abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36220775
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef Thomas B. het volgende:
Tony Hawk American Wasteland (PC)

Oke ik zit nu bij een of andere rare fransoos die wil dat ik wallflips maak. Dat houdt in dat je tegen de oprent en dan een salto achterover maakt. Maar dat lukt gewoon niet Er staat dat je erop moet rennen en dan pijltje omlaag + ollie... maar dan springt ie gewoon naar achteren. Iemand een idee?

edit: verdomme het lukte maar ik weet niet meer hoe ik het deed
Dat probleem heb ik ook gehad, ik kreeg het voor elkaar om maar wat snel op knopjes te drukken, en ik kreeg het toch voor elkaar..
het is idd, zwaar moeilijk, en na veel x opnieuw doen, moet het lukken..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36224577
ow gewoon wat knopjes indrukken
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:07:21 #63
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_36267638
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[Nintendo DS]
[Bubble & Bobble revolution]

In de "classic versie" modus in het spel, kom ik niet voorbij level 97, de 2 "opgesloten" mennekes kan ik niet bereiken, omdat alle bellen die je daar blaast de andere kant op gaan, en ik kan niet zo hoog springen dat ik ze kan bereiken.

iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

[edit]

[afbeelding]

daar dus.
volgens mij moet je door die "middenschacht" naar beneden springen en dan heel goed timen met bubbel schieten als je precies naast een vijand zit...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_36397088
Ik heb hulp nodig bij oblivion in een quest.

In de quest moet ik een schilder terug vinden die vermist is. Als je wat verder speelt kom je in een schilderij terecht waar je tegen trollen moet vechten. Nu weet ik dat je ze moet verslaan door spul uit die fles die je hebt gekregen op je wapen te doen. Alleen als ik 2 trollen heb verslagen is de fles leeg en kan ik de rest niet meer verslaan. Hoe doe ik dit????
pi_36398474
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Merovingian het volgende:

[..]

volgens mij moet je door die "middenschacht" naar beneden springen en dan heel goed timen met bubbel schieten als je precies naast een vijand zit...
Naar beneden springen? hoe bedoel je dat? ik kan alleen d.m.v zo'n waterding naar beneden door die opening, maar dan kan ik geen ballonnen blazen.
Scheren is voor schapen!
pi_36563754
- edit -
bloempjuhhhh <- omdat dat fototoestel icoontje niet werkt :{
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:32:41 #67
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_36564215
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:57 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Naar beneden springen? hoe bedoel je dat? ik kan alleen d.m.v zo'n waterding naar beneden door die opening, maar dan kan ik geen ballonnen blazen.
het is voor mij ook alweer een tijd geleden (NES-tijdperk) maar je kon toch ook op je ballonnen springen die je geschoten had? Op die manier kun je misschien omhoog... Moet je dan wel weer juist timen met die waterstraal, zodat je die voorbent
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:37:31 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_36564308
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:43 schreef mschol het volgende:
  • 1. Kijk eerst even op www.gamefaqs.com
  • Die site
    KuikenGuppy
    pi_36564705
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 23:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die site
    is super traag met dat plaatje

maar wel leuke 1 april grap

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 01-04-2006 23:53:12 (`) ]
    pi_36573293
    Hmmm eindelijk de missie in THAW (tony hawk's american wasteland) nu moet ik dus een tailwhip maken met een BMX, heeeeeel vaak en heeeeel lang geprobeerd, kom echter niet verder, moet nu dus naar East L.A. iemand een idee hoe ik op de PC een tailwhip moet maken?

[edit]tailwhip al gevonden was dus *, nu moet ik een crankflip maken, en alweer dezelfde problemen, iemand suggesties?[/edit]

[ Bericht 12% gewijzigd door Fentoozler op 02-04-2006 14:54:40 ]
    pi_36575671
    hallo......

ik zit vast in het spel van silent hill 2 op PS.....ik ben in de kamer waar de kist staat waar je die munten moet plaatsen maar krijg ze er niet in....wie kan me helpen hier verder te komen??
    pi_36686516
    ik heb een stom spelletje op de telefoon: honey cave 2. aan het eind van level 1 zit een gemene wesp die mij stuk wil steken. geen énkele manier waarop ik dat beest kan killen
    hier kommt die Sonne!
    alias Idril-2, alias anneVi
      zaterdag 8 april 2006 @ 21:23:48 #73
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_36776569
    Zit niet echt vast maar :

Weet iemand waar ik zelf gemaakte (door anderen dus ) maps voor Command&Conquer Gold kan vinden ?
    Xbox Live Gamertag : ThaD16
    pi_36981016
    World War II Combat : Road to Berlin

Direkt eerste veld.. moet ik een tank vernietigen.. lukt me niet.. en bij ieder schot met het tankwapen neemt mijn health af.. sta ik verkeerd.. ofzo..? Hoe kom ik hiet verder.
    pi_37048798
    Weet niet of ik hier helemaal goed zit maar kan het altijd proveren:

Spel: 'Kraak de Ginkgo Code', online raadselspel

-------------------------------------------------------------------------
    Het raadsel heet:'We bellen'

Horst: 1. Hans 5 2. Maria 4
    3. Ruud 2 4. Patrick 7 5. Ben 6
    6. Peter 7 7. Horst 2

Hint: 'Niet alle kennis vind je in boeken'
    -------------------------------------------------------------------------

Iemand een idee? De oplossing is een woord (of misschien wel getal) van 7 tekens...
    pi_37097012
    Hey

ik zit vast bij mario kart DS

Singleplayer > Missions > Level 3 > Reach the finish before Goomboss!

deze missie heb ik tig maal gespeeld maar dat beest rent steeds kei hard weg.. iemmand tips?

danku
    firefreak heeft altijd gelijk
      zondag 30 april 2006 @ 18:20:11 #77
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_37431465
    Prince Of Persia - 2 thrones
    Kzit bij de baas in The Arena

ik heb al op diverse sites gekeken (ook met filmpjes) hoe ik m moet verslaan maar het lukt me gewoon _niet_

De eerste speed kill lukt en als ik dan op zn shouder zit kan ik niks

[ik lees nu net ergens dat meer mensen last hebben van dit probleem, dat ze de 1ste speedkill wel kunnen doen maar de rest niet :/ daarbij bedoel ik dus dat je 2de flash niet ziet en eventueel een 3de :/]

[ Bericht 24% gewijzigd door MaddoxX op 30-04-2006 18:35:56 ]
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
      maandag 8 mei 2006 @ 15:49:48 #78
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_37659359
    HELP!

begin ik met Animal crossing, kom ik niet verder ><

ik heb hem pas een uur ofzo, maar ik kom er niet uit:

waar is de major voor de kennismaking?

tnX

[ Bericht 1% gewijzigd door PiRANiA op 08-05-2006 19:54:47 (;)) ]
    pi_37667319
    hey

Ik heb FM2006 in engels dus ik wilde de patch downloaden om nederlands te krijgen
    ik zag dat patch 6.03 het nieuwste was dus ik downloade meteen die
    maar de nederlandse versie blijkt dus alleen in patch 6.01 te zitten
    nu kan ik die niet installeren omdat er dan staat dan ik al een nieuwere versie gebruik
    iemand die mij kan helpen?
    de nederlandse versie uploaden ofso? pls hellp

en ik heb al heel veel gegoogeld ..ook nog op een site kon je een nederlandse versie downloaden zonder patch maar werkt niet.. het was een RAR-bestand
    pi_37667357
    (football manager 2006 dus)
    pi_37716519
    Silent Hill 2

Als je samen met Maria in die nauwe lange gang bent, zodra je de eerste hoek om bent gelopen komt 'pyramid-head' achter je (maria beter gezegd) aan banjeren....
    Wat ik ook doe maria legt het loodje terwijl ik niet eens halverwege het einddoel ben (lift).

Maria moet sowieso het hoekje om (euhh...) maar dat mag pas wanneer ik in de lift ben, anders is het gewoon "game over" ...

Waar ik heb gezocht op internet:
    - gamefaqs.com
    - wiki (ja er is een wiki over SH2...)
    - google: (zoektermen: maria, dying, long hallway...etc)

Iedere keer komt het op het zelfde neer: RENNEN... wat ik dus ook heb gedaan en:
    - gevecht aangaan met ‘pyramid-head’ (nutteloos eigenlijk, maar na 40x proberen ga je gekke dingen doen)
    - maria voor me laten lopen tot vlak voor het punt dat 'pyramid-head' verschijnt
    - trainer... helpt niet omdat je maria geen infinite health kan geven...

Heeft iemand nog wat tips of zo? Of komt het er gewoon op neer: duer open, gang inlopen, direct rennen en op goed geluk hopen dat ik het 1x haal of zo?
    Echt een achterlijk stukje vind ik dit in SH2.....

EDIT:
    Ben er uit...
    http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?t=16971
    http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?t=24201
    http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?t=11223
    http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?s=&threadid=11137
    http://www.silenthillforum.co.uk/forum/showthread.php?t=4893

had natuurlijk op 'silent hill 2' forum kunnen zoeken

[ Bericht 30% gewijzigd door Dragonetti op 11-05-2006 15:51:38 ]
    pi_37732262
    Project Entropia.. ben net begonnen, kom net uit de shuttle.. wat moet ik doen en waar? Dank.
      dinsdag 16 mei 2006 @ 16:00:19 #83
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_37881719
    Black and White 2

Land 3, ik heb alle objectives gehaald waarom ga ik nu niet naar land 4?
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
    pi_38026159
    Ik zit meteen al vast in de da vinci code. heb het boek erop na geslagen, maar kan het ook daar niet vinden. Die 2e puzzel met die symbolen, ik begrijpt er niets van. Wie o wie helpt mij uit de brand.
      zaterdag 20 mei 2006 @ 20:42:01 #85
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_38026459
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
    Ik zit meteen al vast in de da vinci code. heb het boek erop na geslagen, maar kan het ook daar niet vinden. Die 2e puzzel met die symbolen, ik begrijpt er niets van. Wie o wie helpt mij uit de brand.
    die heb ik gisteren net op gelost.
    Ik weet hem niet helemaal meer, maar even in een spoiler.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 21 mei 2006 @ 11:42:34 #86
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_38041112
    ik krijg dat raam niet eens open gvd
    ☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
    pi_38120327
    SC: Pandora Tomorrow - Trainlevel

Zie ik in een keer dit topic
    pi_38341052
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef masta-elias26 het volgende:
    hey

Ik heb FM2006 in engels dus ik wilde de patch downloaden om nederlands te krijgen
    ik zag dat patch 6.03 het nieuwste was dus ik downloade meteen die
    maar de nederlandse versie blijkt dus alleen in patch 6.01 te zitten
    nu kan ik die niet installeren omdat er dan staat dan ik al een nieuwere versie gebruik
    iemand die mij kan helpen?
    de nederlandse versie uploaden ofso? pls hellp

en ik heb al heel veel gegoogeld ..ook nog op een site kon je een nederlandse versie downloaden zonder patch maar werkt niet.. het was een RAR-bestand
    Even opnieuw instaleren, of kijken of je de patch kan verwijderen via de map van het spel.
    [14.gif]
      maandag 29 mei 2006 @ 23:04:43 #89
    148586 Wii
    BELIEVE!
    pi_38351616
    Castlevania DS:

Heb 't 4e magic seal gevonden in 't gedeelte met al die "medusa head's", stekels en draaiende gevallen. maar wat dan? kan geen deur vinden die ik met m'n nieuwe seal kan openen.
    Wii
      dinsdag 30 mei 2006 @ 16:41:47 #90
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_38374872
    ik speel Black, ben in het Tirliz Asylum, maar jezus hee, ik heb het al talloze malen overgedaan, maar ik ga steeds weer dood. Véél te veel poppetjes en ik speel ook nog op easy. Niet te doen gewoon Wat moet ik nu doen?

Wat daarbij ook nog eens rete-irritant is, is dat sommige missies wel een uur duren en als je dan steeds doodgaat, dan ben je natuurlijk de hele dag bezig. Er zijn wel checkpoints, maar als je het spel afsluit, moet je alles weer opnieuw doen. Ik mag deze missie ook weer opnieuw gaan doen, want ik heb hem net wel afgesloten. Speel het toch nooit weer . Godvergeten kutspel
    Niet meer actief op Fok!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')