quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit meteen al vast in de da vinci code. heb het boek erop na geslagen, maar kan het ook daar niet vinden. Die 2e puzzel met die symbolen, ik begrijpt er niets van.Wie o wie helpt mij uit de brand.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

Even opnieuw instaleren, of kijken of je de patch kan verwijderen via de map van het spel.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef masta-elias26 het volgende:
hey
Ik heb FM2006 in engels dus ik wilde de patch downloaden om nederlands te krijgen
ik zag dat patch 6.03 het nieuwste was dus ik downloade meteen die
maar de nederlandse versie blijkt dus alleen in patch 6.01 te zitten
nu kan ik die niet installeren omdat er dan staat dan ik al een nieuwere versie gebruik
iemand die mij kan helpen?
de nederlandse versie uploaden ofso? pls hellp
en ik heb al heel veel gegoogeld ..ook nog op een site kon je een nederlandse versie downloaden zonder patch maar werkt niet.. het was een RAR-bestand

Wees blij dat je op easy maar een uur bezig bent met een missie. Speel het op hard of blackop en je bent zeker een keer zo lang bezig!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef Viking84 het volgende:![]()
ik speel Black, ben in het Tirliz Asylum, maar jezus hee, ik heb het al talloze malen overgedaan, maar ik ga steeds weer dood. Véél te veel poppetjes en ik speel ook nog op easy. Niet te doen gewoon
Wat moet ik nu doen?
Wat daarbij ook nog eens rete-irritant is, is dat sommige missies wel een uur duren en als je dan steeds doodgaat, dan ben je natuurlijk de hele dag bezig. Er zijn wel checkpoints, maar als je het spel afsluit, moet je alles weer opnieuw doen. Ik mag deze missie ook weer opnieuw gaan doen, want ik heb hem net wel afgesloten. Speel het toch nooit weer. Godvergeten kutspel

w000h00s verkeerd gelezen......quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:31 schreef Eru het volgende:
Hallo ik heb een probleem in het spel Another Code Two memories voor de Nintendo DS.
Voor de kenners : Ik moet op een gegeven moment een ijzeren bal oprapen (linker kist) een kleine wel te verstaan ..maar om de een of andere reden kan ik het niet oppakken (heb op allemaal maar geklikt en werkt niet)
Anyways hoe los ik het op? want zit dus vast ^_^

Ik ben die knakkers ook weleens tegengekomen, mijn vermoeden was dat zij daar soms rondrijden en dat jij net hun moter had gejat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Ricy het volgende:
ik zit niet vast maarik vind het niet nodig om nieuw topic te openen en er is geen gta vice city topic meer
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik was dus in downtown (waar die hatianen normaal nooit komen) zo'n race aan het doen ik was ook niet met een andere missie bezig ofzo maar toen kwamen ze opeens ik ze had vermoord maar er was niets anders raars dan dat ze me op kwamen zoeken ik vond het wel raar dat ze zwaarden hadden en op een zwarte motors reden. me vrienden hebben het spel ook en hadden hem ook uitgespeelt maar die wisten ook niet wat het was weten jullie het meschien??

Hmm ja, het is gewoon apart.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef matthendriks het volgende:
Maar hij heeft toch een blauwe dirt-bike? Zij hebben allen een zwarte dirt-bike...
Én hij doet mee aan die race, dus...
Nou heb ik wel vaker gekke dingen meegemaakt bij GTA...
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |