SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:51 schreef Jaytonism het volgende:
Inderdaad een toffe aflevering.
Ik ben echt té benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie ep, Sawyers quotes waren weer goed. wie verzint die?![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef Mip1988 het volgende:Nogmaals, ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie ep, Sawyers quotes waren weer goed. wie verzint die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ey, heb je dat echt zelf ontdekt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef 2Drix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 verschillende![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Mip1988 het volgende:Dat was volgens mij valse informatie van tv.com.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier, het is dus wel dezelfde.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:23 schreef Daemon19 het volgende:
Het moet wel een andere zijn, anders is het echt een grove fout..
dat stukje van die brug komt zeker weten uit een oude aflevering.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:07 schreef Miguel het volgende:
Mooi om te zien hoe de discussie over de timers langzaamaan uit de spoilertags is gekropenGezien de makers en de details waarop ze ingaan lijkt het me uitgesloten dat de verschillende timers een 'foutje' zijn. Het zal dus echt wel iets betekenen, een andere, nieuw ontdekte, timer zoals eerder aangegeven door mensen lijkt me dan ook het meest waarschijnlijk. Het beloofd een spannende aflevering te worden
Nog een vraagje..
In de promo van vorige week (heb hem niet meer, kijk hem altijd via de link uit de OP) zag je dat de survivors een brug hadden gevonden en op een gegeven moment schreeuwde Jack dan tegen Hurley dat hij er niet over moest gaan ofzo... Ben ik nu gek geworden of hebben meerdere mensen deze promo gezien? Of was die dan van de rerun van 1,5 week terug ofzo, lijkt me van niet![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:11 schreef Scotix het volgende:
dat stukje van die brug komt zeker weten uit een oude aflevering.
wanneer ze die franse vrouw opzoeken, toen gingen hurley en onze heroine junkieerover heen. toen zakte de brug in.
Ik denk eerder aan Locke of Jack. Zij hebben toch een veel grotere obsessie met die teller...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef 2xD het volgende:
En wat die teller betreft, het lijkt me een droom of trip van iemand, waarschijnlijk Sayid.
Ja, maar:quote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan Locke of Jack. Zij hebben toch een veel grotere obsessie met die teller...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck you Jane Austen!
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ja, maar:Ja en dan denk ik dat als die gaat torturen, dat tie flipt en flashbacks en flashforwards krijgt waar die die teller in ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |