hehe idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:15 schreef tann het volgende:
[..]
msn aanvraag onder weg, vraag anders misshobje ff
nou daar ben ik dus te dom voor, geloof me nou maar!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 03:14 schreef doka het volgende:
[..]
Een proxy, of sterker nog een proxy-manager waarbij je met 1 klik van proxy kunt veranderen, doet ook wonderen
PC heeft blijkbaar een email van tann gehad.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:18 schreef svann het volgende:
[..]
Hoezo dat email-afzenders vervalsen?
Dat heb ik even gemist.
Dit is meer dan een rel-kloon, deze scoort juist (imho).quote:Op maandag 30 januari 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb de laatste jaren heel wat slechte kloons op Fok! gezien en ontdekt, maar deze overtreft toch wel alles.
jammer dan heb je BB op het laatst niet begrepen, ik zou met jos in beeld blijven maar dat mocht op het laatst niet, anders hadden jullie kunnen zien wat ik in de kamer deedquote:Op maandag 30 januari 2006 03:14 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat begrepen we. Dan zat je alleen in het verkeerde programma.
Wat wil je nou?quote:Op maandag 30 januari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
haha, ben ik dus slimmer dan je dacht!!!!!! check de fotoos maar ff in de fotoos van mij hier op fok, staaan onderaan, das nou lullig,pc help me ff en hobje
Wordt aan gewerkt geloof ikquote:Op maandag 30 januari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
haha, ben ik dus slimmer dan je dacht!!!!!! check de fotoos maar ff in de fotoos van mij hier op fok, staaan onderaan, das nou lullig,pc help me ff en hobje
Het is gewoon een hotmailaccount?quote:Op maandag 30 januari 2006 03:20 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
PC heeft blijkbaar een email van tann gehad.
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
wat zal je afgaan, ontmaskeren is niet mogelijk want ik ben het toch echt,heb gister al een ontmasker test gehad, word er een beetje moe van, maar geef niet, ik hoop dat menno me kan helpen dinsdag als hij komt, en anders op een andere manier, ikheb helaas geen camquote:Op maandag 30 januari 2006 03:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Dat ik je echt ga ontmaskeren?
Al je foutjes die je maakt ontmaskeren?
Die foto's van je op Fok! nog even na ga?
Wanneer begint de rel danquote:Op maandag 30 januari 2006 03:21 schreef svann het volgende:
[..]
Dit is meer dan een rel-kloon, deze scoort juist (imho).
Dit kan alleen een doorgewinterde streamer volhouden.
Niemand kan zich registreren met een hotmail account.quote:
In het gastenboek van je fanssite staan al vragen of jij op fok geweest bent, als je daar ja op antwoord, zijn we een stuk verderquote:Op maandag 30 januari 2006 03:24 schreef tann het volgende:
[..]
wat zal je afgaan, ontmaskeren is niet mogelijk want ik ben het toch echt,heb gister al een ontmasker test gehad, word er een beetje moe van, maar geef niet, ik hoop dat menno me kan helpen dinsdag als hij komt, en anders op een andere manier, ikheb helaas geen cam
dat was dus jos in een paje van BB in haar wieg, 2e pik is ook de BB wieg in haar kamer, als je goed kijkt zie je op de kast links in het midden nog een kaartje hangen van een fan, de balon waar dat aan vast zit zie je net niet meer, op BB site staat een foto met boven in het publiek 3 meiden met ballonnen met het zelfd kaartje goh...als je goed bb hebt gekeken weet je welke kleuren de babykamer heeft, toch te toevallig dat dat wiegje daar staat.....overtuigd??quote:Op maandag 30 januari 2006 03:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze Tan ?
Ow... msn is uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe idd.
Bluez waar blijf je nou
Het ging trouwens om de email van tann aan pc. Dat was dus blijkbaar een hotmailccount.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niemand kan zich registreren met een hotmail account.
Ik wil hier en nu "tann" 's registratie account zien.
Gaan we daarmee aan de slag.
dank je missquote:Op maandag 30 januari 2006 03:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze Tan ?
Lieverd, post nog eens even dan als bewijs van je onnozele bestaan een foto van jouw baby nou en daarvoor een foto van je echo?quote:Op maandag 30 januari 2006 03:24 schreef tann het volgende:
wat zal je afgaan, ontmaskeren is niet mogelijk want ik ben het toch echt,heb gister al een ontmasker test gehad, word er een beetje moe van, maar geef niet, ik hoop dat menno me kan helpen dinsdag als hij komt, en anders op een andere manier, ikheb helaas geen cam
moet ik hier beantwoorden of op mn site......quote:Op maandag 30 januari 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het gastenboek van je fanssite staan al vragen of jij op fok geweest bent, als je daar ja op antwoord, zijn we een stuk verder
fotoos staan hier al boven, is niet meer nodigquote:Op maandag 30 januari 2006 03:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow... msn is uit.
Ik slinger hem aan : trudiebluezz@hotmail.com zie mijn vlinder bij mijn naam he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |