quote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
je wilt dus niet horen dat een debiel nog minder smileys gebruikt dan jij ?
Wat dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het wéglaten van smiley's zegt óók iets over de user erachter.
Alsjeblieft niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:19 schreef Klonk het volgende:
Dus als ik zo ga posten
Dan word ik een populaire user
Dat zou een feest zijn
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef Oversight het volgende:
Dat voorkomt vaak misverstanden, en ik vind het erg prettig werken.
Jawel man, hij protesteert eigenlijk tegen de mods van C&H die zijn smileys weg-editen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:25 schreef Breuls het volgende:
Doe maar in GC, want het is geen feedback richting crew.
klik eens op reageer..quote:Op maandag 30 januari 2006 12:25 schreef Mammietje het volgende:
Hahaha... dat had ik na tijdenlang chatten op ilse deedeetee!Soms tikte ik al automatisch de snelcode terwijl de persoon in kwestie de smileys totaal niet kende!
Maar hier ben ik een newbie en vraag me af of er ook ergens een overzicht is van de smileys en hoe ze te maken! Ik klik nu iedere keer 'nieuw topic' aan om een smiley te checken en dat is niet echt handig.
Hij is nog de PI vergeten ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef Dagonet het volgende:
Hoe verneuk ik een topic in één post.
Toch best knap.
Het ging al mis bij het verplaatsen naar verschillende fora, Dago.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef Dagonet het volgende:
Toch best knap.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef Dagonet het volgende:
Toch best knap.
Als ze die plaatjes gaan weghalen, dan moeten ze consequent zijn en ook de plaatjes uit de OP verwijderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
en jammer dat er geen blauw ingrijpt...
What else is new?
Hier in GC mag het hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als ze die plaatjes gaan weghalen, dan moeten ze consequent zijn en ook de plaatjes uit de OP verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |