Lees zijn (vooral nachtelijke) posts eens en vorm je een beeld. Hint: concentreer je met name op het Feedbackforum.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef outcast_within het volgende:
Jezus na tien delen begin ik me toch af te vragen wie die static nu is
Ik kan me toch niet voorstellen dat ie nou echt weg is zonder gedagquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar eeh, is-ie nou toch écht weg?
ehm.. fok is gewoon traag hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:37 schreef static het volgende:
Zo, ben er. Lekker temperatuursverschil.
Ben doodmoe, dus ga douchen, nog even relaxen door het riante aanod van twee televisiekanalien te bekijken en daarna knorren. Eerste meeting is gepland voor morgenochtend 08:00.
En de internetverbinding is zo veraschrikkelijk brak, dat wil je niet weten.
hoi T.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:37 schreef static het volgende:
Ben doodmoe, dus ga douchen, nog even relaxen door het riante aanod van twee televisiekanalien te bekijken en daarna knorren. Eerste meeting is gepland voor morgenochtend 08:00.
Veilig gearriveerd dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:37 schreef static het volgende:
CartWOman!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:51 schreef CartWOman het volgende:
Bye bye, T. Goede reis en veel succes daar, tot gauw!
Hoe kom je erbij, het is doodnormaal dat er mensen met machinegeweren rondlopen ter beveiliging.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:03 schreef qu63 het volgende:
is niet gevaarlijk daar
veel plezier nog daar
Heyquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:20 schreef static het volgende:
Zelfs Skype met webcam werkt als een tiet naar Nederland.
Met een laptop aan de rand van het zwembad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Loedertje het volgende:
Raar idee btw, een static met een webcam
te werken!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Met een laptop aan de rand van het zwembad.![]()
Oh jee, als dat maar goed gaat daar en static niet per ongeluk in het zwembad valt met die laptop erbij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef APK het volgende:
Met een laptop aan de rand van het zwembad.![]()
vertel eens wat over die lekkere negerinnen aldaarquote:
die 2 dingen gaan bij mij iig niet samen :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
vertel eens wat over die lekkere negerinnen aldaar![]()
Hij vroeg het ook niet aan jou.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
die 2 dingen gaan bij mij iig niet samen :\')
bij mij wel, vandaar m`n vraagquote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
die 2 dingen gaan bij mij iig niet samen :\\\')
Te webcammen met zijn Nigeriaanse msn contactvriendinnenquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
HeyGéén ranzige en schockerende foto\'s of filmpjes van jezelf plaatsen, er komen hier ook kinderen..)
Voor mijn moeder en familie, die zien me per slot van rekening ook een hele tijd niet meer.quote:Raar idee btw, een static met een webcam![]()
Jij zult je wel vermaken hier, W.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
vertel eens wat over die lekkere negerinnen aldaar![]()
Eko is prima.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:49 schreef bassieVL het volgende:
ik neem aan dat je je wel vermaakt in het EKO hotel. op de parkeerplaats krijg je trouwens een beter wisselkoers dan aan de Balie.
Tuurlijk Dirkie.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Sta ik op schiphol met een bordje, een zwaaihand, een unox handschoen en een HoT ShiT shirt mijn best te doen om die kwal uit te zwaaien. Loopt ie gewoon langs me en gunt me geen blik waardig.
Het was net op het nieuws, maar ze hebben Theo van Gogh neergestoken.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef static het volgende:
'Navond.
*weer met simkaart gaat rommelen*
Hoe is het in Nederland met dat Deense gebeuren? Ik zit hier precies op de scheidslijn tussen de diverse religieuze groeperingen maar merk er nog weinig van (behalve dat CNN en BBC World het de hele dag uitzenden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |