Ik niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie Barcelona nog weleens alles verspelen
Ik hoop het, ik lees nu pas dat Deco en Messi er ook niet bij waren, dus dat betekent dat ze met een vrijwel geheel ander middenveld speelden. Dan kan ik me voorstellen dat Barcelona het lastig krijgt. Maar de manier waarop ze verliezen is wel triest natuurlijk, nu maar hopen dat Barcelona goed kan om gaan met deze tegenslagen. In deze periode zal blijken of ze echt het beste team ter wereld hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik niet.
14x winst op rij, en nu ff een dipje. Prima, dat overkomt elk team toch wel en bovendien missen ze nu wat (belangrijke) spelers en zijn er lastige wedstrijden. Dit gewoon ff doorkomen, want Madrid krijgt deze reeks binnen een paar weken ook en die verspelen zeker ook punten (er is nog Valencia-Madrid en Barça-Madrid).
Het komt goed voor Barça
Nu hopen dat ze niet zo snel uit het dipje komenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik niet.
14x winst op rij, en nu ff een dipje. Prima, dat overkomt elk team toch wel en bovendien missen ze nu wat (belangrijke) spelers en zijn er lastige wedstrijden. Dit gewoon ff doorkomen, want Madrid krijgt deze reeks binnen een paar weken ook en die verspelen zeker ook punten (er is nog Valencia-Madrid en Barça-Madrid).
Het komt goed voor Barça
Dat las je na de wedstrijd pas, ja, jij hebt echt verstand van Spaans voetbalquote:Op maandag 13 februari 2006 02:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik lees nu pas dat Deco en Messi er ook niet bij waren, dus dat betekent dat ze met een vrijwel geheel ander middenveld speelden. Dan kan ik me voorstellen dat Barcelona het lastig krijgt. Maar de manier waarop ze verliezen is wel triest natuurlijk, nu maar hopen dat Barcelona goed kan om gaan met deze tegenslagen. In deze periode zal blijken of ze echt het beste team ter wereld hebben.
ze pakken de copa gewoon en zo komen ze aan Europees voetbalquote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef ErikT het volgende:
En Zaragoza met het 11e gelijkspel van het seizoen weer niks opgeschoten![]()
Laat jojomen t maar niet horenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef WeebI het volgende:
[..]
ze pakken de copa gewoon en zo komen ze aan Europees voetbal
Copa gaat naar Real!quote:
Waarom zouden hier alleen maar mensen met verstand van het Spaanse voetbal mogen posten dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat las je na de wedstrijd pas, ja, jij hebt echt verstand van Spaans voetbal
quote:Villa heeft medelijden met Víctor Valdés
Met een tragische blunder maakte Víctor Valdés onbedoeld de Spaanse titelstrijd een heel stuk spannender. De doelman van Barcelona dacht zondagavond simpeltjes ploeggenoot Carles Puyol de bal in de voeten te schuiven, maar speelde pardoes tegenstander David Villa aan. De topscorer van Valencia strafte die misser genadeloos af, zodat de voorsprong van Barça in anderhalve week van twaalf naar zes punten slonk.
'Het was een vreselijke misser van mij', baalde Valdés. 'Ik ben alleen verantwoordelijk voor deze nederlaag. Het doelpunt was niets meer dan een kadootje van mij. Ik ben ontdaan.'
Doelpuntmaker Villa had het te doen met de doelman. 'Het is jammer dat Valdés zo'n fout maakte. En eerlijk gezegd heb ik medelijden met hem. Eerder dit seizoen maakte hij een soortgelijke fout tegen ons in het Camp Nou. Maar ik ben er zeker van dat hij er wel weer bovenop komt. Hij is een goede keeper.'
Villa verwijst naar het 2-2 gelijke spel van beide ploegen op 21 september. Bij een 1-1 tussenstand na ging Valdes in de fout. Hij wilde de bal wegknallen, maar schoot op de rand van de zestien de bal via de aanstormende Villa in zijn eigen doel.
Naast Villa sprak ook Valdés' ploeggenoot Mark van Bommel sprak maandag troostende woorden op de dagelijkse persconferentie van Barcelona. 'Víctor Valdés is één van de beste keepers ter wereld. Hij is een goede professional en een goed persoon. Hij heeft alle steun van de groep en we zijn ervan overtuigd dat hij in de komende duels zal helpen punten te pakken.'
En ook de tweede competitienederlaag op rij kon Van Bommel niet verontrusten. 'De groep heeft nog steeds vertrouwen en is rustig. We hebben nog altijd zes punten voorsprong op de rest. La Liga is nog steeds in onze handen.' En: 'Vorige week, toen we verloren van Atlético Madrid, speelden we slecht, maar gisteren hebben we het goed gedaan. We hebben alleen niet gescoord.'
Al een paar goede seizoenen, nu bevestigt hij dat hij het ook in de top kan.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:21 schreef dndiek het volgende:
Villla draait een goed seizoen
pff, die woorden van Van Bommel. VV heeft wel vaker domme fouten gemaakt. Het is wel duidelijk dat hij niet bij Barca thuis hoort.quote:
Ik las dat ie z'n 13de maakte en dat dat evenveel is als vorig jaar in totaal (tevens z'n record). Nu vind ik 13 nou niet echt geweldig, omdat nou een goed seizoen te noemen..quote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Al een paar goede seizoenen, nu bevestigt hij dat hij het ook in de top kan.
Waar zou hij nu heen gaan? PSV?quote:Cuper neemt ontslag bij Mallorca
**Hector Cuper heeft ontslag genomen
bij Real Mallorca.De Argentijnse coach
kwam eind 2004 voor de tweede keer aan
het roer bij de club op de Balearen.Als
opvolger van Benito Floro vocht hij met
Mallorca vorig seizoen met succes tegen
degradatie.Op de laatste speeldag werd
de Primera Division-status behouden.
Ook dit seizoen bungelt Mallorca in de
staart van de tabel.Na de 1-1 op zondag
tegen Getafe is de club,puntgelijk met
Athletic Bilbao,zelfs hekkensluiter.
Net op tijd voor het WK en volgend seizoen weer vlammen?quote:Kluivert geopereerd, pas half april terug
Patrick Kluivert is dinsdagmorgen in Nederland geopereerd aan zijn rechterknie. Dokter Van Dijk haalde een stukje van zijn buitenmeniscus weg en maakte het gewricht schoon.
De spits van Valencia revalideert in eerste instantie eveneens in Nederland. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal ligt er volgens de medische staf van de Spaanse nummer twee acht tot tien weken uit.
Dat betekent voor Kluivert in het gunstigste geval dat hij half april weer in actie kan komen in de Primera División. Er staan dan nog zes speeldagen op het programma.
Kluivert speelde dit seizoen mede door blessures maar negen keer mee in de competitie, waarvan één keer in de basis. De 29-jarige aanvaller scoorde eenmaal.
Scheelde niet veel, zou wel een schitterende stunt geweest zijn.quote:
Dan maar kampioen van Spanje, want iedereen liever dan Barça!quote:Real Madrid flikt het bijna tegen Zaragoza
Opgeven is voor lafaards, had coach Juan Ramón López Caro direct na de 6-1 afstraffing van zijn Real Madrid in de eerste halve finalewedstrijd om de Copa Del Rey geroepen. Het leek grootspraak, maar het lukte De Koninklijke nog bijna ook om de schande van La Romareda ongedaan te maken en Real Zaragoza uit te schakelen. De teller stokte echter op 4-0.
Real had een superstart. Na 66 seconden haalde Cicinho vanaf twintig meter uit na een afgeslagen hoekschop, waarna de bal diagonaal achter doelman César verdween. Nog binnen de vijf minuten maakte Robinho de tweede goal, door vanaf tien meter raak te schieten na een listig hakje van Ronaldo. En in de tiende minuut gleed Ronaldo zelf een voorzet van David Beckham in het doel voor de 3-0.
Na de zo gewenste doelpuntrijke openingsfase bleef Real lang tegen de vierde treffer aanhikken. Tot de zestigste minuut hield Zaragoza stand. Robert Carlos zorgde echter voor de vierde Madrileense goal, nagenoeg een kopie van de uithaal van collega-back Cicinho, zij het dat Roberto Carlos met zijn linker doel trof en nog harder schoot.
Het benodigde vijfde doelpunt verscheen echter niet op het scorebord. David Beckham, Robinho en Ronaldo kregen nog wel mogelijkheden, en Zinedine Zidane raakte zelfs nog de lat, maar Zaragoza-doelman César bleef overeind. Zo mag zijn ploeg zich opmaken voor de finale van de Copa Del Rey, waarin Espanyol of Deportivo La Coruña de tegenstander wordt.
quote:Zinedine Zidane raakte zelfs nog de lat
Omdat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
Dan maar kampioen van Spanje, want iedereen liever dan Barça!![]()
Daarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |