Lagging het volgende:
Jaloers op het plezier dat een ander aan zijn hobby heeft. Hoe zielig en kinderachtig kun je zijn. Zeker een ouwe lul die van zijn vrouw niks mag?
Nee hoor, jij misschien?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Lagging het volgende:
Jaloers op het plezier dat een ander aan zijn hobby heeft. Hoe zielig en kinderachtig kun je zijn. Zeker een ouwe lul die van zijn vrouw niks mag?
weet je wat erg is...je moeder uit de jaren '30 rijdt ook een wagen (rollator) en weet je wat NOG zieliger is?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef mrcool het volgende:
Hier in de straat woont ook zo'n knaapje. Heeft een auto uit 1991 en heeft hem zo verbouwd aan de binnen en buitenkant dat het op een racewagen ofzo moet lijken. En het gaat hier uiteraard om een VW Golf! Die auto ziet er inmiddels misschien wel goed uit maar er ligt nog steeds dezelfde motor in dan die er 15 jaar geleden is ingelegd. Nu snap ik dus niet wat hier stoer aan is, het blijft een oude bak, of je er nou veel aan doet en er stoer rondjes in gaat rijden of niet! Losers!![]()
precies dudequote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Lagging het volgende:
Nee hoor, mij 3000 GT uit 1999 is in originele staat. Ik was hem niet eens, laat staan dat ik er aan ga sleutelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Hey, een uitgebouwde sjonnie in dit KLB-topic!
Eensch!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:18 schreef vitamine-z het volgende:
[..]
weet je wat erg is...je moeder uit de jaren '30 rijdt ook een wagen (rollator) en weet je wat NOG zieliger is?
JIJ RIJDT HAAR...
ga andere mensen bashen ipv mensen die pas hun rijbewijs hebben
[..]
precies dude![]()
Wat een trieste reactie van een nog triestere user!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:18 schreef vitamine-z het volgende:
[..]
weet je wat erg is...je moeder uit de jaren '30 rijdt ook een wagen (rollator) en weet je wat NOG zieliger is?
JIJ RIJDT HAAR...
ga andere mensen bashen ipv mensen die pas hun rijbewijs hebben
[..]
precies dude![]()
Gaaf, behalve die bling bling ketting.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef Rydell het volgende:
Mijn ouwe trouwe 4-wieler is van '82, een stuk ouder dan de meeste Fokkers. Ik hoor gasten ook weleens zeggen : Wat een ouwe bak, wat moet je ermee. Ook al rij ik verdomme in een T-Ford uit 1908, dat moet ik toch lekker zelf weten. Niet iedereen houdt van die high tech tupperware cars van tegenwoordig. En die Sjonnies in hun VW'tjes, laat ze lekker in hun waarde. Ze vallen er verder toch niemand mee lastig!![]()
[afbeelding]
Ook nog even de specs. :
BMW 320 E21 6-cilinder
Motortype : M20B20
Single carburateur
kW/PK : 90/122
Achterwielaandrijving
Stuurbekrachtiging
Electrische spiegels
Vol leder Recaro interieur
incl. 4-hoofdsteunen
15" Alpina wheels, origineel
En uiteraard 50mm. verlaagd
Mooie bak! Respect!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef Rydell het volgende:
Mijn ouwe trouwe 4-wieler is van '82, een stuk ouder dan de meeste Fokkers. Ik hoor gasten ook weleens zeggen : Wat een ouwe bak, wat moet je ermee. Ook al rij ik verdomme in een T-Ford uit 1908, dat moet ik toch lekker zelf weten. Niet iedereen houdt van die high tech tupperware cars van tegenwoordig. En die Sjonnies in hun VW'tjes, laat ze lekker in hun waarde. Ze vallen er verder toch niemand mee lastig!![]()
[afbeelding]
Ook nog even de specs. :
BMW 320 E21 6-cilinder
Motortype : M20B20
Single carburateur
kW/PK : 90/122
Achterwielaandrijving
Stuurbekrachtiging
Electrische spiegels
Vol leder Recaro interieur
incl. 4-hoofdsteunen
15" Alpina wheels, origineel
En uiteraard 50mm. verlaagd
dat hij zijn auto minstens 3 jaar rijdt geeft jou nog steeds het recht niet om er zo over te pratenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat een trieste reactie van een nog triestere user!En die kerel in kwestie heeft niet helemaal net zijn rijbewijs. Hij rijd minstens 3 jaar rond in die auto!
Pfffff, dat valt ook wel weer mee. Dat ding weegt nog net geen 20 gram.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Gaaf, behalve die bling bling ketting.
Kijk even in PTA, daar hebben we een centraal BMW topic. Je bent van harte welkom!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:08 schreef Rydell het volgende:
[..]
Pfffff, dat valt ook wel weer mee. Dat ding weegt nog net geen 20 gram.Ik hang nog niet voorover, hehe. Gelukkig is mijn horloge wel bescheiden gebleven!
I know, maar ik wilde even het één en ander duidelijk maken over ouwe auto's in dit topic. Ik ga zo weer gauw terug naar Plains,Trains & Automobiles, haha! De groeten...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Kijk even in PTA, daar hebben we een centraal BMW topic. Je bent van harte welkom!
helmaal mee eens en gaat erom dat die rijdt van voor auto rijdt de ts dan ?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit dat of die motor gaar is wat erin ligt, zolang hij er maar vet uitziet.
Zo is het maar net. Leuke styling, en juist zo betaalbaar vanwege het 'normale' motorblok!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit dat of die motor gaar is wat erin ligt, zolang hij er maar vet uitziet.
Gast, koop dan een nieuwe auto voor hem als je het niet kan hebben??? Vage figuur dat je bent.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef mrcool het volgende:
Hier in de straat woont ook zo'n knaapje. Heeft een auto uit 1991 en heeft hem zo verbouwd aan de binnen en buitenkant dat het op een racewagen ofzo moet lijken. En het gaat hier uiteraard om een VW Golf! Die auto ziet er inmiddels misschien wel goed uit maar er ligt nog steeds dezelfde motor in dan die er 15 jaar geleden is ingelegd. Nu snap ik dus niet wat hier stoer aan is, het blijft een oude bak, of je er nou veel aan doet en er stoer rondjes in gaat rijden of niet! Losers!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |