Misschien echt eens in zicht gaan lopen zodat de vijanden wel naar buiten komen? Volgens mij gaat de poort pas echt dicht als ze je gezien hebben en dan moet je die vijanden verslaan en wachten totdat de poort weer open gaat. Dan komen er nog meer vijanden welke je ook moet verslaan. Je moet er volgens mij tussen de 6-9 verslaan en dan kan je wat items vinden in boxen o.i.d.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hallo,
Momenteel ben ik bezig om het spel "Fable, The Lost Chapters" (PC) l te spelen, maar ik loop enorm vast.
Het gaat hier om het level "Find The Bandit Seeress". Je komt in het begin aan bij een poort die niet geopend kan worden en waar niemand (als in: vijand of zo) in de buurt gevonden kan worden.
Op diverse walkthroughs staat dat je moet wachten tot er een aantal bandieten naar buiten komen die je dan met je boog neer moet schieten, maar ik heb al heel lang gewacht en er komt niemand en de poort gaat ook niet open.
Heel af en toe hoor je wel iemand praten achter de poort tegen een ander.
Heeft iemand de gouden tip hoe ik hier doorheen kom? Alvast bedankt!
Die geesten moet je gewoon kapot hakken volgens mij, kan me niets van een truc herinneren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
- verhaal -
Ik ben al verder. Ik heb een follower, zo'n klein meisje, Sun Flower of zoiets, die in een of andere Ogre verandert als er vijanden komen. Die heeft die dikzak afgemaakt, alleen de laatste trap deed ik en toen was het goed. Inmiddels ben ik alweer een stuk verder. Ik zit nu op het pirateneiland. Gao The Great (de vader van die ene gast die ik eerder al afgemaakt heb) is dood, en het meisje is herenigd met dr moeder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die geesten moet je gewoon kapot hakken volgens mij, kan me niets van een truc herinneren.
Je kan de dam open of dicht laten, dit heeft invloed op de rest van de quest, als het goed is is dat wel uitgelegd in het spel.
Ik ga het ook nog een keer spelen, misschien dat ik je verder kan helpen als ik daar ook weer ben, duurt niet al te lang.
hebben ze een goede verbinding met industry en commercie? is het niet te druk op de weg?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef gamefreak_tim het volgende:
Ik zit vast met SimCity 4.. Het gaat opzich, maar mijn residental kavels blijven bruin met huis erop terwilj bij anderen er allemaal natuur, tuinen, voetbalveldjes, parkeerplaatsen enz. komen. Wat doe ik verkeerd..![]()
iemand tips?
The ravager?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef CoolGuy het volgende:
Oke. Bij Jade Empire zit ik nu in de Imperial City. Ik ben in de Arena en ik zit in de laatste ronde. Ik moet die gozer...hoe heet ie...Dragon...of zo verslaan. Dat lukt me niet. Is hier een trucje voor?
Volgens mij zat er iets niet helemaal lekker, want ik heb een eerdere saved world gepakt en ben toen dus helemaal opnieuw begonnen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Misschien echt eens in zicht gaan lopen zodat de vijanden wel naar buiten komen? Volgens mij gaat de poort pas echt dicht als ze je gezien hebben en dan moet je die vijanden verslaan en wachten totdat de poort weer open gaat. Dan komen er nog meer vijanden welke je ook moet verslaan. Je moet er volgens mij tussen de 6-9 verslaan en dan kan je wat items vinden in boxen o.i.d.
Als je dus de vijanden verslagen hebt en de items hebt dan moet je terug naar die steen in de buurt en daarachter schuilen voor de nieuwe vijanden die de poort bewaken. Met een goede timing kun je ongezien door de poort komen.
Ik weet eigenlijk niet waarom er niemand komt.. het zou wel moeten. Succes in ieder geval.
Sidequests zijn niet belangrijk voor het verdere verloop van het verhaal.quote:
Het zijn aparte verhalen, maar er zitten wel verwijzingen naar deel 1 in deel 2. Sowieso zou ik deel 1 eerst spelen, die is veel beter, een van de beste Xbox spellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen, ik heb vanmiddag voor de Xbox Star Wars KOTOR deel 2 gekocht. Kan ik deze gewoon spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Zijn het 2 verhalen op zich? Of is het samen 1 verhaal?
Misschien dat ze je hier ook kunnen helpen: [PC] The Sims2 Deel 20!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:47 schreef heaven7 het volgende:
Hele stomme vraag maar ik speel Sims2 en wil gaan verbouwen, heb er voorheen een aantal grassprietachtige dingetjes neergezet die ik nu niet meer wegkrijgDe struikjes, boompjes enz. krijg je gewoon weg met het handje maar die dingen niet! Nu kan ik niet bouwen op de plaats waar die krengen staan
Iemand enig idee?
Dankjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien dat ze je hier ook kunnen helpen: [PC] The Sims2 Deel 20!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef BMH het volgende:
Help ik zit vast! Kan iemand me bevrijden? Ik woon in het huis met de blauwe deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |