quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef Boondock_Saint het volgende:True, desondanks blijf ik toch bij mijn eerdere hersenspinselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..
Countdown tot de volgende Lost![]()
Nu dit ook uit mijn eerdere spoiler is gekropen....quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef 2xD het volgende:
En wat die teller betreft, het lijkt me een droom of trip van iemand, waarschijnlijk Sayid.
Klinkt goed, misschienquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Symer het volgende:
Misschien denkt Sayid dat hij een 'other' te pakken heeft, terwijl het gewoon een Desmond uit een andere hatch is. Terwijl Sayid hem gevangen houdt, loopt de teller in die andere hatch af, omdat daar niemand meer is om de code in te voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan ik me niet voorstellen. Een nieuwe teller zou echt wel van het budget van Lost af kunnen hoor!quote:Omdat het geld kost om een aparte teller te laten maken, gebruiken de makers gewoon de oude, maar veranderen ze de cijfers om aan te geven dat het niet dezelfde is.
Fuck you Jane Austen!
Een mogelijkheid waar ik ook aan zat te denken, maar mij heel onwaarschijnlijk lijkt. In een aflevering wordt een nieuwe Desmond gevangen, een nieuwe bunker geïntroduceerd en daar springt ook nog eens de telller meteen op nul.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Symer het volgende:
Gaan we er nu vanuit dat iedereen hier de promo gezien heeft?
In dat geval:
Misschien denkt Sayid dat hij een 'other' te pakken heeft, terwijl het gewoon een Desmond uit een andere hatch is. Terwijl Sayid hem gevangen houdt, loopt de teller in die andere hatch af, omdat daar niemand meer is om de code in te voeren.
Omdat het geld kost om een aparte teller te laten maken, gebruiken de makers gewoon de oude, maar veranderen ze de cijfers om aan te geven dat het niet dezelfde is.
Nee, maar je kan zo wel informatie weggeven die in de promo's staan en niet iedereen wil die zien. Maar ik vind ook dat je dan maar niet in dit topic moet komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Trancelocator het volgende:
Het is toch geen spoiler, wij zijn toch geen waarzeggers?
De makers hebben vast iets veel beters verzonnen.
Ja, ik weet het, maar mijn verhaaltje verklaart niet waarom het dezelfde timer is. Dus verzon ik dat, anders zou ik niet weten waarom ze dezelfde timer zouden gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dit kan ik me niet voorstellen. Een nieuwe teller zou echt wel van het budget van Lost af kunnen hoor!
Ja idd, de aflevering zou dan een monstertempo moeten hebben, maar ik blijf hopen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een mogelijkheid waar ik ook aan zat te denken, maar mij heel onwaarschijnlijk lijkt. In een aflevering wordt een nieuwe Desmond gevangen, een nieuwe bunker geïntroduceerd en daar springt ook nog eens de telller meteen op nul.
Er zullen weinig mensen in dit topic zijn die zoveel zelfdiscipline hebben dat ze niet op link van de promo hebben geklikt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Nee, maar je kan zo wel informatie weggeven die in de promo's staan en niet iedereen wil die zien. Maar ik vind ook dat je dan maar niet in dit topic moet komen.
Dit topic is voor de echte Lost-filosofen die alles volgen, dus ook de promo's!
fuck zelf dicipline, het eerste wat ik doe als ik een aflevering gekeken hebben is de promo zoeken en in dit topic kijken.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Er zullen weinig mensen in dit topic zijn die zoveel zelfdiscipline hebben dat ze niet op link van de promo hebben geklikt.
Correct me if I am wrong.![]()
Idd ..quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
fuck zelf dicipline, het eerste wat ik doe als ik een aflevering gekeken hebben is de promo zoeken en in dit topic kijken.
Vooral omdat die nu eindelijk in de OP zit na heel lang aandringenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef Trancelocator het volgende:
Er zullen weinig mensen in dit topic zijn die zoveel zelfdiscipline hebben dat ze niet op link van de promo hebben geklikt.
Correct me if I am wrong.![]()
"nigga"quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Idd ..
Ik vind het zo'n onzin Ik ga de promo niet kijken hoor , als ik die zie kan ik helemaal niet meer wachten
Nigga please het is maar tv
Ik dacht dat dit ook een beetje een semi officieel een spoiler topic was.quote:
Nou... ik hoef niets te weten over hoe het seizoen gaat eindigen ofzo, of wie er doodgaat. Maar dat (USA) in de TT betekent voor mij dat we hier kunnen "doen alsof" we de serie in Amerika volgen. En daat krijg je de promo's ook gewoon tijdens de reclameblokken voorgeschoteld. In dit topic hoeft dat wat mij betreft dus niet anders.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ook een beetje een semi officieel een spoiler topic was.
Alleen de echte die-hard Lost-kijkers komen hier discussiëren en dan horen spoilers er nu eenmaal bij. En als ik een nieuwe aflevering nog niet gezien heb dan weet ik donders goed dat ik deze thread even links moet laten liggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ook een beetje een semi officieel een spoiler topic was.
Ind je moet hier niet komen als je de uitzending nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Alleen de echte die-hard Lost-kijkers komen hier discussiëren en dan horen spoilers er nu eenmaal bij. En als ik een nieuwe aflevering nog niet gezien heb dan weet ik donders goed dat ik deze thread even links moet laten liggen.![]()
ziet er goed uit die foto thxquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
Eén van de promoshots van 2x15:
[afbeelding]
Nieuwe bunkert.
Nieuwe bunker, andere teller wordt dan ook waarschijnlijkerquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe bunkert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Miguel op 12-02-2006 17:15:49 (voor slapers) ]
Kijk, dat is nou een spoiler van formaat.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe bunkert.
Ja, die komt terug in 2x15.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een spoiler van formaat.![]()
Ik zie Kate en is dat links Rousseau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |