abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37097012
Hey

ik zit vast bij mario kart DS

Singleplayer > Missions > Level 3 > Reach the finish before Goomboss!

deze missie heb ik tig maal gespeeld maar dat beest rent steeds kei hard weg.. iemmand tips?

danku
firefreak heeft altijd gelijk
  zondag 30 april 2006 @ 18:20:11 #77
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_37431465
Prince Of Persia - 2 thrones
Kzit bij de baas in The Arena

ik heb al op diverse sites gekeken (ook met filmpjes) hoe ik m moet verslaan maar het lukt me gewoon _niet_

De eerste speed kill lukt en als ik dan op zn shouder zit kan ik niks

[ik lees nu net ergens dat meer mensen last hebben van dit probleem, dat ze de 1ste speedkill wel kunnen doen maar de rest niet :/ daarbij bedoel ik dus dat je 2de flash niet ziet en eventueel een 3de :/]

[ Bericht 24% gewijzigd door MaddoxX op 30-04-2006 18:35:56 ]
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  maandag 8 mei 2006 @ 15:49:48 #78
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_37659359
HELP!

begin ik met Animal crossing, kom ik niet verder ><

ik heb hem pas een uur ofzo, maar ik kom er niet uit:

waar is de major voor de kennismaking?

tnX

[ Bericht 1% gewijzigd door PiRANiA op 08-05-2006 19:54:47 (;)) ]
pi_37667319
hey

Ik heb FM2006 in engels dus ik wilde de patch downloaden om nederlands te krijgen
ik zag dat patch 6.03 het nieuwste was dus ik downloade meteen die
maar de nederlandse versie blijkt dus alleen in patch 6.01 te zitten
nu kan ik die niet installeren omdat er dan staat dan ik al een nieuwere versie gebruik
iemand die mij kan helpen?
de nederlandse versie uploaden ofso? pls hellp

en ik heb al heel veel gegoogeld ..ook nog op een site kon je een nederlandse versie downloaden zonder patch maar werkt niet.. het was een RAR-bestand
pi_37667357
(football manager 2006 dus)
pi_37716519
Silent Hill 2

Als je samen met Maria in die nauwe lange gang bent, zodra je de eerste hoek om bent gelopen komt 'pyramid-head' achter je (maria beter gezegd) aan banjeren....
Wat ik ook doe maria legt het loodje terwijl ik niet eens halverwege het einddoel ben (lift).

Maria moet sowieso het hoekje om (euhh...) maar dat mag pas wanneer ik in de lift ben, anders is het gewoon "game over" ...

Waar ik heb gezocht op internet:
- gamefaqs.com
- wiki (ja er is een wiki over SH2...)
- google: (zoektermen: maria, dying, long hallway...etc)

Iedere keer komt het op het zelfde neer: RENNEN... wat ik dus ook heb gedaan en:
- gevecht aangaan met ‘pyramid-head’ (nutteloos eigenlijk, maar na 40x proberen ga je gekke dingen doen)
- maria voor me laten lopen tot vlak voor het punt dat 'pyramid-head' verschijnt
- trainer... helpt niet omdat je maria geen infinite health kan geven...

Heeft iemand nog wat tips of zo? Of komt het er gewoon op neer: duer open, gang inlopen, direct rennen en op goed geluk hopen dat ik het 1x haal of zo?
Echt een achterlijk stukje vind ik dit in SH2.....

EDIT:
Ben er uit...
http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?t=16971
http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?t=24201
http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?t=11223
http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?s=&threadid=11137
http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?t=4893

had natuurlijk op 'silent hill 2' forum kunnen zoeken

[ Bericht 30% gewijzigd door Dragonetti op 11-05-2006 15:51:38 ]
pi_37732262
Project Entropia.. ben net begonnen, kom net uit de shuttle.. wat moet ik doen en waar? Dank.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:00:19 #83
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_37881719
Black and White 2

Land 3, ik heb alle objectives gehaald waarom ga ik nu niet naar land 4?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_38026159
Ik zit meteen al vast in de da vinci code. heb het boek erop na geslagen, maar kan het ook daar niet vinden. Die 2e puzzel met die symbolen, ik begrijpt er niets van. Wie o wie helpt mij uit de brand.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:42:01 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38026459
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit meteen al vast in de da vinci code. heb het boek erop na geslagen, maar kan het ook daar niet vinden. Die 2e puzzel met die symbolen, ik begrijpt er niets van. Wie o wie helpt mij uit de brand.
die heb ik gisteren net op gelost.
Ik weet hem niet helemaal meer, maar even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 mei 2006 @ 11:42:34 #86
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_38041112
ik krijg dat raam niet eens open gvd
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_38120327
SC: Pandora Tomorrow - Trainlevel

Zie ik in een keer dit topic
pi_38341052
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef masta-elias26 het volgende:
hey

Ik heb FM2006 in engels dus ik wilde de patch downloaden om nederlands te krijgen
ik zag dat patch 6.03 het nieuwste was dus ik downloade meteen die
maar de nederlandse versie blijkt dus alleen in patch 6.01 te zitten
nu kan ik die niet installeren omdat er dan staat dan ik al een nieuwere versie gebruik
iemand die mij kan helpen?
de nederlandse versie uploaden ofso? pls hellp

en ik heb al heel veel gegoogeld ..ook nog op een site kon je een nederlandse versie downloaden zonder patch maar werkt niet.. het was een RAR-bestand
Even opnieuw instaleren, of kijken of je de patch kan verwijderen via de map van het spel.
[14.gif]
  maandag 29 mei 2006 @ 23:04:43 #89
148586 Wii
BELIEVE!
pi_38351616
Castlevania DS:

Heb 't 4e magic seal gevonden in 't gedeelte met al die "medusa head's", stekels en draaiende gevallen. maar wat dan? kan geen deur vinden die ik met m'n nieuwe seal kan openen.
Wii
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:41:47 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38374872
ik speel Black, ben in het Tirliz Asylum, maar jezus hee, ik heb het al talloze malen overgedaan, maar ik ga steeds weer dood. Véél te veel poppetjes en ik speel ook nog op easy. Niet te doen gewoon Wat moet ik nu doen?

Wat daarbij ook nog eens rete-irritant is, is dat sommige missies wel een uur duren en als je dan steeds doodgaat, dan ben je natuurlijk de hele dag bezig. Er zijn wel checkpoints, maar als je het spel afsluit, moet je alles weer opnieuw doen. Ik mag deze missie ook weer opnieuw gaan doen, want ik heb hem net wel afgesloten. Speel het toch nooit weer . Godvergeten kutspel
Niet meer actief op Fok!
pi_38414291
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef Viking84 het volgende:
ik speel Black, ben in het Tirliz Asylum, maar jezus hee, ik heb het al talloze malen overgedaan, maar ik ga steeds weer dood. Véél te veel poppetjes en ik speel ook nog op easy. Niet te doen gewoon Wat moet ik nu doen?

Wat daarbij ook nog eens rete-irritant is, is dat sommige missies wel een uur duren en als je dan steeds doodgaat, dan ben je natuurlijk de hele dag bezig. Er zijn wel checkpoints, maar als je het spel afsluit, moet je alles weer opnieuw doen. Ik mag deze missie ook weer opnieuw gaan doen, want ik heb hem net wel afgesloten. Speel het toch nooit weer . Godvergeten kutspel
Wees blij dat je op easy maar een uur bezig bent met een missie. Speel het op hard of blackop en je bent zeker een keer zo lang bezig!
Huh?
pi_38747648
We zijn nu King's Quest 6 aan het spelen, maar we moeten ergens codes intikken op de "Cliffs of Logic". Sommige codes bestaan uit vreemde karakters en die kunnen we nergens op internet vinden. Kan iemand ons hiermee helpen?
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:31:08 #93
35781 Eru
El Gringo
pi_38848482
Hallo ik heb een probleem in het spel Another Code Two memories voor de Nintendo DS.

Voor de kenners : Ik moet op een gegeven moment een ijzeren bal oprapen (linker kist) een kleine wel te verstaan ..maar om de een of andere reden kan ik het niet oppakken (heb op allemaal maar geklikt en werkt niet)

Anyways hoe los ik het op? want zit dus vast ^_^
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:33:14 #94
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_39033490
Omdat ik geslaagd ben mag ik een cadeau van me pa uitkieze, uit deze 2 moet ik kieze:
- PSP met Bunout Revenge en 2 Films
- X-Box (1) met een TV en eventueel een spel

Ik heb geen idee welke ik moet kieze....
Wie kan mij overtuigen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:48:05 #95
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_39049177
zelf geld bijleggen en een xbox360 kopen
lijkt me dit alleen niet het juiste topic voor
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_39069562
ik zit niet vast maar ik vind het niet nodig om nieuw topic te openen en er is geen gta vice city topic meer

ik was dus in downtown (waar die hatianen normaal nooit komen) zo'n race aan het doen ik was ook niet met een andere missie bezig ofzo maar toen kwamen ze opeens ik ze had vermoord maar er was niets anders raars dan dat ze me op kwamen zoeken ik vond het wel raar dat ze zwaarden hadden en op een zwarte motors reden. me vrienden hebben het spel ook en hadden hem ook uitgespeelt maar die wisten ook niet wat het was weten jullie het meschien??
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:43:09 #97
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_39073404
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:31 schreef Eru het volgende:
Hallo ik heb een probleem in het spel Another Code Two memories voor de Nintendo DS.

Voor de kenners : Ik moet op een gegeven moment een ijzeren bal oprapen (linker kist) een kleine wel te verstaan ..maar om de een of andere reden kan ik het niet oppakken (heb op allemaal maar geklikt en werkt niet)

Anyways hoe los ik het op? want zit dus vast ^_^
w000h00s verkeerd gelezen......
Heb je al een andere bal ? Je hoeft er maar 1 op te pakken ?
pi_39073575
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Ricy het volgende:
ik zit niet vast maar ik vind het niet nodig om nieuw topic te openen en er is geen gta vice city topic meer

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik was dus in downtown (waar die hatianen normaal nooit komen) zo'n race aan het doen ik was ook niet met een andere missie bezig ofzo maar toen kwamen ze opeens ik ze had vermoord maar er was niets anders raars dan dat ze me op kwamen zoeken ik vond het wel raar dat ze zwaarden hadden en op een zwarte motors reden. me vrienden hebben het spel ook en hadden hem ook uitgespeelt maar die wisten ook niet wat het was weten jullie het meschien??
Ik ben die knakkers ook weleens tegengekomen, mijn vermoeden was dat zij daar soms rondrijden en dat jij net hun moter had gejat.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:40:13 #99
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_39078029
Maar hij heeft toch een blauwe dirt-bike? Zij hebben allen een zwarte dirt-bike...

Én hij doet mee aan die race, dus...

Nou heb ik wel vaker gekke dingen meegemaakt bij GTA...
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_39078367
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef matthendriks het volgende:
Maar hij heeft toch een blauwe dirt-bike? Zij hebben allen een zwarte dirt-bike...

Én hij doet mee aan die race, dus...

Nou heb ik wel vaker gekke dingen meegemaakt bij GTA...
Hmm ja, het is gewoon apart.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')