Tsja, het is een oude man.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef suus21 het volgende:
jij moet vast wel weten waarom ik Agassi niet heb opgesteld...?
Slordig van mij, had ik nog niet meegekregen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef suus21 het volgende:
ik wist vanmorgen al dat ie zich had terug getrokken van San Jose....met Dubai kies ik hem weer![]()
Ik als grote Agassi fan weet dat natuurlijk welquote:Op maandag 13 februari 2006 22:29 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Slordig van mij, had ik nog niet meegekregen.
Dan had ik Vince natuurlijk moeten opstellen![]()
J.
rond en sappig?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
die gast serveert als een tiet !
whehe, je weet wat ik bedoelquote:
waar kun jij het live volgen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Santoro staat wel te winnen voor je tegen ToJo.
Ben de wedstrijd live ah volgen, die gast serveert als een tiet !
Onder het motto: als wij er niet van kunnen winnen, dan mag er niemand van kunnen winnen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef Butra het volgende:
Blake was gewoon een domme keus, uit vorm. En verder: davaj Russia.![]()
Clement - Gasquet: 36 64 60quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef XL het volgende:
Chiel-Montagne
Gasquet
Juan Zueco
Gasquet
XL
Clement
Butra is zijn naam.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ken iemand die flink zakken gaat
Ik krijg bijna medelijden, want Stepanek heeft ook al verloren!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef Butra het volgende:
[..]
Butra is zijn naam.
Wel een prestatie, zo laag staan en tóch nog weten te zakken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |