yup.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Laat me raden, oerwoudgeluiden?
Eto'o heeft niet gescoord hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
Trieste gang van zaken, mooi dat hij iig heeft gescoord.
Om hem nou een loser te noemen gaat te ver. Waarschijnlijk heeft de rest van het team tegen hem gezegd dat ze Zaragoza wel even zouden oprollen. In plaats van collectief het veld af te stappen kozen ze voor sportieve revanche. Eto'o wilde zijn team niet in de steek laten.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef DutchGooner het volgende:
In eerste instantie dacht ik eindelijk.
Toen Eto'o terugkeerde richting het veld vond ik het een loser.
Stap dan een keer van het veld en maak dan dat punt.
Nu geef je ze nog d'r zin
Zo kan je het idd ook zien en zit ook wel wat in maar als je dan je (terechte) punt wil maken stap je door.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Om hem nou een loser te noemen gaat te ver. Waarschijnlijk heeft de rest van het team tegen hem gezegd dat ze Zaragoza wel even zouden oprollen. In plaats van collectief het veld af te stappen kozen ze voor sportieve revanche. Eto'o wilde zijn team niet in de steek laten.
Effe offtopic: wat doe je morgen in de Galg DG?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo kan je het idd ook zien en zit ook wel wat in maar als je dan je (terechte) punt wil maken stap je door.
Beter zou idd geweest zijn als het gehele team er vanaf was gestapt.
Ben uitgenodigd door een bevriende Utrecht supporter.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Effe offtopic: wat doe je morgen in de Galg DG?
Welk vak zit je?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben uitgenodigd door een bevriende Utrecht supporter.
Eerst effe het home in en dan 90 minuten ellende aanschouwen
check je mail,als ie nu wel werkt...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK, dan zwaai ik morgen wel effe... ik zit aan de andere kant!
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
check je mail,als ie nu wel werkt...
Hij heeft gewoon gelijk hoor....quote:Op zondag 26 februari 2006 10:50 schreef WeebI het volgende:
anyway, hier zijn de vids:
1-0 Ronaldinho
2-0 Larsson
Eto'o huillie
"Hij is ook zwart, scheld hem ook uit"
Bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |