abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36431393
Één van de betere CSI afleveringen van de laatste 2 jaar wat mij betreft Ik vond 't ook ontzettend mooi gefilmd.

Grissom vond ik vooral goed, die hoed was grappig en die scene dat met Jim naar de sterren gaat staren. Maar het hele verhaal zat gewoon goed in elkaar.
pi_36434207
Ja, zeer leuke aflevering. Vooral hoe toch nog teruggespeeld wordt op Grave Danger met Nick.

pi_36434412
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, zeer leuke aflevering. Vooral hoe toch nog teruggespeeld wordt op Grave Danger met Nick.

Dat maakt het ook realistischer, vind ik, in andere series gaat het personage gewoon weer stoer verder zoals hij was, hier zie je dat het wel gevolgen heeft gehad voor hem.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36434971
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef rena het volgende:

[..]

Dat maakt het ook realistischer, vind ik, in andere series gaat het personage gewoon weer stoer verder zoals hij was, hier zie je dat het wel gevolgen heeft gehad voor hem.
Helemaal mee eens. Het zou raar zijn als Nick er niets van overgehouden had, zou gewoon niet kloppen voor het verdere verhaal.
pi_36435023
Trouwens wat ik laatst zag.. volgens mij Law&Order: S.V.U; de man die ergens in het begin van CSI Nick stalkte was daar ook weer 1 of andere dader.
pi_36603469
maandag 3 april 2006, 21:30-22:30, rtl4
In een plaats op een paar uur rijden van Vegas is een compleet gezin verdwenen. Nick, Warrick, Sara en Greg gaan ter plaatse op onderzoek uit en treffen een bloedbad aan, maar geen spoor van de familieleden. Nick is ervan overtuigd dat in elk geval de jongste dochter het drama moet hebben overleefd, want hij hoort haar stem. Maar misschien zit die stem alleen in zijn hoofd? Het gezin lijkt geen 'familie Doorsnee' te zijn, want in de kelder wordt een enorme wietplantage aangetroffen. Nick concentreert zich intussen op een kauwgumspoor dat hij heeft gevonden.

bron: tvgids.nl
pi_36604129
Klinkt goed
And you know I might
  maandag 3 april 2006 @ 12:50:47 #188
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36604664
Kan alleen maar kijken als niet iemand anderes Densing wis de stars wil zien
Net als vorige week

Nou ja ik hoop er het beste maar van
pi_36607270
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:02 schreef boneyard het volgende:
maandag 3 april 2006, 21:30-22:30, rtl4
In een plaats op een paar uur rijden van Vegas is een compleet gezin verdwenen. Nick, Warrick, Sara en Greg gaan ter plaatse op onderzoek uit en treffen een bloedbad aan, maar geen spoor van de familieleden. Nick is ervan overtuigd dat in elk geval de jongste dochter het drama moet hebben overleefd, want hij hoort haar stem. Maar misschien zit die stem alleen in zijn hoofd? Het gezin lijkt geen 'familie Doorsnee' te zijn, want in de kelder wordt een enorme wietplantage aangetroffen. Nick concentreert zich intussen op een kauwgumspoor dat hij heeft gevonden.

bron: tvgids.nl
Was dat nou voor stomme omschrijving. Het kindje doet de voice-over, Nick hoort helemaal niets. Hij denk alleen dat ze nog leeft door dat kauwgomspoor.

Dat was trouwens wel een erg sterke aflevering. Mede dankzij de voice-over van het kindje.
pi_36610078
Deze klinkt erg goed

Vraagje aan de amerika kijkers, is volgende week niet deel 1 van een dubbele aflevering? Ik heb daar nl 1x iets over gelezen en die lijkt me heel er goed.
pi_36610443
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

Vraagje aan de amerika kijkers, is volgende week niet deel 1 van een dubbele aflevering? Ik heb daar nl 1x iets over gelezen en die lijkt me heel er goed.
Nopes dit is 6x05 en 6x07/6x08 is de dubbele aflevering: "A Bullet Runs Through It". Ook een erg sterke aflevering en zo spannend dat je echt bij de "To Be Continued..." zoiets hebt van...damn zijn die 40 minuten nu al weer voorbij?
  maandag 3 april 2006 @ 20:35:32 #192
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_36619705
Weet iemand of er op internet nederlandse ondertitels van seizoen 6 te vinden zijn
pi_36624582
warez request
pi_36624609
deze aflevering btw erg goed. die dubbele aflevering ook. maar ik denk toch dat dit mijn favo is tot nu toe van dit seizoen.
pi_36625427
Nick Echt goede aflevering dit, Nick was echt bezeten door die zaak.
pi_36626339
Heeft mijn video het niet opgenomen Of een of andere rotzak hier in huis heeft de tv uitgezet
And you know I might
pi_36626844
vond het inderdaad een goede aflevering, blijft boeiend hoe ze toch in de orginele serie zulke verschillende afleveringstijlen hebben.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:39:40 #198
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36632463
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef rena het volgende:
Heeft mijn video het niet opgenomen Of een of andere rotzak hier in huis heeft de tv uitgezet
Klote steek

Ik heb het ook niet kunnen zien omdat er iemand met alle geweld DWTS moest zien
pi_36633999
Gofter he.. ik heb het dus ook niet kunnen zien omdat ik plots al meteen aan de slag kon bij mijn sollicitatie

Jammer..
pi_36687911
Wat begon deze aflevering filmisch, zeer goed. Het begin leek wel een thriller/horrorfilm. En dan staat ineens Nick in de kamer
Tevens een aflevering met weinig Catherine en Grissom en veel op locatie (goed gekozen ook).

Een goede aflevering dus!
Het was iets met groen.
pi_36810523
Vandaag (over 21 uur ongeveer ) in CSI
quote:

Een alleenstaande moeder wordt dood aangetroffen in haar woning. Het CSI-team gaat dan graven in het mysterieuze verleden van de vrouw en haar kind.

Grissom staat in de rechtbank tegenover een voormalige collega. Zijn bevindingen in een onderzoek naar insecten stroken niet met die van insectenkenner Grissom.
10-04 om 21:40 uur, RTL 4
And you know I might
pi_36816846
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef bosmeneer het volgende:
Wat begon deze aflevering filmisch, zeer goed. Het begin leek wel een thriller/horrorfilm. En dan staat ineens Nick in de kamer
Tevens een aflevering met weinig Catherine en Grissom en veel op locatie (goed gekozen ook).

Een goede aflevering dus!
In het originele script zou Grissom zeg maar de rol van Nick hebben (plus een "steamy" scene met Sara) maar door een sterfgeval in zn familie tijdens de opnames hebben ze het dus aangepast en heeft Nick de boel overgenomen (behalve de scene met Sara dan uiteraard)
pi_36835504
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

In het originele script zou Grissom zeg maar de rol van Nick hebben (plus een "steamy" scene met Sara) maar door een sterfgeval in zn familie tijdens de opnames hebben ze het dus aangepast en heeft Nick de boel overgenomen (behalve de scene met Sara dan uiteraard)
Da's balen. Wel goed opgevangen verder.

En steamy scene? Zat er een sauna in dat huis dan?
Het was iets met groen.
pi_36839708
Het einde was prachtig, hoe Grissom wegliep

Goede aflevering voor de rest Die van volgende week lijkt me ook spannend
And you know I might
pi_36839819
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef rena het volgende:
Het einde was prachtig, hoe Grissom wegliep

Goede aflevering voor de rest Die van volgende week lijkt me ook spannend
Grissom was vandaag inderdaad weer erg goed bezig. Leuke aflevering ook.

pi_36839902
Hij mag ook echt absoluut niet uit de serie gaan, hij offert zijn priveleven maar lekker op voor de kijkers
And you know I might
pi_36839984
Het zal voor mij inderdaad echt wennen zijn mocht Grissom wel uit CSI vertrekken, hij is zo wat het gezicht van CSI.

Ik heb overigens Nick wel erg weinig gezien vandaag! Misschien omdat het vorige week zo'n Nick-centered-aflevering was? En juist die heb ik dan weer gemist..
pi_36840184
Ik heb Nick helemaal niet gezien in deze aflevering geloof ik

Die van vorige week had ik ook gemist ja
And you know I might
pi_36840240
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef rena het volgende:
Ik heb Nick helemaal niet gezien in deze aflevering geloof ik

Die van vorige week had ik ook gemist ja
Heel even, bij de autopsie. Ik ga die van vorige week echt nog ergens vandaan halen, die MOET ik gewoon nog zien.
pi_36841400
Deze was op zich wel aardig, maar die van volgende week lijkt me echt supergoed, kan niet wachten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')