voor zo'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
In hoevere kan je van die \"Beste opstellingen\" calculator van HT Coach Profesional uitgaan??
k thnxquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor zo\'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
als ik dit goed lees dan kan feyenoord dus wel in de kuip winnenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alsof jullie wel eens in de kuip van ons winnen
wat was het? 1 keer in de laatset 10 jaar? :\')![]()
Wat is dat PSV ook een kutclub hè met kutsupporters... Waar die lui hun principes al voor opzij zetten...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:29 schreef pvrens het volgende:
[..]
als ik dit goed lees dan kan feyenoord dus wel in de kuip winnen
maar ik ben helaas dit jaar voor ajax (maar dat is alleen maar beter voor psv) Anders zou ik echt wel voor feyenoord zijn, want het is altijd leuker om ajax dik te zien verliezen
Het leukste is uiteraard als ze allebei dik verliezen, maar iets zegt me dat dat niet mogelijk is in deze wedstrijd
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat is dat PSV ook een kutclub hè met kutsupporters... Waar die lui hun principes al voor opzij zetten...
Kampioen wordt je toch omdat je de beste bent...
Niet omdat Ajax van Feyenoord wint...
Dit kan écht niet...
4,2M voor een keeperquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
fok terug
TU: tweede speler naar magnificent, 20jarige met ook passable passing en passable wingergaat niet in de verkoop
een voor de lange termijn
verder:
04-02-2006 Sold a player and received 1 206 660 ¤
04-02-2006 Bought a player and paid 4 246 000 ¤.
03-02-2006 Sold a player and received 1 997 450 ¤
03-02-2006 Sold a player and received 271 704 ¤
mn outstanding keeper verkocht, en mn potentiele u20 macedonische trainee (naar mijn idee kwam ie niet meer aanmerking), en nu een world class keeper met excellent exp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik ben dus echt voor feyenoord, als psv-er, feyenoord is veel sympathieker
ajakkesvage spoiler quote tags VKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry maar ik vind Feyenoord helemaal niets, ajax ook niet, geef mij dan maar AZWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:42 schreef komrad het volgende:
[..]
vage spoiler quote tags VK
sorry maar ik vind Feyenoord helemaal niets, ajax ook niet, geef mij dan maar AZ
hiermee kun je toch ook de opstelling meteen uploaden naar hattrick??? of niet???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor zo\'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
Zullen we nou weer ontopic gaan? (en de kneuzerige reacties van jouw kant maar achterwege laten?)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:19 schreef foetre het volgende:
[..]
En terecht (van Geel vuile nsb-er)
idd, makkelijk is dat je een popup krijgt of je alles al gedaan hebt(opstelling,pull jeugdopleiding)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
behalve de opstelling, kan je trouwens met dit progje ook nog veel meer andere statistieken enzo bekijken. Sinds de updates is dit erg verbeterd
je hebt ook ontopic posts verwijderdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Slowchat verwijderd, beperk het aub tot het spel
Mijn excuses, het is hier moeilijk uit elkaar te houdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt ook ontopic posts verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |