ik heb geen idee, maar jij bent hier de kenner dus jij zal hem moeten helpenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:07 schreef guitarist.nl het volgende:
euh is dat niet iets met dempend aanslaan op verschillende maten ? 1e2e3e4e onzin enzo
nah kenner kwa tabs valt wel mee, en noten al helemaal niet, er staan wel stipjes en rondjes bij, dat had iets te maken met 1/2 1/8 1/16 volgens mijquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar jij bent hier de kenner dus jij zal hem moeten helpen![]()
Aan Guitarist.nl trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Je moet wat samples op je site gooien. Je site doet vermoeden dat je een aanstormende gitaar legende bent maar ik kan het niet checken![]()
Leg ff iets duidleijker uitquote:Op zondag 5 februari 2006 23:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah kenner kwa tabs valt wel mee, en noten al helemaal niet, er staan wel stipjes en rondjes bij, dat had iets te maken met 1/2 1/8 1/16 volgens mij
1/2, 1/8, 1/16 staan voor het aantal tellen die een noot duurt die je aanslaat, 1/2 duurt dus een halve maat, 1/8 duurt dus een achste maat enz. Eigenlijk de snelheid waarmee je noten speelt in verhouding tot de rest van het stuk.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Leg ff iets duidleijker uit
*guitarn00b.nl meldt
guitarn00b.nl is nog beschikbaar misschien leuk id voor beginners topicquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
*guitarn00b.nl meldt
Hoe speelt ie?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
wat is dit en wat is het waard ??
ik kan het voor 50 euri van iemand overnemen!
O dan zou ik dat wel even testen, maar op zich is 50 euro geen geld. Wie weet haal je iets heel goeds in huisquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kzou het niet weten, kheb alleen een foto
kheb d'r helemaal geen belang bijquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef -Beer- het volgende:
[..]
O dan zou ik dat wel even testen, maar op zich is 50 euro geen geld. Wie weet haal je iets heel goeds in huis![]()
Hehe gewoon eens proberen dan.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kheb d'r helemaal geen belang bijmaar ben wel nieuwsgierig
Zoiets wordt toch al gehouden?...met z'n allen een solo inspelenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:13 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Hehe gewoon eens proberen dan.
Ik had trouwens een idee, aangezien er nu redelijk wat gitaristen op Fok! zitten kunnen we misschien een gitaarcompetitie houden ofzo. Zoiets zag ik al eerder op een andere site, daar werd dan 2 backingtracks downloadbaar gemaakt en daar moesten de users dan een solo overheen maken en opnemen. En de beste won uiteraard, misschien wel een idee om zoiets hier ook te doen?![]()
Tof, zelf bedacht ook?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef Kinz het volgende:
Eventjes gauw iets opgenomen en in elkaar gemonteerd. Ik zal het morgen eventjes opnieuw opnemen en er drums achter zetten. Check de mp3
http://peppels.clan-ka.net/intro.mp3
En wat bedoel je precies met een harmonic ?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Over Muse - New born
Hij speelt eerst alle snaren gemute, dan dit:
D|-x
A|-x
E|-3
vwaarbij de 3 een harmonic is, en dan:
D|-x
A|-x
E|-2
waarbij de 2 een harmonic is, en dan 2× zo snel hetvolgende:
D|-x
A|-2
E|-x
weer een harmonic 2. Voor zover je daar harmonics kan krijgen, natuurlijk.
Dacht ik. 3:23 in het lied
[..]
Tof, zelf bedacht ook?
Ziet er uit als een degelijke gitaar. Zo te zien ook een coil split op de humbuckers!quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Tja .. hoe leg je dit uit. Het makkelijkste is om een keer te zien hoe het moet, maar ik zal eens proberen: je legt je vinger op de snaar, zonder deze in te drukken. Dit doe je precies op een fret en niet tussen frets, waar je dus met 'normaal'' spelen de snaar indrukt. Op het moment van de snaar aanslaan, schuif je een beetje met je vinger over de snaar heen. Het gaat dus om: de snaar niet indrukken, en timing wat betreft het schuiven. Als het goed is klinkt het anders dan wanneer je de lose snaar aanslaat en anders dan wanneer je de snaar helemaal indrukt.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
En wat bedoel je precies met een harmonic ?
Aller Menschen Wirden Bruder geloof ikquote:
ach man, gewoon doen.. desnoods om een vette show weg te geven door hem stuk te slaan ofzeuh!quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
ik ben bang dat hij al stuk gaat als ik er een vette show op weg geefquote:Op maandag 6 februari 2006 10:32 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ach man, gewoon doen.. desnoods om een vette show weg te geven door hem stuk te slaan ofzeuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |