Blackbird van The Beatles is ook leuk om te spelen en niet zo moeilijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Okemaar dan nog 2 vragen
Wat is een goed tokkelnummer van Anouk?
En hoe speel ik nu 'het is een nacht?'
Pff, net ff geprobeerd, maar leek niet echt veel op iets:quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Blackbird van The Beatles is ook leuk om te spelen en niet zo moeilijk![]()
Nou dat klinkt toch al heel behoorijk, nog even flink oefenen en je kan hetquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Pff, net ff geprobeerd, maar leek niet echt veel op iets:
http://media.putfile.com/sja
Bedankt ik ga eens proberenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Blackbird van The Beatles is ook leuk om te spelen en niet zo moeilijk![]()
When The Saints Go Marching Inquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Bedankt ik ga eens proberen
Meer nummers voor de 'echte beginner' zijn welkom.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | b|---0-1-3----0-1-3-----0-1-3-0---0-------------- G|-0--------0---------0---------0---2------------ D|----------------------------------------------- A|----------------------------------------------- E|----------------------------------------------- e|----------------------------------------------- b|--0-0---------0--3--3-1--1--0--1--3--0--------- G|------2-0---0---------------------------2-2--0- D|----------------------------------------------- A|----------------------------------------------- E|----------------------------------------------- |
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:59 schreef -Beer- het volgende:
[..]
When The Saints Go Marching In
Is wel leuk om mee te oefenen.
[ code verwijderd ]
wat zijn backingtracks?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb zelf ook nog een vraagje. Ik ben opzoek naar een site waar ik backingtracks kan downloaden, ik heb er nu één, met dank aan Guitarist.nl, maar ik wil er eigenlijk wel wat meer. Of kan je misschien ook een cd kopen met een zooi backingtracks er op?
Gebruik gewoon Guitarpro. Kan je de tabs ervoor downloaden en elk willekeurig instrument uitzetten. Er zijn nl. veel meer GP tabs dan dat er backingtracks zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb zelf ook nog een vraagje. Ik ben opzoek naar een site waar ik backingtracks kan downloaden, ik heb er nu één, met dank aan Guitarist.nl, maar ik wil er eigenlijk wel wat meer. Of kan je misschien ook een cd kopen met een zooi backingtracks er op?
ik zou het niet weten, ik heb zelf altijd al priveles gehad, en dan zit je +- rond de 45 euro in de maand!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:28 schreef Yildiz het volgende:
Hoeveel kost n muziekschool per maand zo'n beetje? Om het van het begin te leren?
Ik heb thuis nog wel het een en ander liggen aan oefenmateriaal waarmee ik ben begonnen.quote:
Als je dat zou willen doen zou echt super zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:02 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog wel het een en ander liggen aan oefenmateriaal waarmee ik ben begonnen.
Ik zet het een dezer dagen ff in dit topic.![]()
Muziekschool kost echt belachelijk duur (hier in Veenendaal tenminste, damn gemeente stopt met geld geven aan muziekschoolquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:28 schreef Yildiz het volgende:
Hoeveel kost n muziekschool per maand zo'n beetje? Om het van het begin te leren?
Ik ook alquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, ik begon al afkick verschijnselen te krijgen :\')
Precies..als die er toch niet wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
gelukkig hebben we altijd de gitaar nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |