SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef splendor het volgende:
http://www.lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=930
Promotie afbeeldingen voor de volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij liet het wel vallen, maar nu deed hij het nog een keer, en weet je meteen waarom hij dat deed. Het was nepgeld, om echt geld van mensen te ontfutselenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:47 schreef Molluck het volgende:
Hebben we die eerste flashback van Sawyer niet al eens gezien? Dat hij per ongeluk die koffer met geld open liet vallen?
Nee, ik ook niet. Ik had de promo foto's voor deze aflevering al gezien en op één van die foto's staat de ontvoerder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:06 schreef Skwish het volgende:
Sawyer can't be stopped![]()
Zag trouwens dat totaal niet aankomen van Charlie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef ChillyWilly het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:30 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef vannilesoep het volgende:
Ik vond het saai... Wel leuk dat sawyer / Charlie de boel om gooien maar voor de rest weer bar weinig gebeurd >_>
Dat zie er veelbelovend uit!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:26 schreef Bleet het volgende:
Hier de promo voor volgende week
http://media.putfile.com/Lost214ABC
Ik had niet moeten kijken, wachten is nu weer een helquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:26 schreef Bleet het volgende:
Hier de promo voor volgende week
http://media.putfile.com/Lost214ABC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik had niet moeten kijken, wachten is nu weer een helIk denk dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik denk dat...niet klikken als je niets over de promo wil weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i1.tinypic.com/ngt6qu.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
[..]
Ik denk dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:52 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]Misschien valt er wel een stukje buiten beeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was die hand bij dat paard jullie trouwens ook opgevallen?
En toen ze op dat vlot zaten, zag ik in de verte een bootje!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
OMG eko is helemaal geen negerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien valt er wel een stukje buiten beeld!![]()
Was die hand bij dat paard jullie trouwens ook opgevallen?
En toen ze op dat vlot zaten, zag ik in de verte een bootje!
Nee, kijk maar (spoilerplaatje uit promo).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien valt er wel een stukje buiten beeld!![]()
Het zou wel heel slordig zijn.... ze kunnen het er nog uitlaten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef Jump het volgende:
Het is volgens mij gewoon een digitaal bewerkt beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |