Wytske is vooral lekker!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Wytske is tof
Jij bent gewoon jaloers dat je niet zo lekker bentquote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef wendytje het volgende:
die snollen zijn nog eens super dom ook
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je niet zo lekker bent![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef mrcool het volgende:
Dan zap je toch lekker door?
Ja precies..quote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Naar belspelletjes kijke
Maarja, meestal check ik ff het woordje en dan zap ik verder
Ik ben HEERLIJK vraag maar aan m'n man, of kom proberen.....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je niet zo lekker bent![]()
Zoete smaak dus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:17 schreef wendytje het volgende:
[..]
Ik ben HEERLIJK vraag maar aan m'n man, of kom proberen.....![]()
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:17 schreef wendytje het volgende:
[..]
Dat lukt meestal al als je er op normale zapsnelheid langs gaatquote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Naar belspelletjes kijke
Maarja, meestal check ik ff het woordje en dan zap ik verder
Volgens de nieuwe code wel, maar zoals ik al zei, ze doen er niks aan. Als ze nou eens zware boetes schrijven, dan verdwijnt het per direct van de buis.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Zou dat niet een keer van de tv verdwijnen dit jaar ofzo?
Dan wordt het dus helemaal gokken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze hebben nu een nieuwe variant op SBS6, dan moet je een woord raden en hebben ze alvast 1 letter gegeven zodat er nog duizenden mogelijkheden zijn.
Bijvoorbeeld:
T . . . . . .
Zonder verdere hints
Er zouden er meer moeten zijn die dan gewoon zeggen "vergeet het maar" ofzoquote:"Helaas, dat is niet het juiste woord... PROBEER HET NOG EEN KEER!"
"Ja is goed"
Ik hoorde dat ze wilden onderzoeken of de zenders zich er wel aan hielden. Moet natuurlijk allemaal officieel met rapporten en gedoe, terwijl ze het ook gewoon kunnen zien als ze de tv aanzettenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe code wel, maar zoals ik al zei, ze doen er niks aan. Als ze nou eens zware boetes schrijven, dan verdwijnt het per direct van de buis.
Vooralsnog zijn de prijzen p/g voor het bellen op de spellen van RTL/yorin nog altijd te hoog (90 cent), dit moet nu max 60 zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze wilden onderzoeken of de zenders zich er wel aan hielden. Moet natuurlijk allemaal officieel met rapporten en gedoe, terwijl ze het ook gewoon kunnen zien als ze de tv aanzetten.
Het onderzoek loopt al een maand, sommige politieke personen hebben al aangegeven dat het nog steeds niet goed is. Blijkbaar moet alles weer door 10 instellingen worden gecontroleerd voordat er uberhaupt iets gebeurd. Ik denk dat ze moeten afwegen of de boete hoger is dan de belasting die ze krijgen van belspelletjes. Tja, dan kan het een moeilijke kwestie blijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze wilden onderzoeken of de zenders zich er wel aan hielden. Moet natuurlijk allemaal officieel met rapporten en gedoe, terwijl ze het ook gewoon kunnen zien als ze de tv aanzetten.
Nee, dan Idols...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef Prep2Fight het volgende:
Al die kutbelspelletjes
Heb jij een man danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:17 schreef wendytje het volgende:
[..]
Eens!!! En flink!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef NoBody122 het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde domme kuddevolk wat belt
[..]
dom volk verdient het om geplukt te worden
man EN twee kids (van hem... voordat je daarover begint)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:53 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Heb jij een man dan![]()
Of bedoel jij die persoon met die witte stok met rode streepjes.![]()
Oneens! Zap je van RTL4 door naar Net5/ RTL7/ SBS6 of wat dan ook .. dan zie je het toch weer ..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef mrcool het volgende:
Dan zap je toch lekker door?
Er zijn nog meer zenders hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Oneens! Zap je van RTL4 door naar Net5/ RTL7/ SBS6 of wat dan ook .. dan zie je het toch weer ..![]()
![]()
http://blogsnow.com/bnxzq(...)video_file_belspel02quote:Op maandag 30 januari 2006 18:05 schreef flipsen het volgende:
Maar ze bieden wel ruimte voor het maken van zeer creatieve filmpjes!
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=812belspel01.wmv
![]()
Schaamteloos gecopieerd uit http://forum.fok.nl/topic/797308
Gister vond ik van wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef wendytje het volgende:
[..]
man EN twee kids (van hem... voordat je daarover begint)
en de tweede regel..... is dat grappig?
maar nu kan ik erom lachen.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:14 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Gister vond ik van wel.![]()
Maar vandaag niet, sorry.![]()
Ze vroeg het wel =).quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:58 schreef Wisheh het volgende:
jij bent dus net zo dom om te bellenen nu niet snel een excuus gaan vertellen van ja me moeder vroeg of ik het durfde
![]()
Waarschijnlijk omdat ie het in 1 keer goed had.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef Soul_Survivor het volgende:
Laatst was er een woord, met de letter K en dan 6 puntjes erachter, 7 letters dus..
Kwam er iemand aan de telefoon, hele tijd lachen, zegt tie ineens KUTHOER..
Haha wat wijf helemaal ontzet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |