`quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Zongedroogde tomaten in zonnebloemolie
Mijn ma serveerde dat rustig samen met gekookte rijst, kindermishandeling vond ik datquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Aventura het volgende:
Het smerigste uit blik vind ik trouwens spinazie. Dat kan echt niet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef MouseInteractive het volgende:
Sperziebonen uit blik
Die zijn zelfs koud heel goed te eten!
Yep, helemaal mee eens! Soms kook ik wel eens verse rode kool, maar wat ik ook doe, uit pot blijft veel lekkerder.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:40 schreef kabouter.muts het volgende:
rode kool, meestal lekkerder dan vers.
Als je eens verse ananas ziet, probeer er een blaadje uit te trekken, als ie met een lichte weerstand uit te trekken is, is de ananas rijp. Meestal is dat niet het geval en is de ananas ook niet lekker. Een ananas rijpt niet na, omdat er geen zetmeel in zit wat omgevormt kan worden tot suikers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef Twinkeltwin het volgende:
Ananas uit blik is veel lekkerder dan verse ananas.
speciebonen zijn nooit lekker, maar dan nog wel beter uit blik,vers zijn ze al helemaal niet lekker.
en natuurlijk corned beef![]()
Wat een goede tipquote:Op woensdag 1 februari 2006 07:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je eens verse ananas ziet, probeer er een blaadje uit te trekken, als ie met een lichte weerstand uit te trekken is, is de ananas rijp. Meestal is dat niet het geval en is de ananas ook niet lekker. Een ananas rijpt niet na, omdat er geen zetmeel in zit wat omgevormt kan worden tot suikers.
Laat onrijpe ananas lekker liggen, dan is blik idd beter, net als tomaten in de winter, die zijn ook zelden of nooit lekker smakelijk.
Verse ananas is héél erg lekker zoet en druipt van het sap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:45 schreef deedeetee het volgende:
Verse ananas vind ik vrij smakeloos, was mss niet rijp ?![]()
Niet altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verse ananas is héél erg lekker zoet en druipt van het sap.
psies, maar ik trap er nooit meer in, houterig en droog was 'tquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt niet alsof die rijp was, deedeetee
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
Mmm blikjes tonijn. Goedkoop en ook nog eens lekker.
Alleen enigste wat ik er mee doe is op een boterham met mayonaise erbij.
Zijn er nog meer lekkere makkelijke dingen die je met een blikje tonijn kan doen?
En door een saladequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |