¼ finale, bij gelijkspel volgt replay op Upton Park.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:54 schreef SCH het volgende:
Is dit halve finale? 1 wedstrijd?
Het was volgens mij niet zo bedoelt, maar je kan het opvatten als slaande beweging. Dus geef ik de scheids wel gelijk om rood te geven aan die Chineesquote:
Spanjaard, is gehuurd van Espanyolquote:
Ik ga daar nog maar even mee door, het helpt.quote:
Geen smaak en ook nog eens de verkeerde club aanmoedigen.quote:
22 en 23 april. De loting is a.s. vrijdag.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer zijn die semis?
Komt morgen wel op sport1 (voormalig Canal +).quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef Doc het volgende:
Leuk voor WestHam, maar ik zou het ook leuk gevonden hebben voor ManCity.
Morgen Brum - LFC, maar niet op de BBC (op SKY neem ik aan, dus wellicht naar de pub ...)
En dat heb ik dus niet: ik zou die zender toch alleen voor wedstrijden van LFC willen hebben en dan kan ik voor het zelfde geld er op een groot scherm met een pint Guinneess in de pub naar kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Komt morgen wel op sport1 (voormalig Canal +).
Ik doe het ervoor, alleen ben jij er dan toch niet, ouwe bubbelaar?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:22 schreef golfer het volgende:
Finale LFC-Hammers lijkt mij wel leuk voor in de kroeg op 13 mei.![]()
Idem.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef Doc het volgende:
De kans is aanwezig dat ik dan wel naar Utreg kom, maar absoluut nog niet 100% dus ik durf me echt niet op te geven ...
lekker, 20 graden buiten kan ik met mn west ham sjaal naar utrechtquote:Op maandag 20 maart 2006 23:22 schreef golfer het volgende:
Finale LFC-Hammers lijkt mij wel leuk voor in de kroeg op 13 mei.![]()
De kroeg zal dan ook wel wat rustiger zijn zonder die gasten met die shirts erbij.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef Doc het volgende:
Het voordeel is in ieder geval dat dit jaar we die dag niet naar SCUM en of AFC hoeven te kijken (itt de afgelopen jaren...)
Skysports 1 moet je hebben ja, dus de pub.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef Doc het volgende:
Leuk voor WestHam, maar ik zou het ook leuk gevonden hebben voor ManCity.
Morgen Brum - LFC, maar niet op de BBC (op SKY neem ik aan, dus wellicht naar de pub ...)
quote:Birmingham C. [0 - 2] Liverpool
1' [0 - 1] S. Hyypiä
4' [0 - 2] P. Crouch
En het is 0-7quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Doc het volgende:
Iemand op thisisanfield had een 1/ 66 weddenschap op 0-7 staan
LFC naar halve finale durf ik nu wel te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |