Hehe guess notquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik dacht dat ik gewoon een klein babbeltje ging doen
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:42 schreef Croupouque het volgende:
Dat wordt lachen als 'pussydeluxe' straks een hele zware rauwe mannenstem blijkt te hebben.
Hahaquote:Op maandag 30 januari 2006 16:42 schreef Croupouque het volgende:
Dat wordt lachen als 'pussydeluxe' straks een hele zware rauwe mannenstem blijkt te hebben.
* Bupatih luistert naar Mannen van de Radio - Sexlijnquote:Op maandag 30 januari 2006 16:42 schreef Croupouque het volgende:
Of een stem á la Karl Noten.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:42 schreef Croupouque het volgende:
Die gast praat alsof ie met z'n zak tussen een bankschroef zitquote:
Foto'squote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Nolius het volgende:
Er schijnen GAM en FOT-meets geweest te zijn
Waar Yvonne bij was![]()
Klopt, was gezelligquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Nolius het volgende:
Waar Yvonne bij was![]()
Krijgen we daar ook nog verslag van?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Nolius het volgende:
Waar Yvonne bij was![]()
Hoho, FOK!games crew.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Nolius het volgende:
Waar Yvonne bij was![]()
jij bent wel heel erg op dreef vandaag met je opmerkingenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jouw probleem met vrouwen wordt nu wel pijnlijk blootgelegd![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Nolius het volgende:
Waar Yvonne bij was![]()
Het is FOK!radio, geen Juice FMquote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ey waarom hebben jullie geen hiphop om aan te vragen.
Extince ofzo, of opgezwolle
Dat wil toch ook niemand horenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
Dan kijk je maar TMF ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
Hiphop.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
PussyDeluxe niet kennen is ongeveer hetzelfde als een zwaar misdrijf plegenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jouw probleem met vrouwen wordt nu wel pijnlijk blootgelegd![]()
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
PussyDeluxe niet kennen is ongeveer hetzelfde als een zwaar misdrijf plegen
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben hier maar kort: dat heeft geen zin
quote:
Hoe pd het zei, was het goed: Boe-pà-tiequote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef classpc het volgende:
Ik ben er ook weer.
En het is Boeppetie
Ik nem je gewoon Boe.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
Hoe pd het zei, was het goed: Boe-pà-tie [afbeelding]
Nolius zegt het telkens fout: Boe-pá-tie.
O, zo'n korte a. Ik verstond het toen dus verkeerdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon B.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bie? of Beej?quote:
ahh struikelen ze nu weer over je naam?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
heavy stemquote:Op maandag 30 januari 2006 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan m'n moeder![]()
Vanaf morgen kan je het terughoren.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vanaf morgen kan je het terughoren.![]()
Is goed, Raoul.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik nem je gewoon Boe.
Net zoals Boebiedoe
Nolius is stom.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef classpc het volgende:
[..]
O, zo'n korte a. Ik verstond het toen dus verkeerd
Nolius weet wel hoe het moet, maar toch zegt 'ie het verkeerd.
Mijnheer B, hè...quote:
Ja, die stomme Nolius.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh struikelen ze nu weer over je naam?![]()
NEGEER DIT NIET!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kutreden.
Spreken jullie 'nasi' ook uit als 'nási'![]()
Het is Indonesisch, knurften.!
quote:
quote:Nolius is stom.
Indo'squote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kutreden.
Spreken jullie 'nasi' ook uit als 'nási'![]()
Het is Indonesisch, knurften.!
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef Nuongirl het volgende:
De All-round beste moderator forum:
De grote winnaar met 12 stemmen is geworden:
ElisaB
![]()
Nr 2: MMARSU- 8 stemmen.
Nr3: Conflict- 6 stemmen.
Ik zie hetquote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Als jullie je mail even checken.
Daar staat mijn nummer
Ik vind het wel interessantquote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef Thomper het volgende:
Wat een boeiende gesprekken weer, met Nikky.
Je hebt heel wat gemistquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef Wouske het volgende:
zeg, heb ik nou Pussydeluxe al gemist ?!?! heh bah..
Ik was ff douchen, waar ging het over?quote:
quote:
Over van alles en nog wat. Meer zeg ik er niet overquote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was ff douchen, waar ging het over?
Pff wat volwassen zeg. Ik luister het wel terug.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Over van alles en nog wat. Meer zeg ik er niet over
Ik heb het ook gemistquote:Op maandag 30 januari 2006 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pff wat volwassen zeg. Ik luister het wel terug.
Keldertje materiaal...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pff wat volwassen zeg. Ik luister het wel terug.
Oh ik doelde eigenlijk op dat gebeuren met nikky.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Keldertje materiaal...![]()
Mogen wij niet over praten
Idd, daaromquote:
hahahahahahahahahaaquote:
Je bent al bij de Kruidvat geweest begrijp ikquote:
Wie is wie?quote:
Kun je nagaanquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ze heeft d'r koffie niet eens opgedronken hoor.
mother-mother/donnvhv, Yvonne, skaai?, Mauro?quote:
Requote:Op maandag 30 januari 2006 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
mother-mother/donnvhv, Yvonne, skaai?, Mauro?
Ik zat in de buurt.quote:
Tenminste nog 3/4 goed.quote:
Ja, het is nu op invite only. En ik krijg gigantisch veel PM'squote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Glacier het volgende:
iemand heeft professioneel de irc plat geholpen
hartstikke broken downquote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef Skaai het volgende:
Wat lieg je nou Hobbezak, die IRC is haske kapot
laat me erop aubquote:Op maandag 30 januari 2006 22:37 schreef MutZ het volgende:
IRC staat ff op invite only, de mensen die online waren weten wel waarom...
Jij had een radioprogramma hoor ik?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef Glacier het volgende:
ik zit nu weer op irc, maar niet in #fokradio helaasch
ik werd eraf gegooidquote:Op maandag 30 januari 2006 22:37 schreef MutZ het volgende:
IRC staat ff op invite only, de mensen die online waren weten wel waarom...
Met cabaret.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Glacier het volgende:
Sterker nog, ik heb het nog steeds
Elke zondagavond, vanaf 8 uur
neeheequote:Op maandag 30 januari 2006 22:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik geraak er nog steeds niet op
msn dan maar?
waar haal ik die?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Caesu het volgende:
met chatzilla no probs eigenlijk
Ik kan de hele server niet eens meer opquote:Op maandag 30 januari 2006 22:58 schreef MutZ het volgende:
geregistreerde nicks kunnen er inmiddels weer in, maar er wordt nog gezocht naar de oorzaak van de problemen...
denk nu weer welquote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kan de hele server niet eens meer op![]()
Doe dan megaupload.com ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 23:16 schreef Jaguarized het volgende:
Rapidshare doet kloten, ik gooi de aflevering van vandaag er morgen wel op.
hij staat weer / nog steeds op invite hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef skippy22 het volgende:
Irc doet het nu weer hoor fok vriendjes![]()
ja jij!!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef Re het volgende:
nou heb ik yvonne niet eens aan de koffie gezien eigenlijk![]()
Hee heel even was het okquote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef Skaai het volgende:
Wat lieg je nou Hobbezak, die IRC is haske kapot
dat was toen ik hem op invite only had gezet??quote:
Hij staat tegen het middaguur online.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:35 schreef sararaats het volgende:
ik heb op dit moment nergens last van
komt die uitzending nog online? zo ja, als stream of als .mp3
okidoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij staat tegen het middaguur online.
Telefoon een stuk beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
okido
zeg nu eens eerlijk, klink ik beter via de telefoon of via skype
ik ga echt niet elke week bellen hoor, beetje duur als je met je GSM vanuit Belgie belt
Tof!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:57 schreef Jaguarized het volgende:
Maandag 30 januari 2006 deel 1
Maandag 30 januari 2006 deel 2
Maandag 30 januari 2006 deel 3
![]()
Vast wel, nu hebben ze je nummerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef sararaats het volgende:
hoi Nolius
even een vraagje, hadden jullie een nummermelder voor de voicemail?
dat wou ik even weten
Hij is fijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:57 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe bedoel je? Zijn wel 3 aparte bestanden he? Eindigen op 1,2,3.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is fijn![]()
Maar deel 2 en 3 krijg ik niet geload![]()
Ik weet het. Als ik op deel 2 klik dan krijg ik de rapidshare site, dan wordt mij verteld dat het 49 minuten of zo duurt en dan gebeur er niks...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zijn wel 3 aparte bestanden he? Eindigen op 1,2,3.
Ja klopt, je kan maar 50mb per keer downloaden, dan duurt het 45 minuten dat je moet wachten tussen de twee bestanden. Tis niet anders maar het is het snelst om naar de uploaden en van te downloaden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet het. Als ik op deel 2 klik dan krijg ik de rapidshare site, dan wordt mij verteld dat het 49 minuten of zo duurt en dan gebeur er niks...
Ik geloof het niet, heb niets gezien iig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef sararaats het volgende:
hoi Nolius
even een vraagje, hadden jullie een nummermelder voor de voicemail?
dat wou ik even weten
aaah, vandaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja klopt, je kan maar 50mb per keer downloaden, dan duurt het 45 minuten dat je moet wachten tussen de twee bestanden. Tis niet anders maar het is het snelst om naar de uploaden en van te downloaden.
Oh dat probleem had je een tijdje terug ook?quote:
Heb je hem al eerder gedownload?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef MMaRsu het volgende:
Hey kan iemand deel 3 ff hosten want elke keer als ik bij rapidshare wil downloaden zegt hij de hele tijd dat ik net iets heb gedownload, terwijl ik net thuis kom
Ja maar die download is afgebroken. Dat was trouwens voor 12 uur vanmiddagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je hem al eerder gedownload?
Klopt, maar dan moet ik eerst instellen dat ik kan internette via een proxyserver in IE.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
Probeer hem eens te downloaden in IE, ik neem ff aan dat je FF hebt.
Ik zal hem even uploaden via megaupload.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet ik eerst instellen dat ik kan internette via een proxyserver in IE.
Thanks manquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
MMaRsu:
http://www.megaupload.com/?d=NKYFBMB7
Door mijn privé-situatie nu even nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef classpc het volgende:
Kun je ze niet gewoon op actionradio gooien, Nolius?
Of dat Jag er voor zorgt dat jij ze krijgt, en jij ze dan gewoon z.s.m. als streams online gooit op Actionradio.
Okequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Door mijn privé-situatie nu even niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |