abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34602568
Wat heb jij op school uitgevreten wat echt niet door de beugel kon?
Deel 1 was heel leuk, dus dat vraagt om een vervolg..

Brand maar los
pi_34602963
kwerd dit jaar de eerste lesdag de les al uit gestuurd
PS4 online: micro_nl
pi_34603000
Ik was zo weinig bij de gymles dat, toen ik er een keer wel was, ik eruit werd gestuurd,
De leraar dacht dat ik van een andere klas was en hem voor de gek probeerde te houden.

Heel vreemd, ik had wel steeds een 6 op mijn rapport
pi_34603014
De tekenlerares geslagen omdat ze mij pijn deed
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_34603100
ik had ruzie met iemand in een vrij volle aula,het was je standaart klappen uitdelen gevecht tot 2 andere gasten mij beet hielden om er voor te zorgen dat ik niet door ging met vechten.
op dat moment ging er een kleine lerares voor me staan die de 2 jongens beval mij los te laten en dat ik NU op moest houden.
ik deed alles behalve dat en ik tilde de lerares van de grond en zette haar weer achter mij neer en ik ging door met mijn gevecht, de lerares was niet zo blij.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 30 januari 2006 @ 02:09:17 #6
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_34603129
Hahaha, dit lijkt me een geweldig topique!

Even snel deel I doorlezen

Edit: Deeltje nummero uno, voor de liefhebbers [ Qlique ]

[ Bericht 22% gewijzigd door I_are_Rudeboy op 30-01-2006 21:11:13 ]
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_34612289
Er 2 keer in 1 lesuur uitgestuurd worden? Een half jaar niet bij gym komen, en dan moet je een vervangende opdracht maken die al geheel op internet stond en vinden ze alles weer goed
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34612411
Ik weet nog best een paar verhaaltjes...

In de 5e en 6e waren we echte etters, hele groep jongens. Ik noem een paar "vliegende voorwerpen"... kastanjes, pepernoten, koekjes, slijm (groene rotzooi van zo'n spel), pennen, krijtjes, etc.

Verder van die verjaardagskaartjes met muziek, apparaatje onder de tafel van de docent, visdraad met stukje papier aan het eind, tussen de metalen stukjes, iedereen zitten en als de docent net begint het papier eruit trekken... en die docent maar zoeken!

Stinkgas... 'nuff said.

Ooit met z'n allen "muzikale tafels" gedaan, dus van VOOR naar ACHTEREN, van LINKS naar RECHTS, en dat met alle tafels...

Een imitatie-wedstrijd tennis, dus met de hoofden van links naar rechts en weer terug.

De videoband van MacBeth vervangen door beter materiaal...

En ga zo maar door!
  maandag 30 januari 2006 @ 14:24:19 #9
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_34612786
Nadat er drie uren uit waren gevallen, strontlazarus en met kegel, samen met twee anderen, te laat de klas in stappen.
Ik: "Jah, ik hhhad mmmu glazz noch nie leeggg"
Lerares: "Ik ben blij dat je toch nog komt, maar wil je alsjeblieft achterin gaan zitten, want die lucht daar kan ik niet tegen"
En dat op ongeveer drie meter afstand...

Iemand die net van het toilet afkomt weer terug spuiten met de brandslang ("whooo... staat daar zoveel druk op?").

Tijdens de les iemand zo hard op zijn neus slaan, dattie met stoel en al achterover gaat en met zijn achterhoofd landt op het bureaublad van de persoon daarachter. (overigens kreeg "het slachtoffer" straf, nadat ik had uitgelegd waarom ik dat deed)
Kunst zonder trein.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:43:19 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_34613832
- spuiten met brandslang in volle aula(kunnen ze dus niet waarderen)
- een aansteker gas laten spuiten, aansteken en in de ton gooien(resultaat kun je zelf nagaan/uitproberen)
- fietsen op dak zetten
- Een tosti-ijzer in iemands kluisje zetten en elke pauze tosti's maken(werd ook niet op prijsgesteld)
- Roken op verdieping 3, dus de hele school begon te stinken
- Schoonmakerswagentje 'stelen' en ermee wegrijden
(deze dingen heb ik allemaal dit schooljaar gedaan, van de vorige jaren weet ik nog weinig, alleen een keer dat ik een boze leraar had opgenomen en verstuurd had met de email, daarmee heb ik echt superveel problemen meegekregen... kutschooool!)
:-)
  maandag 30 januari 2006 @ 15:05:07 #12
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34614071
*dronken in de les geweest (maarja creatieve vakken op vrijdagmiddag met standaard 3 tussenuren)
* Diverse keren uit de klas gezet
* Vrijwel altijd op vrijdag een kater (lekker handig die leraar die dat nog even melde bij mijn diploma uitreiking)

Tja eigenlijk was ik een braaf jongetje
*
  maandag 30 januari 2006 @ 17:25:35 #13
140370 nouwneej
wahahhahaah wat lag je
pi_34618394
vandaag nog gebeurt we lopen het lokaal in n geen leraar dus wij wachten dus ik loop naar het bord en schrijf onze klas naam met er onder tussen uur wegens spoed geval ik leg het krijtje neer komt die (een woord dat ik niet mag zeggen) leraar binnen net voor de 2de bel dus voor dat de les begon eruit gestuurd
pi_34619379
Ach, mooi verhaal naar aanleiding van nouwneej:

Docent zet ons aan het werk, schrijft op het bord: even koffie halen, over 5 minuten terug.

Wij schrijven eronder: wij ook.

En vertrekken.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:01:44 #15
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_34619425
Niet zo veel. Standaard te laat komen/eerste uur missen op maandag. Een tijd lang op vrijdagmiddag direct een joint opsteken als de les klaar is. (Dus 1 stap buiten de deur.) Een flink aantal keren stoned in de les gezeten. Het was wel grappig toen ik laatste zomer een blokuur CKV had in een bloedheet lokaal, en ik superstoned. Roept een kerel hardop door de klas dat ik stoned ben, is het enige dat de lerares zegt: "Kut voor hem, in deze hitte."
Dezelfde dag kwam ik haar na school nog tegen toen ik met een paar vrienden van me in de postbank stond. Een vriend van me moest zaken doen daar, en wij zaten op een bankje, achter de rijen. Wij rustig praten over wiet-gerelateerde dingen, krijgen we een lachkick, is op dat moment die lerares klaar en draait ze zich om uit de rij.
Ze kwam wel een aantal keer peuken bietsen bij me, en ik ook bij haar als ik geen tabak meer had.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_34619773
Ik zat in 4 havo en werd uit de klas gehaald door de conrector.
In het kantoortje van haar zaten de conrector van het VWO en de rector ook nog.
Lekker kruisverhoor, of ik even wilde vertellen waar het over ging.
Ik diep nadenken... "Gaat het over levensbeshouwing waar ik al weken niet ben geweest?"
Conrector: "...nee? Maar dat komt er dan nog bij."
....
"Je kunt het maar beter opbiechten, dan is je straf lager."
Man, ik kon echt niet bedenken waar het over ging.
"We hebben hier hier over brandstichting."
Wat de fuck! De dag ervoor stond inderdaad een vuilbak in de fik,
ik stond er even bij en had nog een proefwerk met een 4 er bij gegooid.
Blijkbaar was dat hetgeen waar het om ging. Ik was verlinkt.
Één dag schorsing in de rest van het jaar elk vrij uur nablijven (het was maart).

Ging echt nergens over. Die brief die toen aan mijn ouders werd gestuurd was
helemaal vreselijk. Alsof ik in mijn eentje de hele schoon in de fik had gezet en
de leerlingen het allemaal nèt hadden overleefd.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 30 januari 2006 @ 18:14:53 #17
140370 nouwneej
wahahhahaah wat lag je
pi_34619781
nog 1die doe ik al vanaf de eerste klas bij een so of rep expres te laat komen en de pis paal van de kals s ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
  maandag 30 januari 2006 @ 18:30:32 #18
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_34620263
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef nouwneej het volgende:
nog 1die doe ik al vanaf de eerste klas bij een so of rep expres te laat komen en de pis paal van de kals s ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
What the fuck brabbel je daar allemaal?
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_34620410
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef Caspian het volgende:

[..]

What the fuck brabbel je daar allemaal?
Inderdaad, half verBrEeZaH't.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:38:22 #20
126917 Slangemans
Créature de cerror
pi_34620504
quote:
Ik hoop dat we snel iets te lezen krijgen over de eerste les Nederlands.
pi_34620550
Hij is pas 2 uur lid, dat verklaard al dat geBrEeZaH.
pi_34620612
quote:
Nog een, die doe ik al vanaf de eerste klas. Bij een SO of repetitie expres te laat komen en de pispaal van de klas 's ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent.

Woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
Oh wacht, bij die 2e bedoelt hij dat hij morgen weer kan gaan posten want dan gaat de hele klas uit z'n dak, dan hebben ze Economie en Frans, en zelfs de nerds gaan dan los. Zoiets denk ik, en ik heb het eerste stuk even ont-BreEzaaHtt..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34620648
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:41 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]
R-E-S-P-E-C-T, ik zou het niet kunnen!
pi_34621205
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

R-E-S-P-E-C-T, ik zou het niet kunnen!
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34624224
Ik hoef nu maar 1 lesje te missen/spijbelen en ze bellen al naar mijn huis heen. Het is te gek voor woorden...ik ben nu ook al te vaak bij de coordinator geweest Dat ging vorig jaar toch beter terwijl ik toen veel meer weg was...3 tussenuren voordat ik het laatste uur m&o had. Dat was dus standaard tandarts, maar aangezien die coordinator m&o gaf en ik altijd weg was onder zijn uur viel dat toch wel op...toen mocht ik niet meer naar de tandarts...1 week niet gegaan en toen wel weer gewoon. Ze moeten niet zo zeiken
Tralalalala Die Dom Die Dom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')