Ja best wel hoor, het niveau is minder dus hij hoeft minder inspanning te verrichten. Hij zal echt niet slecht verdienen bij ajax. Bovendien woont hij dan in de buurt van vrienden familie etc.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef DeTolk het volgende:
Wie maakt een stam-icon
Ik zag 't tegen PSV.....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
miss zou jij toch es wat beter moeten kijken
Dus prima op z'n plek in Amsterdamquote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Die laat z'n principes ook snel varen dan
Wat een loser dan. Hij heeft jaren bij Man Utd, Lazio en Milan z'n zakken kunnen vullen. Altijd roepen dat PSV je club is, en dan naar Ajax gaan. Die zal wel een warm onthaal krijgen in Eindhoven.quote:
Tsja, als je zo kwaad bent als jij ga je maar proberen te trollen he...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef Koedie het volgende:
[afbeelding]
Adri van Tiggelen kan ie nog achter zich houden, maar daar houdt het ook mee op.
Een grapje is tegenwoordig al trollen? Zeikneus.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsja, als je zo kwaad bent als jij ga je maar proberen te trollen he...
Lukt nog niet echt moet ik zeggen.
Jij was toch zo tegen trollen?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een grapje is tegenwoordig al trollen? Zeikneus.
De enige die hier trollt ben jij hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, heb je de moraalridder ook weer..
kwaad? Nee hoor, vind het alleen jammer. En trollen? Gewoon een grap, maar dat zul je wel niet snappen...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsja, als je zo kwaad bent als jij ga je maar proberen te trollen he...
Lukt nog niet echt moet ik zeggen.
Kom maar met die quote waarin ik aan het trollen ben hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De enige die hier trollt ben jij hoor.
Maxwell mag transfervrij weg en gaat waarschijnlijk naar Inter volgens het sportjournaal. Voor Stam zal Ajax wel een vergoeding moeten betalen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Stam <> Maxwell hoorde ik, maar dat lijkt me geen eerlijke ruil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |