abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 08:01:22 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34604411
Een sessie met Spike, een stoere - ahem- Jack Russel van vrienden.

1

2

3 Aaaaah mag ik mee baasje??? Toe nou! Ik zal heel braaf zijn

4

ik heb bij een aantal foto's ervoor gekozen om de achtergrond niet te verlichten, misschien had ik dat beter niet kunnen doen

Bij deze heb ik in PS geprobeerd de rechterkant een spotlicht te geven. Is het wat? of is het te nep zo?

5

Bij deze foto heb ik zijn eeehmmm...'dienstpistool' even weggekloond, het was net of hij 5 pootjes had

6

7

dat gele achtergrondlicht heb ik na 6 foto's ofzo alweer weggehaald...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf maandag 30 januari 2006 @ 08:56:50 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_34604891
Hahaha, leuke serie!
De Jack Russels die ik ken blijven niet zo braaf zitten!

ik denk dat ik 1 en 5 het leukste vind.
4 vind ik een beetje raar door 't groothoek effect.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 30 januari 2006 @ 09:20:30 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34605269
quote:
Op maandag 30 januari 2006 08:56 schreef Xilantof het volgende:
Hahaha, leuke serie!
De Jack Russels die ik ken blijven niet zo braaf zitten!

ik denk dat ik 1 en 5 het leukste vind.
4 vind ik een beetje raar door 't groothoek effect.
Spike is een heel goed afgericht hondje maar zelfs hij was het soms zat en sprong uit de koffer of van de stoel. of hij zat heel zieligjes te piepen dat ie er geen zin meer in had

groothoek effect op 4? Ik begrijp je niet want er is voor zover ik kan zien niet echt sprake van vervorming, en ik heb alle foto's op portretstand genomen.

wat mij ontzettend meeviel was dat hij niet bang was voor de flitsers.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 30 januari 2006 @ 12:58:02 #4
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_34610288
Leuke serie! Vooral # 1 t/m 5 voor mij, de laatste twee komen erg frontaal, en daarmee als 'standaard' huisdierenfoto's over. Belichting is overal dik in orde. Het op reis idee was hier en daar misschien beter tot zijn recht gekomen als de hond niet in de camera had gekeken, maar in de (onzichtbare) verte.

p.s. Betekend dit dat je weer terug bent? Ik hoop het
Life is what you make it.
pi_34611157
Ik vind ze erg mooi. Kan eigenlijk geen dingen vinden waar ik als 'leek' me aan stoor.

Arme hond... zomaar zijn dienstpistool afgepakt
pi_34611481
Geinig idee zo, een hond in een koffer. Persoonlijk zou ik de selectie daar dan ook helemaal op afstemmen. Over het geheel een sympathieke en technisch nette serie, hoewel wat aan de donkere kant. Ik kan me voorstellen dat de baasjes van Spike hier erg tevreden over gaan zijn. Per foto:

1: prima compo. beetje te groot
2: leuk, die lichtval in de koffer geeft wat extra diepte. Ik zou m onderin strakker croppen. Zo mooi is die vloer nou ook weer niet.
3. Leuke blik, verder voegt ie niet echt wat toe
4. Vind ik wat minder. Compo is niet zo sterk en dat stukje plant links mag er nog wel even af
5. Ik zie geen spotlicht Compo is hier wel sterk en ook ik hier zou ik onder strakker croppen.
6 Mijn dienstpistool, wat doe je? Eerlijk gezegd een beetje een 'baasje'-foto, met dat hoge standpunt
7 Tja dat achtergrondlicht en ook hier toch ook weer dat hoge perspectief. Minder.

2 en 5 zijn mn favo's. Ik mis eigenlijk een echte close-up, die zou in zo'n serie niet misstaan.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 30 januari 2006 @ 13:42:13 #7
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34611533
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind ze erg mooi. Kan eigenlijk geen dingen vinden waar ik als 'leek' me aan stoor.

Arme hond... zomaar zijn dienstpistool afgepakt
ik ben heel voorzichtig geweest

eigenlijk zou er een disclaimer bij moeten he?

No animals or photographers were harmed during this shoot

@ Schanulleke: misschien
  maandag 30 januari 2006 @ 14:59:36 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34613881
@ V.V. natuurlijk hebben we een close-up portretje

pi_34613974
http://xs66.xs.to/pics/06051/Spike11.jpg

Puckzzz, deze is wel leuk hoor

(heb het niet in een quote gezet)
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  maandag 30 januari 2006 @ 15:10:31 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34614209
De highlights in de ogen zijn vierkant, dat vind ik toch wel onnatuurlijk. Voor de rest vind ik het een leuke serie.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_34616527
Wauw Puckzzz! Heel mooi gedaan, goede sfeer vast gelegd en Spike Wat een schatje!
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_34618147
Mooie leuke serie!

#1 vind ik het mooiste.
Bij #3 wil hij net iets met zijn tong gaan doen ofzo, het lijkt imho iig een beetje raar hoe hij daar kijkt.
#5 en de laatste foto die je hier post vind ik ook erg mooi (dat koppie )
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_34687190
Wat een mooie serie!
-Goeie belichting
-Goeie 'scene' opgezet (lijkt wel studio werk)
-Rustige achtergrond
-Lekker scherp
-Karakter van je 'model' goed gevangen

Één klein puntje: imho was een extra lamp om op sommige plekken de schaduwen wat uit te lichten op zijn plaats geweest. Verder niets dan lof
pi_34688189
decor is goed
vind het jammer dat de koffer steeds in die donkere achtergrond verdwijnt
je had beter ff door kunnen spelen met die achtergrond lamp en die afschermen van de backdrop, eventueel wat dimmen
dan blijft de achtergrond mooi zwart en worden de objecten beter zichtbaar
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_35147196
ahh ja zoiets is gaaf om te hebben van je hond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')