vorig seizoen in de halve finale is hij groots onthaalt. Afgelopen keer was ik er helaas niet bij dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die had je een staande ovatie moeten geven.
Tja. Ik zou toch maar nog een keer Erik Meijer poberen over te halen hoor. Pierre, Patrick en Patrick zoeken nog een vierde man voor het klaverjassen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En niet altijd in de basis staat
Nee. Maar ik vond het toentertijd zo vreemd! Echt, dat heb ik niet begrepen. Net zoals ik dat van Seedorf bij ons niet heb begrepen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou jij hem een staande ovatie geven als je in mijn schoenen zou staan?
komradquote:
Hij is echt wel toegezongen hoor, niet uitgefloten. maar toen hij in de 86e minuut rood kreeg, was het stadion zo opgelucht dat we waarschijnlijk zouden winnen dat er gewuifd werd.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vond het toentertijd zo vreemd! Echt, dat heb ik niet begrepen. Net zoals ik dat van Seedorf bij ons niet heb begrepen.
Kan Alfred niet klaverjassen dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Ik zou toch maar nog een keer Erik Meijer poberen over te halen hoor. Pierre, Patrick en Patrick zoeken nog een vierde man voor het klaverjassen.
Ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om beide kampen eigenlijk.
Zolang ze zich inzetten voor hun geld, heb ik er geen enkel probleem mee. Zeker niet als AC Milan besluit het gat op te vullen met z'n Braziliaanse kloonquote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Jaap is er wel altijd eerlijk geweest dat hij een broodvoetballer is.
klopt maar hij heeft ook gezegd dat PSV zijn eerste keuze zou zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Jaap is er wel altijd eerlijk geweest dat hij een broodvoetballer is.
Dat is natuurlijk met elke aankoop zo...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:18 schreef Cart_man het volgende:
Of het wat gaat worden moet nog blijken...
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ze zich inzetten voor hun geld, heb ik er geen enkel probleem mee. Zeker niet als AC Milan besluit het gat op te vullen met z'n Braziliaanse kloon
Zoals in het Ajax topic al staat, dit is het lijstje geweest van Van Geel:quote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef Version1 het volgende:
![]()
Volgend seizoen een as met Stekelenburg, Stam, Maduro, Perez, Huntelaar. Hopelijk nog Landzaat erbij op het middenveld samen met Sneijder.![]()
Ja, ik ook. Ik verwacht echt geen wonderen, ook Jaap Stam heb ik z'n momenten zien hebben in de Serie A, maar dat niveau kan 'ie nog moeiteloos aan. Dus dan zal die het UEFA-playoffs niveau ook wel aan kunnenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef rubbereend het volgende:dat zou helemaal kut zijn. Tis net zoiets als dat wij Reiziger binnenhaalden. Maar van Stam heb ik een hogere pet op!
Perez en Landzaat en van de Meijde?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals in het Ajax topic al staat, dit is het lijstje geweest van Van Geel:
-----------------------------Stekelenburg----------------------------------
---------------------------------Stam----------------------------------------
---------------------Mathijsen------Heitinga------------------------------
-------------------------------Maduro---------------------------------------
-------------Landzaat----------------------Sneijder-----------------------
-------------------------------Perez-----------------------------------------
--------------Jenner----------------------------Van de Meijde------------
-----------------------------Huntelaar---------------------------------------
En dan mag bij Jenner ook nog een andere naam komen te staan...
TerroRRobbiequote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Van der Meyde
Als dat het lijstje van Van Geel is, is hij denk ik ietwat optimistisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals in het Ajax topic al staat, dit is het lijstje geweest van Van Geel:
-----------------------------Stekelenburg----------------------------------
---------------------------------Stam----------------------------------------
---------------------Mathijsen------Heitinga------------------------------
-------------------------------Maduro---------------------------------------
-------------Landzaat----------------------Sneijder-----------------------
-------------------------------Perez-----------------------------------------
--------------Jenner----------------------------Van de Meijde------------
-----------------------------Huntelaar---------------------------------------
En dan mag bij Jenner ook nog een andere naam komen te staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |