7 DVD's knuppel Klikquote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Conflict het volgende:
4 DVD's voor 70 euro, dat is pas misdadig
Downloaden die handel!
sukkel, die werkt niet tijdens die brein-filmpjesquote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
sukkel, er zit een forward knop op. Die ziet erongeveer zo uit als dit >>
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog. Je betaalt verdomme 70 euro voor een mooie boxset, en dan krijg je dit gezeik te zien! Optiefen, ik heb 'm toch al gekocht
Als je een nieuwe auto koopt krijg je toch ook niet voordat je start een onderbreking van een minuut waarin je verteld wordt dat het stelen van auto's niet goed is?
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je een nieuwe auto koopt krijg je toch ook niet voordat je start een onderbreking van een minuut waarin je verteld wordt dat het stelen van auto's niet goed is?
Zit daar toevallig niet een 'making of... dvd' bij?quote:
Het was ¤ 28,99. Ik heb ze gekochtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Thetallguy het volgende:
bij Play waren ze vorige week nog 27,50 per seizoen
Nee dus. Het is niet door te spoelen.quote:en daar kan je de piraterij filmpjes doorspoelen
Als je in ponden besteld is het goedkoperquote:
Damnit!! Meen je dat? Dan ben ik dus afgezetquote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als je in ponden besteld is het goedkoper
Inderdaad, op dit moment is het in Nederland niet illegaal om te downloaden, wat wel illegaal is is het uploaden van content. Dus daarom alleen maar leechen op bittorrentquote:Op maandag 30 januari 2006 23:01 schreef heiden6 het volgende:
Er wordt ook continu geprobeerd mensen wijs te maken dat downloaden illegaal is, wat niet klopt. Verder is het natuurlijk erg dom om mensen die juist wel wat kopen te naaien met zo'n mateloos irritant, belerend filmpje.
Argh iemand die piratenmuziek draaitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef Maatn het volgende:
Piraterij is een misdrijf..bah...PIRATEN HEERSCHEN!
Met de nieuwe zenders gebeurt dit al niet eens meer...naabquote:zker als je het luchtradioverkeer of een zender als skyradio er af draait
tss, laatst nog jo. Mooie vliegdag, zat er alleen zo'n piraat over de frequentie van de club heen te draaienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef Maatn het volgende:
[..]
Met de nieuwe zenders gebeurt dit al niet eens meer...naab![]()
Uhm, startonderbrekerquote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Mikkie het volgende:
Dus door ettertjes zoals jij wordt het hele systeem van bittorrent om zeep geholpen omdat er alleen maar geleeched wordt ipv ook te sharen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Inderdaad, op dit moment is het in Nederland niet illegaal om te downloaden, wat wel illegaal is is het uploaden van content. Dus daarom alleen maar leechen op bittorrent![]()
Dat is al heel erg lang bekend, en Brein is het daar zelf natuurlijk niet mee eens, maar het staat zo in de wet, en daar kunnen ze niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef The_W het volgende:
Downloaden van FIlms en muziek is niet strafbaar, sharen/uploaden weer wel...
bron: Brein
Oh, ik vind dat ook altijd super irritant! Ik heb net die dvd's gekocht, ik ben dus niet de doelgroep!!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef de_sapje het volgende:
Net 24 seizoen 4 op dvd gekocht voor 70 euro, zit er op elke dvd zo'n filmpje wat je niet kan skippen, van "piraterij is een misdrijf". Zit je dus gewoon een paar minuten naar onzin te kijken.
Ik denk dat ik toch maar ga downloaden voortaan.
nieuwsgroepen zijn kut, torrents roelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:22 schreef asdqert het volgende:
hier dan mijn onverkapte 'ik gebruik nieuwsgroepen'-reply![]()
Maak dat die mongolen van BREIN maar eens wijs.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat ook altijd super irritant! Ik heb net die dvd's gekocht, ik ben dus niet de doelgroep!!![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef de_sapje het volgende:
Net 24 seizoen 4 op dvd gekocht voor 70 euro, zit er op elke dvd zo'n filmpje wat je niet kan skippen, van "piraterij is een misdrijf". Zit je dus gewoon een paar minuten naar onzin te kijken.
Helemaal eens. Koop je EINDELIJK eens iets legaals, gaan ze je zitten pesten met ellenlange bullshit filmpjesquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef de_sapje het volgende:
Door deze opmerking begint mijn dag goed, die houden we erin!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog. Je betaalt verdomme 70 euro voor een mooie boxset, en dan krijg je dit gezeik te zien! Optiefen, ik heb 'm toch al gekocht
Jij gelooft zeker ook het sprookje dat als je het binnen 24 uur van je harddrive afhaalt, dat ze je dan niets kunnen maken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:57 schreef Camplo het volgende:
Downloaden is trouwens geen misdrijf.
Lekker downloaden en fikken en niet uitlenen of whatsoever. Kunnen die lijers van Brein ook niet zeiken.
Wat hij zegt over downloaden klopt wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook het sprookje dat als je het binnen 24 uur van je harddrive afhaalt, dat ze je dan niets kunnen maken?
Nee, meen je dat nou?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
sukkel, er zit een forward knop op. Die ziet erongeveer zo uit als dit >>
Gelul! Dikke poep. Iedereen weet donders goed dat Harry Potter 2 copyrighted is en iedereen weet donders goed dat Metallica muziek copyrighted is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat hij zegt over downloaden klopt wel.
Trouwens ook vrij logisch, als jij iets download weet je in principe niet of er copyright op zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |