heh, een keer in 86e min nog met 3-1 voor gestaan en met 3-5 verlorenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:47 schreef stefmans het volgende:
ik stond ook en keer met 0-3 voor in de 80ste minuut en verloos met 5-3![]()
quote:
Voor 7 k gekochtquote:Antonio Gerardo Deiana (92334104)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
50Kquote:
Ambrosi Lepper (71078354)
31 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Oftewel, mss moet je hem helemaal vanaf het begin af aan trainen, want er is geen duidelijk hoofdstat. Zn conditie is waardeloos, dus je zult minimaal 4 á 5 weken conditietraining moet geven, wil je er echt aan verdienen. Bovendien kan zn tsi ook hoger zijn - dan dat ie zou moeten zijn - door zn hoge vorm.quote:Antonio Gerardo Deiana (92334104)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 744 �/week inclusief een 20% bonus
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
De uitstekende conditie is leuk (maar nutteloos), geen vleugel, geen pm, zwak passen (wat eigenlijk niet echt telt) en hij is 31 jaar. Oftewel als ie geblesseerd raakt kan je hem ontslaan (helaas ben ik ervaren sinds zondag). Zn matige ervaring is dan wel weer mooi meegenomen. Alhoewel die niet direct inzetbaar is door zn zwakke vorm.quote:Ambrosi Lepper (71078354)
31 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 816 �/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Trainee had ik nodig, en koste maar 7k, dus gokte het eropquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oftewel, mss moet je hem helemaal vanaf het begin af aan trainen, want er is geen duidelijk hoofdstat. Zn conditie is waardeloos, dus je zult minimaal 4 á 5 weken conditietraining moet geven, wil je er echt aan verdienen. Bovendien kan zn tsi ook hoger zijn - dan dat ie zou moeten zijn - door zn hoge vorm.
Kortom, ik zou hem niet gekocht hebben..Maar, ik koop zowiezo geen trainees zonder zijstats..
[..]
De uitstekende conditie is leuk (maar nutteloos), geen vleugel, geen pm, zwak passen (wat eigenlijk niet echt telt) en hij is 31 jaar. Oftewel als ie geblesseerd raakt kan je hem ontslaan (helaas ben ik ervaren sinds zondag). Zn matige ervaring is dan wel weer mooi meegenomen. Alhoewel die niet direct inzetbaar is door zn zwakke vorm.
En de 'normale prijs' voor een goed verdediger met zwak passen van rond de 23 jaar is 45k (voor zoveel heb ik mn verdedigers gekocht), dus ik denk dat je meer betaald heb voor zn ervaring, dan voor zn skills.
Typfout? Aangezien die zwak vorm heeft..quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook alleen gezocht op minimaal matig vorm, gelezen dat dat wel belangrijk is.
Flip Fluitketel bracht me op het idee . . .quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:53 schreef SuperWeber het volgende:
Tssssssssssssssk...
Heb eens respect voor onze Scud...
Ik bedoelde ervaring idd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Typfout? Aangezien die zwak vorm heeft..
Jaja, ik ga voor die award!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:13 schreef Grumpey het volgende:
En daemon19, goede analyse van die beide spelers, hoef zelf niet eens meer te reageren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |