abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 15 februari 2006 @ 09:06:05 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_35101590
Ik zit vast in Jade Empire. Ik heb net bij de Ruins (in de buurt van Tiens Landing) de muren opgeblazen met die raketten, en heb daar dus naar de quarry kunnen lopen. Op een gegeven moment verschijnen er dan geesten, en met een van hun heb je een dialoog. Dit is een behoorlijk dikke gast, maar ben even de naam kwijt. Uit de dialoog maak ik op dat hij de leider is van een of andere groep die verdronken is toen de dam werd geopend.

Anyway, hij verschijnt dus, samen met nog een zooi geesten, maar als ik die gozer kapot mep dan verschijnt ie direct weer en is zijn levensbalk weer helemaal vol. Hij kan ook een draak of een slang of zoiets oproepen. Hij is niet zo heel moeilijk te verslaan, ware het niet dat ie dus direct terugkomt.

Dan lopen er nog veel collega's van em rond. Hoe moet ik hem kapot krijgen? Wat is het trucje? Ik heb het gisteravond 2x geprobeerd maar het was al 23u en ben toen maar gaan slapen. Vanavond ga ik verder en dan wil ik wel graag weten hoe of wat

Trouwens, even daarvoor stond ik bij zo'n uh....gem...die in een of ander altaar zat. Ik moest daar kiezen, of ik deed niets, of ik pakte de steen en beschadigde daarmee het mechanisme waardoor de dam nooit meer open kon of ik deed juist zelf de dam open waardoor Tiens Landing (oa) niet meer bereikbaar zou zijn. Ik heb de gem gepakt en de dam kan dus nooit meer open.

Wat betekent dit voor het verloop van het spel? Dit is echt een prachtig spel, maar ik speel hem nu pas voor het eerst, omdat ik ook nu pas een xbox heb. Lekker laat ja, maar ja, ik heb een xbox 1 gekocht omdat ik geen zin had zoveel geld neer te leggen voor een xbox 360.

Iemand advies ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_35102777
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hallo,

Momenteel ben ik bezig om het spel "Fable, The Lost Chapters" (PC) l te spelen, maar ik loop enorm vast.

Het gaat hier om het level "Find The Bandit Seeress". Je komt in het begin aan bij een poort die niet geopend kan worden en waar niemand (als in: vijand of zo) in de buurt gevonden kan worden.
Op diverse walkthroughs staat dat je moet wachten tot er een aantal bandieten naar buiten komen die je dan met je boog neer moet schieten, maar ik heb al heel lang gewacht en er komt niemand en de poort gaat ook niet open.

Heel af en toe hoor je wel iemand praten achter de poort tegen een ander.

Heeft iemand de gouden tip hoe ik hier doorheen kom? Alvast bedankt!
Misschien echt eens in zicht gaan lopen zodat de vijanden wel naar buiten komen? Volgens mij gaat de poort pas echt dicht als ze je gezien hebben en dan moet je die vijanden verslaan en wachten totdat de poort weer open gaat. Dan komen er nog meer vijanden welke je ook moet verslaan. Je moet er volgens mij tussen de 6-9 verslaan en dan kan je wat items vinden in boxen o.i.d.
Als je dus de vijanden verslagen hebt en de items hebt dan moet je terug naar die steen in de buurt en daarachter schuilen voor de nieuwe vijanden die de poort bewaken. Met een goede timing kun je ongezien door de poort komen.

Ik weet eigenlijk niet waarom er niemand komt.. het zou wel moeten. Succes in ieder geval.
pi_35105800
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
- verhaal -
Die geesten moet je gewoon kapot hakken volgens mij, kan me niets van een truc herinneren.

Je kan de dam open of dicht laten, dit heeft invloed op de rest van de quest, als het goed is is dat wel uitgelegd in het spel.

Ik ga het ook nog een keer spelen, misschien dat ik je verder kan helpen als ik daar ook weer ben, duurt niet al te lang.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 13:15:22 #29
16180 crew  CoolGuy
pi_35149613
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef peristilius het volgende:

[..]

Die geesten moet je gewoon kapot hakken volgens mij, kan me niets van een truc herinneren.

Je kan de dam open of dicht laten, dit heeft invloed op de rest van de quest, als het goed is is dat wel uitgelegd in het spel.

Ik ga het ook nog een keer spelen, misschien dat ik je verder kan helpen als ik daar ook weer ben, duurt niet al te lang.
Ik ben al verder. Ik heb een follower, zo'n klein meisje, Sun Flower of zoiets, die in een of andere Ogre verandert als er vijanden komen. Die heeft die dikzak afgemaakt, alleen de laatste trap deed ik en toen was het goed. Inmiddels ben ik alweer een stuk verder. Ik zit nu op het pirateneiland. Gao The Great (de vader van die ene gast die ik eerder al afgemaakt heb) is dood, en het meisje is herenigd met dr moeder.

Echt een prachtig spel...ik heb er nu 6 uur opzitten of zo, en het mag van mij nog wel even doorgaan. Wat ik me wel afvraag. Er zijn allemaal van die sidequests. MOET je die doen omdat het verhaal anders vastloopt, of gaat de hoofdlijn wel gewoon verder? Bijvoorbeeld, ergens bij Tiens Landing heb ik een gozer gesproken die op zoek was naar een koe (heb ik in dit topic gelezen, ik dacht dat t zn dochter was). Die koe heb ik echter nooit gevonden. Betekent dit dat het verhaal op een gegeven moment vastloopt?

Ik heb er zo een paar 'open' staan, maar ook een heel aantal fullfilled.
pi_35220215
Ik zit vast met SimCity 4.. Het gaat opzich, maar mijn residental kavels blijven bruin met huis erop terwilj bij anderen er allemaal natuur, tuinen, voetbalveldjes, parkeerplaatsen enz. komen. Wat doe ik verkeerd.. iemand tips?
pi_35220318
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef gamefreak_tim het volgende:
Ik zit vast met SimCity 4.. Het gaat opzich, maar mijn residental kavels blijven bruin met huis erop terwilj bij anderen er allemaal natuur, tuinen, voetbalveldjes, parkeerplaatsen enz. komen. Wat doe ik verkeerd.. iemand tips?
hebben ze een goede verbinding met industry en commercie? is het niet te druk op de weg?
kijkanders voor tips in het centrale simcity 4 topic
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 18:58:48 #32
16180 crew  CoolGuy
pi_35263302
Oke. Bij Jade Empire zit ik nu in de Imperial City. Ik ben in de Arena en ik zit in de laatste ronde. Ik moet die gozer...hoe heet ie...Dragon...of zo verslaan. Dat lukt me niet. Is hier een trucje voor?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:30:11 #33
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_35346873
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef CoolGuy het volgende:
Oke. Bij Jade Empire zit ik nu in de Imperial City. Ik ben in de Arena en ik zit in de laatste ronde. Ik moet die gozer...hoe heet ie...Dragon...of zo verslaan. Dat lukt me niet. Is hier een trucje voor?
The ravager?

Goed vechten lijkt me, is heel moeilijk idd... Probeer je anders te veranderen in een Demon
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:30:25 #34
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_35346882
Beste mensen, ik heb vanmiddag voor de Xbox Star Wars KOTOR deel 2 gekocht. Kan ik deze gewoon spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Zijn het 2 verhalen op zich? Of is het samen 1 verhaal?
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:09:45 #35
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_35356441
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:02 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Misschien echt eens in zicht gaan lopen zodat de vijanden wel naar buiten komen? Volgens mij gaat de poort pas echt dicht als ze je gezien hebben en dan moet je die vijanden verslaan en wachten totdat de poort weer open gaat. Dan komen er nog meer vijanden welke je ook moet verslaan. Je moet er volgens mij tussen de 6-9 verslaan en dan kan je wat items vinden in boxen o.i.d.
Als je dus de vijanden verslagen hebt en de items hebt dan moet je terug naar die steen in de buurt en daarachter schuilen voor de nieuwe vijanden die de poort bewaken. Met een goede timing kun je ongezien door de poort komen.

Ik weet eigenlijk niet waarom er niemand komt.. het zou wel moeten. Succes in ieder geval.
Volgens mij zat er iets niet helemaal lekker, want ik heb een eerdere saved world gepakt en ben toen dus helemaal opnieuw begonnen.
Zodra ik binnenkwam, stonden ze er nu wel, dus volgens mij was er iets van een foutje ingeslopen of zo. Anyway, ik ben eruit.
Smell the flowers while you can....
pi_35515270
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

- knip -
Sidequests zijn niet belangrijk voor het verdere verloop van het verhaal.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_35515303
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen, ik heb vanmiddag voor de Xbox Star Wars KOTOR deel 2 gekocht. Kan ik deze gewoon spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Zijn het 2 verhalen op zich? Of is het samen 1 verhaal?
Het zijn aparte verhalen, maar er zitten wel verwijzingen naar deel 1 in deel 2. Sowieso zou ik deel 1 eerst spelen, die is veel beter, een van de beste Xbox spellen.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:03:29 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35537770
Hallo Ik ben Far Cry Instincts aan het spelen op de Xbox. Ben al aardig ver. Net de mijn uit, stukje gevlogen en ik heb er een nieuwe ability bij: namelijk Feral speed. Allemaal leuk en aardig, maar hoe werkt dat in godsnaam Ik druk op Y om feral speed te activeren. Begin te lopen (hij rent niet eens), moet een keer op A drukken (maar wanneer precies) en ik donder iedere keer precies in het ravijn . Heb het na een keertje of 5 proberen maar opgegeven. Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 februari 2006 @ 17:01:33 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35546781
schopje nou ik ben weer een stukje verder. Het springen lukt nog steeds niet, maar ben wel de vallei doorgekomen . Nu moet ik echter weer een jump doen en nu kom ik er niet onder uit, want ik moet naar een ander dak springen godver...
Niet meer actief op Fok!
pi_35577285
Hele stomme vraag maar ik speel Sims2 en wil gaan verbouwen, heb er voorheen een aantal grassprietachtige dingetjes neergezet die ik nu niet meer wegkrijg De struikjes, boompjes enz. krijg je gewoon weg met het handje maar die dingen niet! Nu kan ik niet bouwen op de plaats waar die krengen staan

Iemand enig idee?
pi_35577426
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:47 schreef heaven7 het volgende:
Hele stomme vraag maar ik speel Sims2 en wil gaan verbouwen, heb er voorheen een aantal grassprietachtige dingetjes neergezet die ik nu niet meer wegkrijg De struikjes, boompjes enz. krijg je gewoon weg met het handje maar die dingen niet! Nu kan ik niet bouwen op de plaats waar die krengen staan

Iemand enig idee?
Misschien dat ze je hier ook kunnen helpen: [PC] The Sims2 Deel 20!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:53:32 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35577499
Nou mijn Engels speelt me parten dus Ik zat een hele tijd te klooien met dat ene knopje, blijkt dat ik hem even heel kort moest intikken (tap) ipv langer ingedrukt houden. Nog bedankt voor jullie hulp
Niet meer actief op Fok!
pi_35577538
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef peristilius het volgende:

[..]

Misschien dat ze je hier ook kunnen helpen: [PC] The Sims2 Deel 20!
Dankje
pi_35578083
Ik ben er al achter Het is onkruid
pi_35578110
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:27:33 #46
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35578557
Help ik zit vast! Kan iemand me bevrijden? Ik woon in het huis met de blauwe deur.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_35579125
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef BMH het volgende:
Help ik zit vast! Kan iemand me bevrijden? Ik woon in het huis met de blauwe deur.

Je zou inderdaad eens wat vaker de deur uit moeten gaan.
pi_35587563
Ik zit vast in Castlevania DS. Heb net een eindbaas verslagen waardoor ik kan zweven in de lucht. Maarja, kan nu verder nergens meer heen.

Heb een ruimte met 100'den op elkaar gestapelde skeleten, daar zit een deur waarvoor je heel hoog moet springen.
Heb een ruimte in de toren, waaruit een gat zwarte rook komt, daar zit dus een deur. Heb ik een seal voor nodig, die ik niet heb.
Nog een andere deur, waar ik ook een seal voor nodig heb, die ik niet heb.
Een water ingang, maarja, kan niet zwemmen. (Of mis ik wat?)
En een ingang met een stalen luik ervoor, maarja, kan niet door staal.

Dat zijn de opties, zegmaar. Iemand enig idee?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:20:17 #49
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35711398
Iemand?
pi_35871149
Jak3 Playstion2 WHAA KOM ER NIET UIT!

Ben bij "Rescue Seem at Temple", wat moet je hier doen?
Met Light jak Flight kun je rondom een "gebouw" vliegen op pilaren en er zitten wat wat deuren maar die kunnen niet open?

Als je te lang rondvliegt is je light jak Flight leeg en je zit op een gedeelte waar je jezelf niet op kunt laden zit je vast, het enige wat je dan kunt doen is dood vallen in de afgrond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')