abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg maandag 30 januari 2006 @ 23:38:11 #51
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34633995
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

narcose is niet slapen... is gewoon geheel verdoofd dan snurk je, praat je enzo niet
Ooh, even een misverstand uit de wereld geholpen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_34639192
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:11 schreef BlueCurl het volgende:
haha dat slapen lijkt me ook wel lekker kan ik die avond wat langer opblijven
Nee, dat spul werk nog ff door
ik sliep er een week lang super goed op.... ogen dicht=pitten
uit een aspergernest
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:20:28 #53
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34639217
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat ze doen met mensen die beginnen te praten in hun slaap. Een wattendoekje insteken ?
Narcose is niet alleen een slaapmiddel, maar ook een pijnstiller en spierverslapper. Vooral die laatste maakt het moeilijk om te praten.
pi_34639432
na 24 moet het uitgewerkt zijn lijkt me want dan mag je ook weer autorijden!

om half 12 in het ziekenhuis zijn
pi_34643256
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 08:20 schreef Alicey het volgende:

Narcose is niet alleen een slaapmiddel, maar ook een pijnstiller en spierverslapper. Vooral die laatste maakt het moeilijk om te praten.
En de buis in je keel lijkt me ook niet echt bevorderlijk om dat te kunnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:03:39 #56
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34643343
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm denk het ook niet. Nooit geprobeerd, maar ik word sowieso al niet helemaal goed als iets richting mijn keel gaat.
pi_34644173
Ondanks dat ik na mijn 2e operatie ontzettend beroerd ben geweest van de narcose, ga ik toch liever voor narcose dan ruggeprik. Bij bijvoorbeeld knieoperaties ofzo moet ik er niet aan denken dat ik ze hoor boren en zagen en timmeren enzo
A mind with a heart of it's own
pi_34646453
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Krijg je die altijd dan als je onder narcose gaat dan?Ook als heb b.v om een korte operatie van een half uurtje gaat?
01-08-2008
  Lieve Belg dinsdag 31 januari 2006 @ 14:15:35 #59
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34646746
Ik denk dat ze ondertussen voor de narcose gekozen heeft
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_34647098
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Pure-Poison het volgende:

Krijg je die altijd dan als je onder narcose gaat dan?Ook als heb b.v om een korte operatie van een half uurtje gaat?
Altijd Ik sta er wel eens van te kijken hoe weinig mensen die al onder narcose zijn geweest dat weten. Dan klaagt een patiėnt na de operatie over keelpijn en dan leg je uit dat dat heel goed mogelijk is door de tube en dan zijn ze verbaasd dat er een buis in heeft gezeten...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34648904
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Altijd Ik sta er wel eens van te kijken hoe weinig mensen die al onder narcose zijn geweest dat weten. Dan klaagt een patiėnt na de operatie over keelpijn en dan leg je uit dat dat heel goed mogelijk is door de tube en dan zijn ze verbaasd dat er een buis in heeft gezeten...
Nou ik ben 2x geopereerd en bij de 1e keer had ik last van mijn keel,de 2e keer was een kortere operatie en geen last van mijn keel dus vandaar eigenlijk.En hoe zit het als je aan je mond geopereerd word,mijn schoonzusje is namelijk laatst aan haar kaken geopereed(recht gezet) krijg je dan iets door je neus ofzo?
01-08-2008
pi_34648922
Ja, dan gaat er een buis door de neus heen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:26:37 #63
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34650720
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Altijd Ik sta er wel eens van te kijken hoe weinig mensen die al onder narcose zijn geweest dat weten.
Betekent dat allicht ook niet dat de anesthesist onvoldoende uitlegt wat hij doet/gaat doen?
pi_34650937
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef Alicey het volgende:
Betekent dat allicht ook niet dat de anesthesist onvoldoende uitlegt wat hij doet/gaat doen?
Ik vrees dat die man/vrouw er vanuit gaat dat iedereen dat wel weet. Niet dus. Een soort beroepsdeformatie, dat je niet meer weet wat gewone mensen wel en niet weten.
pi_34651014
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb nu 2x een zware operatie gehad en zulke dingen zijn vantevoren idd niet uitgelegd.
A mind with a heart of it's own
pi_34651781
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef BlueCurl het volgende:

Ik kan erg slecht juist tegen het misselijk zijn. daarom ben ik vooral benieuwd naar ervaringen enzo.
Als je slecht tegen misselijk zijn kan en weinig last had van de ruggeprik de vorige keer, lijkt het me simpel kiezen...
pi_34653600
whoei. zo terug van weggeweest.

Vorige keer een ruggeprik. Nu de narcose. Ik ben totaal niet misselijk geweest en ik was erg snel weer goed wakker. Vond ik dus beter als die ruggeprik! Maar beide niet echt vervelend eigenljjk!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:23:02 #68
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_34656442
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef BlueCurl het volgende:
whoei. zo terug van weggeweest.

Vorige keer een ruggeprik. Nu de narcose. Ik ben totaal niet misselijk geweest en ik was erg snel weer goed wakker. Vond ik dus beter als die ruggeprik! Maar beide niet echt vervelend eigenljjk!
Wat heb je eigenlijk met je knie?
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_34659754
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Wat heb je eigenlijk met je knie?
gescheurde meniscus en holte wat geinfecteerd was geraakt van de vorige keer van opereren
pi_34660494
Voortaan misschien toch alleen maar ruggeprik? Verdoofde patiėnten illegaal betast
pi_34661115
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef athlonkmf het volgende:
Voortaan misschien toch alleen maar ruggeprik? Verdoofde patiėnten illegaal betast
merk je toch niks van
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:53:56 #72
118345 heemskerker
Heemskerk maakt je sterk
pi_34726433
'k moet de 21ste naar 't ziekenhuis voor 1 van de 2 (net wat de dokter wilt/adviseert) 'k had me knie donderdag aaf voor de 6e x uitelkaar gedraait(uit de kom) dus 't deel van me onderbeen zat naast 't deel van me boven been en me knieschijf aan de linkerkant gelukkig schoot hij nu wel weer goed en niet zoals voorgaande keren dat 'k em zelf moest zetten, en nu moest 'k naar 'n vervangende huisart en deze hep me EINDELIJK wel door verwezen

wat denken jullie wat beter is 'n kijkoperatie aan je knie of 'n mri ?? en narcose of ruggeprik ??? ben benieuwd
pi_34801107
eerst mri en dan operatie indien mogelijk.

en over narcose of ruggeprik kun je bovenstaande allemaal lezen
  zondag 18 juni 2006 @ 14:03:50 #74
779 WaStEd
Hellaluha
pi_38969894
ik ben net geopereerd aan me knie, afgelopen dinsdag, het is nu zondag en ik ben nog steeds kotsmisselijk en draaierig, soms kan dat nog 3 maanden duren heb ik al gehoord
too much is not enough....
  maandag 19 juni 2006 @ 14:04:59 #75
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_39001286
Ik heb ook al 3 operatie's verdeeld over beide knieėn gehad, 2 korte, en 1 lange.

Eerste keer gewoon kijkoperatie, toen moest alles snel gebeuren, dus narcose, zodat ik snel weer weg kon. Helemaal geen last gehad van misselijkheid, k werd weer wakker en alles was

Tweede keer was ook een kijkoperatie, maar toen aan andere knie. Voor t eerst toen een ruggeprik gehad, viel een beetje tegen, gewoon door t hele "naald die je tussen je ruggewervels voelt glijden" gevoel.. Maar verder, echt toppie, kon de hele operatie mee kijken, hartstikke leuk , en ook na de operatie voel je je gewoon fitter.

Vorige week de lange operatie gehad, 1.5 uur, toen ook een ruggeprik gekozen ivm eventuele herexamens. Had minder last nu van de ruggeprik zelf, en alles na de operatie ging ook prima, alleen duurde t nu wel kapot lang voordat ik weer echt alles kon bewegen. Om 3 uur was de operatie klaar en om 9 uur kon ik pas weer normaal naar de wc gaan..

Als je het leuk vind om mee te kijken en wel geinteresseert bent in wat er allemaal precies gebeurd, dan raad ik je zeker een ruggeprik aan. Tijdens de operatie kan de arts je dan precies uitleggen wat ie aan t doen is enzo, heel grappig/leuk. Verder vond ik het echt heel chill dat ik gewoon ook helder de operatie uit kwam, en me gewoon nog lekker fit voelde. Maar als je gewoon echt niet gediend bent van dat gepriegel aan je lichaam, zou ik lekker gaan slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')