Dat probleem heb ik ook gehad, ik kreeg het voor elkaar om maar wat snel op knopjes te drukken, en ik kreeg het toch voor elkaar..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef Thomas B. het volgende:
Tony Hawk American Wasteland (PC)
Oke ik zit nu bij een of andere rare fransoos die wil dat ik wallflips maak. Dat houdt in dat je tegen de oprent en dan een salto achterover maakt. Maar dat lukt gewoon nietEr staat dat je erop moet rennen en dan pijltje omlaag + ollie... maar dan springt ie gewoon naar achteren. Iemand een idee?
edit: verdomme het lukte maar ik weet niet meer hoe ik het deed
volgens mij moet je door die "middenschacht" naar beneden springen en dan heel goed timen met bubbel schieten als je precies naast een vijand zit...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[Nintendo DS]
[Bubble & Bobble revolution]
In de "classic versie" modus in het spel, kom ik niet voorbij level 97, de 2 "opgesloten" mennekes kan ik niet bereiken, omdat alle bellen die je daar blaast de andere kant op gaan, en ik kan niet zo hoog springen dat ik ze kan bereiken.
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
[edit]
[afbeelding]
daar dus.
Naar beneden springen? hoe bedoel je dat? ik kan alleen d.m.v zo'n waterding naar beneden door die opening, maar dan kan ik geen ballonnen blazen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
volgens mij moet je door die "middenschacht" naar beneden springen en dan heel goed timen met bubbel schieten als je precies naast een vijand zit...
het is voor mij ook alweer een tijd geleden (NES-tijdperk) maar je kon toch ook op je ballonnen springen die je geschoten had? Op die manier kun je misschien omhoog... Moet je dan wel weer juist timen met die waterstraal, zodat je die voorbentquote:Op maandag 27 maart 2006 10:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Naar beneden springen? hoe bedoel je dat? ik kan alleen d.m.v zo'n waterding naar beneden door die opening, maar dan kan ik geen ballonnen blazen.
is super traag met dat plaatjequote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit meteen al vast in de da vinci code. heb het boek erop na geslagen, maar kan het ook daar niet vinden. Die 2e puzzel met die symbolen, ik begrijpt er niets van.Wie o wie helpt mij uit de brand.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Even opnieuw instaleren, of kijken of je de patch kan verwijderen via de map van het spel.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef masta-elias26 het volgende:
hey
Ik heb FM2006 in engels dus ik wilde de patch downloaden om nederlands te krijgen
ik zag dat patch 6.03 het nieuwste was dus ik downloade meteen die
maar de nederlandse versie blijkt dus alleen in patch 6.01 te zitten
nu kan ik die niet installeren omdat er dan staat dan ik al een nieuwere versie gebruik
iemand die mij kan helpen?
de nederlandse versie uploaden ofso? pls hellp
en ik heb al heel veel gegoogeld ..ook nog op een site kon je een nederlandse versie downloaden zonder patch maar werkt niet.. het was een RAR-bestand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |