Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef Furious het volgende:
Ik zou hem, en zijn auto bewerken met een moker als ik jou was.
Al die uitbouwingen zitten toch vastgelijmt/taped, die vallen er zo af.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid!
Dat ik me iriteer aan dat soort knaapjes. Ze denken dat ze heel wat zijn in hun omgebouwde wagentjes maar eigenlijk zijn het maar kansloze dwaasjes.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef The_Verve het volgende:
Maar wat is je klacht precies?
En het liefst met een stoel in een helling van net 15* graden zodat hij niets vlak voor zich kan zien, en dan nog het allerliefst in het midden van de auto.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef mrcool het volgende:
En dan stoer achter het stuur zitten in een auto die het liefst zoveel mogelijk herrie maakt. En zonnebrilletje op zelfs al is het donker.
Even overbodig als jouw reactie dus!quote:
Ha, een newbie.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:00 schreef Forcefuzz het volgende:
In het half jaar dat ik hier lees op Fok!, ben ik zo'n topic al 423718 keer tegengekomen.![]()
Overbodig dus.
En dit slaat op?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef XiChico het volgende:
Ach schijt, hun de pauperauto's, jij de paupertattoo.
Je meld jezelf anders wel!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef vitamine-z het volgende:
levenloze gasten hiero :/
Hey! Dief!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef vitamine-z het volgende:
levenloze gasten hiero :/
Dat was jij zaterdag 21 september 2002 om 11:38 anders ook!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef FoXje het volgende:
Spring voor de auto, roep HALT!
Doe je broek naar beneden, en rukken maar!
Daarna spuit je heel zijn golf onder!!!![]()
Daarom. Waarom zou je je daar aan gaan zitten ergeren? Tijdverspilling. Lach erom...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef mrcool het volgende:
Dat ik me iriteer aan dat soort knaapjes. Ze denken dat ze heel wat zijn in hun omgebouwde wagentjes maar eigenlijk zijn het maar kansloze dwaasjes.
Mijn newbie periode heb ik overgeslagen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Dat was jij zaterdag 21 september 2002 om 11:38 anders ook!![]()
Hey, een uitgebouwde sjonnie in dit KLB-topic!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Lagging het volgende:
Jaloers op het plezier dat een ander aan zijn hobby heeft. Hoe zielig en kinderachtig kun je zijn. Zeker een ouwe lul die van zijn vrouw niks mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |