nog beter,je krijgt er van die dingen bij die aan je sleutelhanger kunnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:35 schreef DeTolk het volgende:
@TS : Wat is het nou voor moeite om zo'n gratis kaartje aan te vragen en mee te nemen?
Past makkelijk in het vakje van je portommonee waar normaal gesproken een bankpasje inhoort.
Slimquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:09 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb de streepjescode van mn bonuskaart op mn postbankpas laten drukken. airmiles ook trouwens. heb nu altijd alles bij de hand.
Haha! Dat is geniaal! Nu nog een fatsoenlijke(!) bank vinden die die service ook verleendquote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:09 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb de streepjescode van mn bonuskaart op mn postbankpas laten drukken. airmiles ook trouwens. heb nu altijd alles bij de hand.
Idd, je krijgt meteen een vel mee met 4 bonuskaarten en je hoeft er niets voor te doen. Geef dan iedere klant gewoon de bonuskorting en noem het dan gewoon korting. Hoe vaak sta ik wel niet in de rij en gevraagd wordt door een klant of ik een bonuskaart heb die hij/zei even mag lenen.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:00 schreef Xennia het volgende:
Ik heb helemaal geen adresgegevens vermeld, vertik ik ook. Kreeg dat kaartje zo mee
owjo jij bent stoer, was ik maar net zoals jij.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:22 schreef RijstNatie het volgende:
10euro pinnen is gewoon voor losers, ik werk zelf ook altijd met chip omdat ik gedwongen wordt door die tyvuslijers...
lang leven contant geld
Doen ze niet altijd, de slettenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef oinkoink12 het volgende:
ALs je er geen wil gebruiken kan je ook gewoon het AH bonuskaart nummer laten gebruiken door de cassiere. kost je geen moeite
Moet je om een klachtenkaartje vragenquote:
da's boner-korting... da's wat andersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef SevenWonders het volgende:
Of je lacht even lief naar het kassameisje en je hebt je bonuskorting.Lukt vrijwel altijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |