gewoon de rest ook laten kokenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef deedeetee het volgende:
hangt me gruwelijk de strot uit![]()
Komt er weer iemand van 't gezin binnen lopen en 't eerst wat je hoort is : * wat eten we *
Niks * hoi, leuk je te zien * maar éérst ff zeuren over 't eten.
Zit ik lekker te fok!ken moet ik weer de piepers gaan opzettenEN IK HEB "R GEEN ZIN IN !!!!
Zal ik maar gaan staken ????![]()
Mam?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef deedeetee het volgende:
Komt er weer iemand van 't gezin binnen lopen en 't eerst wat je hoort is : * wat eten we *
Zit ik lekker te fok!ken moet ik weer de piepers gaan opzettenEN IK HEB "R GEEN ZIN IN !!!!
chinees? pizza? shoarma? friet? wat kun je verder nog allemaal afhalen/bestellen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef deedeetee het volgende:
Zou ik zeker doen, en ook de andere gezinsleden inschakelen om zo nu en dan te koken. Waarom zou dat alleen jouw 'taak' zijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef deedeetee het volgende:
frietquote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Stuur ze naar de friettent
De MaCquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
friet
daar heb ik hele veul zin in!
Ze eten toch niet alleen piepers?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen, en ook de andere gezinsleden inschakelen om zo nu en dan te koken. Waarom zou dat alleen jouw 'taak' zijn?
goeie vraag...misschien wel?quote:
Ik alleen als ik er zin in hebquote:
Zo de piepers staan al te koken en de groenten staan ook al * panklaar * te wachten tot het tijd is om 't vuur eronder aan te zetten.quote:
Ik heb me dan ook vast voorgenomen de volgende x als man geboren te wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan had je maar niet als vrouw geboren moeten worden
buaahh zeikwijf.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef deedeetee het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Neeeej, ikke niet, maar het scheelt een hoop eten koken.
Ik dacht, misschien een tip.
Met slavink?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo de piepers staan al te koken en de groenten staan ook al * panklaar * te wachten tot het tijd is om 't vuur eronder aan te zetten.
Vandaag spruitjes want die vind ik toevallig WEL lekker![]()
hoezo opzetten... die gaan in de magnetronquote:
LoL ... en nu maar hopen dat de gemiddelde fokkende nederlander dit begrijpt dat piepers jassenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef Dark0r het volgende:
mens, jij zit de hele dag thuis niks te doen terwijl de anderen keihard aan het werk zijn... EN NU PIEPERS JASSEN !
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef Dark0r het volgende:
mens, jij zit de hele dag thuis niks te doen terwijl de anderen keihard aan het werk zijn... EN NU PIEPERS JASSEN !
Geen schijn van kans die ellendelingen vallen dan op de diepvries aan en gaan snacken, pizza 's frikandellen enz. en dan nog klagen ook dat ze niet behoorlijk te eten hebben gehad want snacken * vult * niet zoals aardappeltjes, groente en vlees.quote:
tis half 5quote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef deedeetee het volgende:
Oeps het vuur moet onder de spruitjes en het vlees moet in de pan. Saucijsjes en voor degene die dat lekkerder vind een schnitzel. ( spel je dat zo ?? )
2 x het zelfde eten ??? krijg ik hier een paleisrevolutiequote:Op maandag 30 januari 2006 16:36 schreef ondeugend het volgende:
Kook eens een keer voor 2 dagen... doe ik ook vaak en zo gun je jezelf een dagje vrij.
Je kunt het ook invriezen en het 3 dagen later eten.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
2 x het zelfde eten ??? krijg ik hier een paleisrevolutie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |